Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    OB tjente godt to millioner på at have spillere med til EM i sommers.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...r-for-em-2016/
    Lige ned i kassen

    Comment


      Avs...

      http://www.fyens.dk/indland/Ulovlig-erhvervsstoette-Odense-foraerede-Thorborg-et-tocifret-millionbeloeb/artikel/3121131


      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Hold nu kæft mand.... Det skal da nok hjælpe med at fremskynde investeringer i Ådalens faciliteter osv....

        Comment


          Det her kunne vi sgu godt undvære. Det giver nogle alvorlige ridser i lakken. Er det virkelig nødvendigt for Thorborg at køre på grænsen, og lidt over, når han har så stor formue? Det er en rigtig grim sag, og pynter ikke på renommét.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hold nu kæft mand.... Det skal da nok hjælpe med at fremskynde investeringer i Ådalens faciliteter osv....
            Det er en gammel historie, der bare ikke har fundet sin afslutning endnu. Jeg tænkte præcis som dig. Men jeg har talt med nogen tæt på, og de siger, at det ingen indflydelse for på nye investeringer som eksempelvis forbedring af træningsanlæg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Det er en gammel historie, der bare ikke har fundet sin afslutning endnu. Jeg tænkte præcis som dig. Men jeg har talt med nogen tæt på, og de siger, at det ingen indflydelse for på nye investeringer som eksempelvis forbedring af træningsanlæg.
              Jeg mener OB selv må betale når der forhåbentlig snart sker noget med faciliteterne. Det kan ikke være kommunens opgave.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Det er en gammel historie, der bare ikke har fundet sin afslutning endnu. Jeg tænkte præcis som dig. Men jeg har talt med nogen tæt på, og de siger, at det ingen indflydelse for på nye investeringer som eksempelvis forbedring af træningsanlæg.
                Okay Men mon ikke at det stadig går ud over OB hvis OSE skal betale et millionbeløb tilbage.....

                Comment


                  Selvfølgelig gør det det. Men det viser også, at NT ikke har tænkt sig at bruge flere penge, når han vil have andre til at tegne sponsorater.

                  Comment


                    Selvfølgelig noget skidt at få støtte der er ulovlig.

                    Jeg tror dog at grunden til vi fik det, er fordi byen/byrådet gerne vil have et superligahold, det tror jeg også gerne de vil i morgen.........Andre byer vælter også rundt i alverdens sindrige konstruktioner, jeg så en gang et TV-program om Vejle stadion, det var heller ikke kønt, uden jeg overhovedet kan huske detaljerne.

                    Kan godt være det her ikke gik, men har da hørt snak om, om ikke stadion er så nedslidt, så lejen måske godt kunne være lidt lavere eller hvordan var det ?

                    Jeg siger ikke det er i orden eller kønt, men mere at virkeligheden er sådan - tror jeg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Selvfølgelig gør det det. Men det viser også, at NT ikke har tænkt sig at bruge flere penge, når han vil have andre til at tegne sponsorater.
                      Nej det ligner at pengestrømmen kun skal gå den ene vej fra nu af.
                      Pengetanken skal være større og det lyder som om at OB skal drives uden følelser. Det er ren buisness..

                      Svarer meget godt til den følelse man får når man kigger på hele OB/OSE udefra.. correct me if im wrong?!

                      Vi har tit kritiseret og grint af Brøndby og deres ageren. Men man har aldrig tvivlet på deres fodboldsjæl var det der drev dem. Godt på ondt..
                      Det er jeg i tvivl om her. På overfladen kan alt se fint og flot ud. Flotte ord og gestuser. Men syntes det lugter når man løfter låget lidt

                      Comment


                        OSE svarer igen

                        http://www.fyens.dk/indland/Odense-S...rtikel/3121148

                        Comment


                          Ulovlig støtte ... ydrk.
                          Meget meget skidt, ISÆR når man tænker på den enorme formue som Thorborg sidder på ...
                          Det er godt nok skidt det der og jeg frygter, at de ikke ligger sig fladt ned og erkender at det ikke holder.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Selvfølgelig noget skidt at få støtte der er ulovlig.

                            Jeg tror dog at grunden til vi fik det, er fordi byen/byrådet gerne vil have et superligahold, det tror jeg også gerne de vil i morgen.........Andre byer vælter også rundt i alverdens sindrige konstruktioner, jeg så en gang et TV-program om Vejle stadion, det var heller ikke kønt, uden jeg overhovedet kan huske detaljerne.

                            Kan godt være det her ikke gik, men har da hørt snak om, om ikke stadion er så nedslidt, så lejen måske godt kunne være lidt lavere eller hvordan var det ?

                            Jeg siger ikke det er i orden eller kønt, men mere at virkeligheden er sådan - tror jeg.
                            Jeg tror ikke 800.000 er afgørende for om der er Superliga i Odense eller ej...

                            Lejen er allerede sat ned...

                            Nej det er bestemt ikke i orden eller kønt, uanset hvordan det er foregået andre steder eller hvad der end er op og ned, så er det ikke måden det skal foregå på...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Nok ikke så sært at Anker havde travlt med at forlade posten, han kunne vist mærke jorden brænde under sig. Samtidig var der nok en bagtanke med at OB skulle spare på transferbudgettet. Jeg tror desværre ikke vi har set det sidste endnu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej det ligner at pengestrømmen kun skal gå den ene vej fra nu af.
                                Pengetanken skal være større og det lyder som om at OB skal drives uden følelser. Det er ren buisness..

                                Svarer meget godt til den følelse man får når man kigger på hele OB/OSE udefra.. correct me if im wrong?!

                                Vi har tit kritiseret og grint af Brøndby og deres ageren. Men man har aldrig tvivlet på deres fodboldsjæl var det der drev dem. Godt på ondt..
                                Det er jeg i tvivl om her. På overfladen kan alt se fint og flot ud. Flotte ord og gestuser. Men syntes det lugter når man løfter låget lidt
                                Nej men man kunne da næsten håbe at de begynder at drive det som en forretning.....for der bliver kunderne væk når produktet er for dårligt.
                                Eneste grund til at de har kunne behandle deres kunder på den måde, og præstere så dårligt gennem så lang tid er jo at vi netop ikke er kunder men fans. Havde jeg ikke følelser for OB havde jeg da for længst forladt butikken for fundet en anden der levere bedre underholdning...og måske endda en sejr eller to i ny og næ

                                Comment

                                Working...
                                X