Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Sikker, ordentlige træningsforhold skal nu virkelig skabes. Men hvis Tverskov smutter så kræver det en dyr investering i truppen ellers kan vi hurtigt stå der med konkurrencedygtige træningsforhold men spiller i 1 Div. i 2024/25. Et salg af Minteh ville klare det men hvis BW lykkes ikke med et megasalg så hvor stor er råderumnet han har?
    Er der ret meget ved Minteh, der har skreget megasalg på det sidste? Jeg tror, vi kommer til at fortryde, at han ikke røg for 35 mio ved sidste vindue.

    Det er nemt at være bagklog, og jeg kan sagtens forstå, at man ikke solgte ham efter han tæt på brændte ligaen af. Men jeg tror, den kommer til at bide os i halen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Sikker, ordentlige træningsforhold skal nu virkelig skabes. Men hvis Tverskov smutter så kræver det en dyr investering i truppen ellers kan vi hurtigt stå der med konkurrencedygtige træningsforhold men spiller i 1 Div. i 2024/25. Et salg af Minteh ville klare det men hvis BW lykkes ikke med et megasalg så hvor stor er råderumnet han har?
      Nemlig, men Thorborg har aldrig rigtigt fattet nødvendigheden af at investere en del og klogt før man lykkes. At der er mange der kan lide Happy Hour og den slags, så der stadig kommer overraskende mange og ser fodbold, er en sekundær succes, synes jeg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tror han får 600.000-750.000 månedlige lønkroner at arbejde med som minimum. Og vel en 3-6 mill på transfers
        Men tror der skal sælges før der kan bruges rigtig store summer på transfers. For i 2023 er det ikke meget at bruge af
        Jeg tror måske lønnen er lidt lav såfremt Tverskov skifter.

        Tverskov, Jebali og Skjelvik skal nok være en del lønkroner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Er der ret meget ved Minteh, der har skreget megasalg på det sidste? Jeg tror, vi kommer til at fortryde, at han ikke røg for 35 mio ved sidste vindue.

          Det er nemt at være bagklog, og jeg kan sagtens forstå, at man ikke solgte ham efter han tæt på brændte ligaen af. Men jeg tror, den kommer til at bide os i halen.
          Jeg tvivler stærkt på at det var mere end er rygte, 35 mio! Tror simpelthen ikke at øverste ledelse ville sige nej til det. BW ved jo selvfølgelig hvor meget de penge kunne gøre for os.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg tror måske lønnen er lidt lav såfremt Tverskov skifter.

            Tverskov, Jebali og Skjelvik skal nok være en del lønkroner.
            Tverskov skifter selvfølgelig. Det kan der ikke være tvivl om
            Jeg har ikke Jebalis løn med i denne ligning. Kun dem forventer at smutte

            Comment


              Men mon ikke at Kjerrumgaard og Vestergaard erstatter Skyttä og Omar i truppen

              Tror helt sikkert at man forventer at Sabbi er fortid til sommer også. Zohore er en joker. Bliver han går man nok ikke efter en 9`er
              Så skal alt krudt bruges på den centrale midtbane og en 10`er. Kvalitet over kvantitet tak

              Comment


                Ja. Men der er også bare noget med at man i vintertransfervinduet har sparet nogle mønter. Man har Jebali, Okosun og Gigovic ud og har Mustafic og Zohore ind, Zohore kan selvfølgelig være rigtig rigtig dyr, men jeg tror stadig der er et plus på kontoen der.

                Jeg tror transfervinduet kommer til at blive defineret fuldstændigt udfra hvorvidt vi får skudt spillere af især, Minteh, Frø og Sabbi.

                Jeg tror 10'eren har førsteprioritet, jeg tror man går efter Ben Larbis.

                Jeg ved ikke med midtbanen, jeg tror man har postet en del i Mustafic, om han holder skal jeg ikke kunne sige, men det taler godt nok om et fejlskud når man spiller med Aron i vores sidste kamp, men på den anden side BW er ret glad for ham så mon ikke han får chancen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Ja. Men der er også bare noget med at man i vintertransfervinduet har sparet nogle mønter. Man har Jebali, Okosun og Gigovic ud og har Mustafic og Zohore ind, Zohore kan selvfølgelig være rigtig rigtig dyr, men jeg tror stadig der er et plus på kontoen der.

                  Jeg tror transfervinduet kommer til at blive defineret fuldstændigt udfra hvorvidt vi får skudt spillere af især, Minteh, Frø og Sabbi.

                  Jeg tror 10'eren har førsteprioritet, jeg tror man går efter Ben Larbis.

                  Jeg ved ikke med midtbanen, jeg tror man har postet en del i Mustafic, om han holder skal jeg ikke kunne sige, men det taler godt nok om et fejlskud når man spiller med Aron i vores sidste kamp, men på den anden side BW er ret glad for ham så mon ikke han får chancen.
                  Tror faktisk ikke Zohore er vanvittig dyr..

