Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad ønsker I at der sker i transfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg ønsker mig et mesterhold, ikke andet såmænd...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
      Jeg ønsker mig et mesterhold, ikke andet såmænd...
      He said it.

      Comment


        #33
        http://www.bold.dk/nyt/Avis-OB-faeld...er-NKoum-i-dag
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Jeg mener, der skal investeres massivt i bagerste kæde. Især nu, hvor Ruud har meldt sin afgang.

          AMC er snart pensionsmoden, og KL og Høegh har ikke niveauet endnu til at udgøre det solide fundament, som en midterakse skal. Det har kostet rigtig mange mål og point i denne sæson (og tidl.) med de store personlige fejl hver især, på skift, har begået. De har alt for ofte sejlet rundt, og lignet amatører. En central forsvarer af høj klasse må til. En ledertype, en krumtap, og gerne med international erfaring. Et bud kunne være Zanka, der åbner op for et exit fra PSV. Måske et lejeophold med købsoption?

          Jeg forstod i øvrigt aldrig hvorfor en spiller som Tore Reginiussen, blev vejet og fundet for let? Jeg mener han gjorde det fint i OB, og han har siden vist at han har niveauet, og er f.eks stadig inde omkring det norske landshold. Nogen der ved hvad der skete?

          OB vælter sig i centrale midtbanespillere, der ofte bliver spillet ude af position. Enten skal der en målrettet omskoling til, eller nogle må væk. Nu med tilgangen af Busu, og en Djuric (som jeg forventer mig meget af) der kan dække den off. midtbane, så jeg gerne Falk blive prøvet af i længere front, så vi kan slippe for Bodul's mange ineffektive og sløje indsatser.

          OB har egentlig en relativt stor og god trup, men det halter alvorligt med kvaliteteten på enkelte positioner.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Jeg mener, der skal investeres massivt i bagerste kæde. Især nu, hvor Ruud har meldt sin afgang.

            AMC er snart pensionsmoden, og KL og Høegh har ikke niveauet endnu til at udgøre det solide fundament, som en midterakse skal. Det har kostet rigtig mange mål og point i denne sæson (og tidl.) med de store personlige fejl hver især, på skift, har begået. De har alt for ofte sejlet rundt, og lignet amatører. En central forsvarer af høj klasse må til. En ledertype, en krumtap, og gerne med international erfaring. Et bud kunne være Zanka, der åbner op for et exit fra PSV. Måske et lejeophold med købsoption?

            Jeg forstod i øvrigt aldrig hvorfor en spiller som Tore Reginiussen, blev vejet og fundet for let? Jeg mener han gjorde det fint i OB, og han har siden vist at han har niveauet, og er f.eks stadig inde omkring det norske landshold. Nogen der ved hvad der skete?

            OB vælter sig i centrale midtbanespillere, der ofte bliver spillet ude af position. Enten skal der en målrettet omskoling til, eller nogle må væk. Nu med tilgangen af Busu, og en Djuric (som jeg forventer mig meget af) der kan dække den off. midtbane, så jeg gerne Falk blive prøvet af i længere front, så vi kan slippe for Bodul's mange ineffektive og sløje indsatser.

            OB har egentlig en relativt stor og god trup, men det halter alvorligt med kvaliteteten på enkelte positioner.
            Jeg er egentlig meget enig, men ZANKA??

            Han er DKs mest overvurderede fodboldspiller i nyere tid. Han var en mindre katastrofe i FCK, og han har været en mindre katastrofe i PSV. Han har alle de evner der skal til for at blive en god midterforsvarer, men han mangler i den grad mentaliteten. Han laver gerne to-tre store fejl pr kamp, og spiller hovedløst og arrogant. Han går mere op i modetøj, smarte biler og damer end fodbold, og det smitter i dén grad af på hans spil. Han er præmieeksemplet på en fodboldspiller der bliver solgt på CV, attitude og et par (uforklarlige) landskampe.

            Jeg har set ham i en håndfuld PSV-kampe, hvor han hver gang har været blandt banens dårligste. Han er på ingen måde en forstærkning i forhold til det vi har, og da slet ikke hvis man vil have en ledertype og eliminere personlige fejl.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Jeg har, indrømmet, ikke fulgt ham i PSV - men alene bedømt på sin tid i FCK kan jeg slet ikke følge dig? Han etablerede sig som en af Superligaens store profiler i en stor FCK-periode med stribevis af mesterskaber og europæisk fodbold til følge. Det gør man næppe hvis man ugentlig laver forsvarsmæssige hjerneblødninger, som vi ser de nuværende centrale OB-forsvarere, på skift, har gjort de sidste par sæsoner.

              Jeg anfægter ikke hvad du har set af præstationer i PSV, men med det niveau AMC, KL og Høegh lægger for dagen i OB anser jeg (med mit kendskab til ham) Zanka som en KLAR forstærkning.

              Din kommentar om "smarte biler og damer, og at det påvirker hans spil" vil jeg ikke rigtig forholde mig til. Det er før set at livsnydere leverer varen på grønsværen så der behøver ikke være en direkte sammenhæng. En anden forklaring kunne være et langt skadesforløb? Skandaler mm. udenfor grønsværen i Holland der påvirker karrieren har jeg dog til gode at høre om involverende Zanka..?

              Comment


                #37
                Jeg siger ja tak til ham her
                https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...08444996_n.jpg

                (gætter lidt det var metoden som Poul Hansen fandt spillere efter...)

