Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad ønsker I at der sker i transfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Du er stadig stiv

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      TB vil have kontinuitet (ingen ændringer i truppen) og der er formentligt ikke økonomi til alverdens men hvad ønsker vi fans os?

      Som jeg ser det kommer det meget til at afhænge om Emil bliver solgt eller ej. Sekundært om Ruud bliver solgt. Falk er måske en joker.

      Hvad jeg end ønsker tror jeg ikke på at der sker noget med vores 3 målmænd. Der skal sælges en for at komme en ny til og jeg tror ikke på at nogen af dem kan sælges for en værdi der kan betale for en ny og vi kommer ikke til at have 4 målmænd.

      I centerforsvaret har vi 4 spillere. DH, KL er fremtiden og p.t. er AMC klar til start 11 med Niclas som backup. Der sker næppe et salg men med mindre at AMC forlænger for at være backup skal der tænkes på en eller to erstatninger. Diarra kunne være en afløser.

      VB Vi har Ari så hold ham nu der. Som bacjup har vi JBL så brug nu ham når Ari er skadet eller har karantæner. Ari skal ikke på midten eller så skal han fast på midten hvilket så kræver en ny VB.

      HB - Ruud smutter senest til sommer men jeg håber på at han bliver solgt her til vinter og at erstatningen kan findes for salgssummen. Min personlige favorit er DAP i SIF men ellers så KAN Diarra spille pladsen. Jeg mener ikke COB skal spille HB, ja han har gjort det men i FCN så vi at det ikke er det han vil = dårlig motivation.

      Centermidten er oversvømmet med COB, Schoop, Kriztian, Azer, Spelmann, Diarra og så det mere lemfældige brug af Falk, Emil, Ari på pladsen og så kan Kadrii og Dusan også spille den.
      Jeg ser helt sikkert mulighed for at afskibe Kriztian, COB og/eller Schoop mod at få en rigtig defensiv midtbanespiller eller en VB hvis Ari hives op permanent. Kan Diarra spille en defensiv midt?

      Højre midt er Falk´s med N´Koum som backup... der er ikke så meget andet der men jeg så gerne et salg af N´Koum og så en mere "rigtig" HM der går til baglinien med gode indlæg.


      VB er Emils med Løffe/JBL som backup og ja jeg ved godt at Løffe er smuttet men så meget desto større grund til at hente en ny spiller til den position selvom jeg tror Kadrii tager den hvis Emil bliver solgt.

      Angrebet er reelt også overbefolket, desværre er det vist mere kvantitet end kvalitet.
      Mos, Darko, Jeppe, Dusan, Kadrii, Skoubo samt brugen af Falk og Emil ..

      Dusan har vi endnu ikke set men jeg har fidus til Mos og Skoubo sælger vi næppe et halvt år før kontraktudløb og potentiel karrierestop. Kadrii er den bedste angriber vi har haft så hvis ikke Emil bliver solgt regner jeg med at se ham på toppen (for guds skyld ikke på backen hvis Ari bliver hevet op). Jeppe er da fin nok at have med for de fynske aner ligesom Niclas men ... jeg vil tro at kontrakterne får lov til at løbe ud.


      Buttom line regner jeg med at Emil og Ruud bliver solgt og at der bliver hentet en HB og en DCM i stedet hvorefter Kadrii tager kanten.


      Startopstillingen bliver:

      Toppel/JC

      ER/Ny/MD DH KL Ari/Ny

      Falk NY/MD Spelmann Emil/Kadrii

      MOS Kadrii/Skoubo

      Øvrige potentielle salg er COB, Schoop, Kriztian og N´Koum.

      Jeg kunne godt tænke mig en anden midter forsvar i stedet for AMC. Det kunne være Rasmus Thelander fra Aab,
      han har kontragt udløb til sommer.
      Så kunne jeg tænke mig en rigtig diff midtbane ala Christian Poulsen.
      4-5-1 kunne jeg godt tænke mig vi lavede vores opstilling om til.

      Comment


        #18
        Jeg kunne godt tænke mig et stille vindue, _hvis_ TB vil holde sig til et klart og defineret koncept. Alle klubber der har succes er baseret på at alle ved hvad alle skal og hvornår. Den taktiske revolution TB diskede op med efter vores fine kamp mod GF, fattede jeg ingenting af.

        Så her er mit bud:

        Toppel
        MD - KL - DH - AS
        RF - MS - COB/JS - EL
        BK - MA

        og så træne, øve, træne, øve, træne, øve, træne, øve, træne og lidt mere øve. Bevægelse og pasningsteknik er afgørende, da vi ikke har et hold der kan parkere bussen.

        Lad ER og MSk løbe kontrakter ud. Afskibes KV, DB og CNK suppleres der med U-spillere. Så kan sommervinduet blive det aktive og der kan bygges ovenpå. Kan vi ende i top6 er det OK med moi.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af auku Se indlæg
          Jeg kunne godt tænke mig en anden midter forsvar i stedet for AMC. Det kunne være Rasmus Thelander fra Aab,
          han har kontragt udløb til sommer.
          Så kunne jeg tænke mig en rigtig diff midtbane ala Christian Poulsen.
          4-5-1 kunne jeg godt tænke mig vi lavede vores opstilling om til.
          Ligegyldigt hvor meget jeg prøver, kan jeg ikke se logikken i at hente endnu en ung central forsvarsspiller, når vi i forvejen har tre unge, der må formodes at stå før ham. Jeg vil hellere se Daniel Høegh og Kasper Larsen på banen, og de er vel også begge større talenter.

