Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber ikke for vores økonomi at vi bliver 7.valg mange gange næste sæson

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...aceret/6025693

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Håber ikke for vores økonomi at vi bliver 7.valg mange gange næste sæson

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...aceret/6025693
      nej det virker godt nok ikke videre gennemtænkt...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        nej det virker godt nok ikke videre gennemtænkt...
        Det var bla også denne 7.kamp uden nogen penge der gjorde at forhandlingerne var svære.. De små klubber ved jo godt hvem der trækker det korte strå

        Comment


          @Plum: Tak for lige at brække det ned :O)

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det var bla også denne 7.kamp uden nogen penge der gjorde at forhandlingerne var svære.. De små klubber ved jo godt hvem der trækker det korte strå
            Ja selvfølgelig....nok ikke mange gange fck og bif får den kamp

            Comment


              @Plum - tak for analysen!

              Har lige et spørgsmål: når der står, at ”Den positive udvikling i driften kommer primært fra OB Superliga” og man samtidigt er gået 3 mio ned i omsætning; kan man så konkludere, at der må være sparet en hel del? Jeg mener, hvordan kan OB Superliga bidrage positivt ellers, hvis omsætningen er gået ned?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                @Plum - tak for analysen!

                Har lige et spørgsmål: når der står, at ”Den positive udvikling i driften kommer primært fra OB Superliga” og man samtidigt er gået 3 mio ned i omsætning; kan man så konkludere, at der må være sparet en hel del? Jeg mener, hvordan kan OB Superliga bidrage positivt ellers, hvis omsætningen er gået ned?

                Jeg undrede mig også over det hvorfor jeg satte stjerner mellem de to ting.
                Vil tro du har ret men det er svært at skille omkostningerne ad internt i koncernen da det ikke fremgår noterne ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  @Plum - tak for analysen!

                  Har lige et spørgsmål: når der står, at ”Den positive udvikling i driften kommer primært fra OB Superliga” og man samtidigt er gået 3 mio ned i omsætning; kan man så konkludere, at der må være sparet en hel del? Jeg mener, hvordan kan OB Superliga bidrage positivt ellers, hvis omsætningen er gået ned?

                  Kan det komme fra man er skiftet over til Hummel? Eller måske flere tv penge eller spiller salg?
                  Eller er disse ting nævnt andre steder i regnskabet?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Ja selvfølgelig....nok ikke mange gange fck og bif får den kamp
                    De får ikke en eneste.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Kan det komme fra man er skiftet over til Hummel? Eller måske flere tv penge eller spiller salg?
                      Eller er disse ting nævnt andre steder i regnskabet?
                      som jeg har opfattet det er aftalen med Hummel mindre værd end den med Puma var (1 mill. ca., har jeg læst et sted) så det er ikke der den ligger. Hoveddelen tror jeg ligger i beskæringer i løn- og personale udgifter. DH og Spellman blev solgt godt så det har nok en stor betydning. Zohore salget er ikke med i dette regnskab, så vi kan måske allerede nu glæde og over et godt regnskab næste år også.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Der er også en Stadion leje der er blevet nedsat, grundet stadions forfatning... Ved ikke hvordan og hvorledes det foregår, og det er nok heller ikke lige der at den store forskel er, men det er da penge sparet for OB...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Anslåede budgetter i SL (kilde Tipsbladet og FS)

                          FCK 120-130 mill
                          BIF 85-95 mill
                          FCM 66-75 mill
                          FCN 35-40 mill
                          AGF 35-40 mill
                          EfB 30-35 mill
                          RFC 30-35 mill
                          OB 30-35 mill
                          AaB 25-30 mill
                          SdrjyskE 9-21 mill
                          VFF 18-19 mill
                          Hobro 10-12 mill
                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...pillet/6037089

                          Det må alt andet lige også få en betydning.... vi er ikke de eneste der skal skære til

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...pillet/6037089

                            Det må alt andet lige også få en betydning.... vi er ikke de eneste der skal skære til
                            De skal først til at begynde. Vi er stort set færdige og kan begynde at ligge lidt på..
                            Dog må man formode at deres budget stadig bliver højere end vores uden dog at være så stort at de er garanteret en plads over os

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Ja selvfølgelig....nok ikke mange gange fck og bif får den kamp
                              Jeg gætter på 0(nul)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                De skal først til at begynde. Vi er stort set færdige og kan begynde at ligge lidt på..
                                Dog må man formode at deres budget stadig bliver højere end vores uden dog at være så stort at de er garanteret en plads over os
                                Det tror jeg du har ret i....men afstanden op til dem bør alt andet lige blive mindre. Kan selvfølgelig også betyde vi kommer til at konkurrere om de samme spillere når bif ikke længere henter agger, kahlenberg og elmander

                                Comment

                                Working...
                                X