                  Jeg er tæt på 1000% sikker på at man går efter en central midtbanespiller der er god med bolden. Tror også man er villig til bruge lidt på det
                  Man kan ikke lade Tverskov,Gigolo,Aron og Okosun gå på 6 måneder og så kun erstatte dem med Mustafic og Ejdum.
                  Det bliver ihverfald tættere på 2 end på 0

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror faktisk ikke Zohore er vanvittig dyr..

                    Jeg er tæt på 1000% sikker på at man går efter en central midtbanespiller der er god med bolden. Tror også man er villig til bruge lidt på det
                    Man kan ikke lade Tverskov,Gigolo,Aron og Okosun gå på 6 måneder og så kun erstatte dem med Mustafic og Ejdum.
                    Det bliver ihverfald tættere på 2 end på 0
                    Jeg ved ikke med Zohore, han kommer fra championship og er 9'er, det lyder dyrt.

                    You know me. Jeg elsker en midtbane der er god på bolden, jeg tror bare at man prioriterer 10'eren, men igen den absolut største parameter bliver hvad man får ud af døren.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Jeg ved ikke med Zohore, han kommer fra championship og er 9'er, det lyder dyrt.

                      You know me. Jeg elsker en midtbane der er god på bolden, jeg tror bare at man prioriterer 10'eren, men igen den absolut største parameter bliver hvad man får ud af døren.
                      Det er vel ikke prioritering når man kun står med Manneh,Mustafic og Ejdum om et par måneder. Det er en nødvendighed
                      Den centrale midtbane bliver helt klart 1.Prioritet IMO. Der skal en ind ASAP

                      Comment


                        Hvad i øvrigt med Musa Juwara? Man hører intet og han er åbenbart helt langt fra spilletid. Nogen der kan bedømme hvad han viser under træningen?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Hvad i øvrigt med Musa Juwara? Man hører intet og han er åbenbart helt langt fra spilletid. Nogen der kan bedømme hvad han viser under træningen?
                          De træninger jeg har overværet, har han ikke gjort noget indtryk. Anonym og altid henvist til b holdet i spiløvelserne. Jeg tænker det er en “trupspiller” som vi næppe forlænger med , forhåbentlig har han ikke kostet alverden.
                          Jeg er spændt på hvad man vil med Zohore , han har ikke virket særlig dynamisk de gange jeg har set på, han deltager i spillet og forekommer ok fysisk, men spiller som med håndbremsen trukket, mangler power og aggressivitet. Jeg forventer at man giver Luca en chance efter hans fine sæson i NFA, jeg skal se mere fra Zohore før jeg mener vi skal satse på ham - han virker underligt “slukket” på mig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            De træninger jeg har overværet, har han ikke gjort noget indtryk. Anonym og altid henvist til b holdet i spiløvelserne. Jeg tænker det er en “trupspiller” som vi næppe forlænger med , forhåbentlig har han ikke kostet alverden.
                            Jeg er spændt på hvad man vil med Zohore , han har ikke virket særlig dynamisk de gange jeg har set på, han deltager i spillet og forekommer ok fysisk, men spiller som med håndbremsen trukket, mangler power og aggressivitet. Jeg forventer at man giver Luca en chance efter hans fine sæson i NFA, jeg skal se mere fra Zohore før jeg mener vi skal satse på ham - han virker underligt “slukket” på mig.
                            Ved ikke om det måske stadig er for tidligt for Luca? Kunne man ikke overveje at leje ham endnu engang, men denne gang til en klub i enten den bedste svenske eller norske række?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                              De træninger jeg har overværet, har han ikke gjort noget indtryk. Anonym og altid henvist til b holdet i spiløvelserne. Jeg tænker det er en “trupspiller” som vi næppe forlænger med , forhåbentlig har han ikke kostet alverden.
                              Jeg er spændt på hvad man vil med Zohore , han har ikke virket særlig dynamisk de gange jeg har set på, han deltager i spillet og forekommer ok fysisk, men spiller som med håndbremsen trukket, mangler power og aggressivitet. Jeg forventer at man giver Luca en chance efter hans fine sæson i NFA, jeg skal se mere fra Zohore før jeg mener vi skal satse på ham - han virker underligt “slukket” på mig.
                              Der er spillere, der først funkler med publikum. Det er psykologisk og ret tåbeligt, hvis trænere kun benytter træningsindsats.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Der er spillere, der først funkler med publikum. Det er psykologisk og ret tåbeligt, hvis trænere kun benytter træningsindsats.
                                Det er en meget farlig vej at gå med hensyn til træningskultur og gruppedynamikken i en trup. Det kan skade meget mere at lade spillere som træner for dårligt spille. Det er demotiverende for dem som er lige ved og næsten.

                                Comment

                                Working...
                                X