          Comment


            #20
            Jeg ønsker mig som udgangspunkt også et stille vindue hvor der højest tyndes ud i "dødvægten" dvs. CNK-Löffe og måske Vadócz m.fl. kommer videre i andre klubber og HVIS der er mulighed for 1 forstærkning ønsker jeg en midterforsvarer der til tider skider på zoner og tager ansvar for at kuglen ekspederes væk på nemmeste måde i stedet for at spille sig ud af problemer hele tiden. Clearingens kunst er også nobel og brugbar når det drejer sig om at rydde op og hindre modstanderen i at komme til afslutning
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Det mest realistiske ønske-scenario er nok også: "ingenting". Det ville betyde, at vi beholder Emil, hvilket kan være forskellen på lort og og småtør hindbærroulade (lagkage bliver det nok ikke til).
              I et urealistisk ønskesceanrie kommer der nogen og vil have både Vadocz, N'koum og Esben Ruud, hvilket frigør midler til at få en ny højre back, som vi har et pænt stykke tid til at spille ind + en 18-årig zenegalesisk angriber, der viser sig at være den nye George Weah. Ah ja, det er skønt at drømme:-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Det mest realistiske ønske-scenario er nok også: "ingenting". Det ville betyde, at vi beholder Emil, hvilket kan være forskellen på lort og og småtør hindbærroulade (lagkage bliver det nok ikke til).
                I et urealistisk ønskesceanrie kommer der nogen og vil have både Vadocz, N'koum og Esben Ruud, hvilket frigør midler til at få en ny højre back, som vi har et pænt stykke tid til at spille ind + en 18-årig zenegalesisk angriber, der viser sig at være den nye George Weah. Ah ja, det er skønt at drømme:-)
                Især om Zenegal, et magisk land, der kun findes i drømme, hvor alle 18-årige er lige så gode som George Weah (der i øvrigt var fra Liberia, der ligger mere end 1000 kilometer fra det kedelige, u-drømmeagtige land Senegal.)

                Det er godt du er sprog- og ikke geografilærer
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Især om Zenegal, et magisk land, der kun findes i drømme, hvor alle 18-årige er lige så gode som George Weah (der i øvrigt var fra Liberia, der ligger mere end 1000 kilometer fra det kedelige, u-drømmeagtige land Senegal.)
                  Eller om Esben Ruud, Espen Ruuds knap så kendte danske fætter, der er en utrolig flink gut, men en elendig fodboldspiller

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg ønsker mig som udgangspunkt også et stille vindue hvor der højest tyndes ud i "dødvægten" dvs. CNK-Löffe og måske Vadócz m.fl. kommer videre i andre klubber og HVIS der er mulighed for 1 forstærkning ønsker jeg en midterforsvarer der til tider skider på zoner og tager ansvar for at kuglen ekspederes væk på nemmeste måde i stedet for at spille sig ud af problemer hele tiden. Clearingens kunst er også nobel og brugbar når det drejer sig om at rydde op og hindre modstanderen i at komme til afslutning
                    Løffe er væk om 15 dage, det er meldt ud at samarbejdet stopper...

                    One down.......................
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Især om Zenegal, et magisk land, der kun findes i drømme, hvor alle 18-årige er lige så gode som George Weah (der i øvrigt var fra Liberia, der ligger mere end 1000 kilometer fra det kedelige, u-drømmeagtige land Senegal.)

                      Det er godt du er sprog- og ikke geografilærer

                      Nej, nej; jeg mente faktisk "Zenegal: drømmenes land": det ligger midt imellem Zambia og Senegal i en glemt dal, lige ved siden af Kong Salomons miner og ungdommens kilde. Fatter ikke hvad vores scouts laver, at de ikke har været der endnu:-)

                      Mere flov var 'Esben Ruud'; efter 5 år burde jeg kunne stave hans navn

                      Comment


                        #26
                        Vi kan glemme Kim Christensen.

                        Så må det være op til jer, om vi sige "satans" eller "gudskelov". Jeg hælder personligt til det sidste.

                        http://www.bold.dk/nyt/FCK-forlaenge...im-Christensen
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Vi kan glemme Kim Christensen.

                          Så må det være op til jer, om vi sige "satans" eller "gudskelov". Jeg hælder personligt til det sidste.

                          http://www.bold.dk/nyt/FCK-forlaenge...im-Christensen
                          Vi må bare krydse fingre for at Radza har den klasse der skal til og at han snart er klar til at overtage OB-kassen.

                          Comment


                            #28
                            Ja tak , men uden Poul Hansen ville jeg have svært ved at tro vi endnu engang ville floppe stort på målmandspladsen

                            Comment


                              #29
                              Vi har også en islandsk u21 målmand gående...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                I min optik er Toppel den bedste målmand vi har haft på stregen siden Roy Carroll. Han er højest en middelmådig målmand i suppen (selvom hans redningsstatistik vist er ret fornuftig), men han får ikke forsvaret til at se lige så rystende usikkert ud som vi så med JC på kassen. Jeg holder på at en DM må have højeste prioritet for at få stabiliseret forsvaret og at Toppel forsat skal have chancen.

                                Comment

                                Working...
                                X