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  Jeg har, indrømmet, ikke fulgt ham i PSV - men alene bedømt på sin tid i FCK kan jeg slet ikke følge dig? Han etablerede sig som en af Superligaens store profiler i en stor FCK-periode med stribevis af mesterskaber og europæisk fodbold til følge. Det gør man næppe hvis man ugentlig laver forsvarsmæssige hjerneblødninger, som vi ser de nuværende centrale OB-forsvarere, på skift, har gjort de sidste par sæsoner.

                  Jeg anfægter ikke hvad du har set af præstationer i PSV, men med det niveau AMC, KL og Høegh lægger for dagen i OB anser jeg (med mit kendskab til ham) Zanka som en KLAR forstærkning.

                  Din kommentar om "smarte biler og damer, og at det påvirker hans spil" vil jeg ikke rigtig forholde mig til. Det er før set at livsnydere leverer varen på grønsværen så der behøver ikke være en direkte sammenhæng. En anden forklaring kunne være et langt skadesforløb? Skandaler mm. udenfor grønsværen i Holland der påvirker karrieren har jeg dog til gode at høre om involverende Zanka..?
                  Vi må vist blive enige om at være uenige. Jeg synes Zanka er en af de mest overvurderede danske spillere i nyere tid. Han havde et rigtig højt topniveau og spillede en del hæderlige kampe for FCK. Men han havde også nogle gevaldige hjerneblødninger og kæmpefejl med ret jævne mellemrum. Og hvad værre var: det virkede ikke som om han lærte af dem. Han havde tre af de bedste forsvarsspillere, to af de bedste midtbanespillere, og én af de bedste målmænd i Superligaens historie omkring sig, da han spillede fast for FCK. Så er det alt andet lige lidt nemmere at se god ud.

                  Han blev gjort til anfører i FCK til sidst, og det virkede som om at Roland Nilsson forsøgte at få ham til at tage mere ansvar for holdet på den måde. Det lykkedes i min optik ikke på nogen måde.

                  Og ret skal være ret: Han har ikke været involveret i deciderede "skandaler" eller noget med druk e.l. Det var ikke det jeg mente. Det virker bare, hvis man læser interviews med ham, følger ham på twitter, osv, at han snakker meget lidt om fodbold og ret meget om modetøj, restauranter osv. Han har aldrig spillet med "ild i øjnene". Hverken i FCK eller på landsholdet, og da slet ikke i PSV.

                  Hvis vi ser på hvad vi mangler i forsvaret (i mine øjne), så er det en erfaren ledertype, som KL eller Høegh kan læne sig op af, og som man kan stole på altid leverer en bundsolid indsats. Den beskrivelse passer ikke, og har aldrig passet på Zanka. Jeg ville til hver en tid hellere spille med en fit AMC end Zanka.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    1000% enig i din vudering af Zanka..
                    total overvuderet

                    Comment


                      #40
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...til-komme-vaek
                      Vi bliver ikke nævnt som en mulighed, og det er muligvis heller ikke realistisk, men en transferfri Zidan må alt andet lige være værd at overveje? Han bør passe fint ind i den spillestil vi gerne vil praktisere, og samtidig kan han gøre meget på egen hånd, hvis han altså stadigvæk nogenlunde holder gamle tiders niveau..

                      Comment


                        #41
                        Han er jo mere end pennevenner med BST i AGF og mon ikke at der også stadig er kontakt til FCM ... BIF kunne sikkert også godt finde på at smide penge efter ham ..
                        Har svært ved at se hvad OB kan tilbyde der ikke bliver machet andre steder..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Han er jo mere end pennevenner med BST i AGF og mon ikke at der også stadig er kontakt til FCM ... BIF kunne sikkert også godt finde på at smide penge efter ham ..
                          Har svært ved at se hvad OB kan tilbyde der ikke bliver machet andre steder..
                          Enig, også derfor jeg måske ikke mener han er så realistisk igen, desværre. Men derfor kan man jo godt ønske ;)

                          Comment


                            #43
                            Jeg har nu altså lidt svært ved at se, hvorledes man kan tage overskrifterne og blive en stor profil i ligaen, og tiltrække opmærksomhed fra en stor udenlandsk klub, og på så godt et FCK-hold, hvis ikke man selv leverer varen? Også selvom man har gode spillere omkring sig, der kan give et løft og nogle resultater, der måske gør at den personlige fejl ikke kostede for klubben, på bundlinien.

                            Omvendt, kan man så også sagtens agitere for at det alt andet lige må være sværere, og at det kræver lidt mere, end de mange fejl og hjerneblødninger, du beskriver, at beholde sin plads på så godt et hold, med så mange dygtige spillere at tage af.

                            Igen, jeg har ikke fulgt Zanka i PSV, og baserer derfor mine udtalelser på det, jeg ved selvsyn så til ham i FCK. Uagtet at du også her finder hans bundniveau så ekstremt lavt, så har jeg stadig tilgode at se Zanka præstere så elendigt som AMC, KL og Høegh hver især på skift (og samtidig) har gjort de sidste 2 sæsoner. OB's defensiv pt. stikker for mig ud, som den svageste jeg kan huske siden klubbens seneste nedrykning.

                            Det vil jeg - trods alt - mene at en in-form Zanka kunne være med til at ændre på.

                            Comment


                              #44
                              Helt og aldeles subjektivt og ikke fodboldfagligt: Synes Zanka er en klaphat og overratet, og ønsker ham ikke i striwerne.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Helt og aldeles subjektivt og ikke fodboldfagligt: Synes Zanka er en klaphat og overratet, og ønsker ham ikke i striwerne.

                                MvT
                                ...+1
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X