Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Casper storroses der virkelig meget og journalisten som forklarer ham som vigtigste spiller som kan ikke erstattes hvis han bliver skadet.
    "Jeg ser to muligheder for ham: Hvis Union bliver mester - og det kan de blive, da de er syv point foran efter januar, hvor de slog mange af konkurrenterne - kommer de direkte i Champions League. Og det er en mulighed at blive og spille Champions League.
    - Den anden mulighed er, at han kan komme til en klub i Premier League eller måske Bundesligaen eller Ligue 1 i Frankrig. Han har to år igen af kontrakten, så det er også et godt tidspunkt at skifte klub på. Og han er klar til at tage næste skridt. Så er spørgsmålet bare, om han vil væk, hvis Union skal spille Champions League næste sæson."
    Lidt sjovt at han ofte blev betegnet som ikke god nok herinde dertid, men hvor vigtigt han var også i OB viste sig ja da vi måtte spille uden ham og tabte energi og fremadrettet tilgang på banen
    Fint hvis vi har en klausul og der kommer penge ind. Held og lykke til Casper. Tag mesterskabet med på cv og derefter det næste skridt.
    Han tog enorme skridt i OB, og mod slutningen af hans tid her vil jeg gerne vove den påstand, at der var meget meget få OB-fans, i hvert fald herinde, der ikke mente, han var god nok.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Han tog enorme skridt i OB, og mod slutningen af hans tid her vil jeg gerne vove den påstand, at der var meget meget få OB-fans, i hvert fald herinde, der ikke mente, han var god nok.
      Tja, nu husker det lidt at efter nederlag gik det ret ofte også over ham. For mig var han vores bedste pressspiller som var en trussel for modstandere pga den enorme arbejdsraseri og udfordringsvilje i én mod én. Der manglede kun slutproduktet og kynisme at score. Men han skabte meget plads for medspillere og gjorde de bedre. Især Kløve profiterede meget. Som makker af Casper havde Kløve vel sin bedste tid i OB.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Han tog enorme skridt i OB, og mod slutningen af hans tid her vil jeg gerne vove den påstand, at der var meget meget få OB-fans, i hvert fald herinde, der ikke mente, han var god nok.
        Han blev vigtig, og det tror jeg de fleste mente. Han startede som løbemaskine med udviklede sig. Det eneste det manglede var mål og et større beløb da han blev solgt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Han blev vigtig, og det tror jeg de fleste mente. Han startede som løbemaskine med udviklede sig. Det eneste det manglede var mål og et større beløb da han blev solgt.
          Jeg er ikke 100% sikker. Men de 4-5 mill man hørte om dengang skulle vidst ikke passe. Det var nærmere 8-10 mill er der nogen ved musikken der mener at vide..
          Hvis dette passer samt 10-15 % i videresalgsklausul kan det jo vise sig at at have været en fantastisk case

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Tja, nu husker det lidt at efter nederlag gik det ret ofte også over ham. For mig var han vores bedste pressspiller som var en trussel for modstandere pga den enorme arbejdsraseri og udfordringsvilje i én mod én. Der manglede kun slutproduktet og kynisme at score. Men han skabte meget plads for medspillere og gjorde de bedre. Især Kløve profiterede meget. Som makker af Casper havde Kløve vel sin bedste tid i OB.
            I starten var der uden tvivl meget frustration over ham, og der har da sikkert været nogle, der af vane er blevet ved med at have ham som syndebuk. Men husker bestemt at han blev lidt af en fanfavorit i hans sidste sæson, hvor hans fandenivoldskhed rent faktisk blev kombineret med slutprodukt i form af mål, assist og generelt højere teknisk niveau. Det var jo også den bedste sæson vi har haft i ti år, så der var lidt færre nederlag at skulle finde en syndebuk for ;) Og der er ingen tvivl om at han var uhyggeligt vigtig for vores spil under JM. At han aldrig blev erstattet sf en lignende type er i mine øjne den måske vigtigste grund til at det gik ned ad balle for JM i OB derefter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              I starten var der uden tvivl meget frustration over ham, og der har da sikkert været nogle, der af vane er blevet ved med at have ham som syndebuk. Men husker bestemt at han blev lidt af en fanfavorit i hans sidste sæson, hvor hans fandenivoldskhed rent faktisk blev kombineret med slutprodukt i form af mål, assist og generelt højere teknisk niveau. Det var jo også den bedste sæson vi har haft i ti år, så der var lidt færre nederlag at skulle finde en syndebuk for ;) Og der er ingen tvivl om at han var uhyggeligt vigtig for vores spil under JM. At han aldrig blev erstattet sf en lignende type er i mine øjne den måske vigtigste grund til at det gik ned ad balle for JM i OB derefter.
              Ja, de er vi meget enig. Han var i hvert fald en af vores rigtig succesfulde transfers og den manglende erstatning kostede sportslig.meget.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Ja, de er vi meget enig. Han var i hvert fald en af vores rigtig succesfulde transfers og den manglende erstatning kostede sportslig.meget.
                Af hvad jeg har hørt var Opondo tænkt som den direkte 1:1 erstatning for C. Nielsen. Deri ligger også noget af grunden til Opondo’s mislykkede ophold - endnu en svært fejlcastet spiller der slet ikke passede til den rolle som han var tænkt til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Af hvad jeg har hørt var Opondo tænkt som den direkte 1:1 erstatning for C. Nielsen. Deri ligger også noget af grunden til Opondo’s mislykkede ophold - endnu en svært fejlcastet spiller der slet ikke passede til den rolle som han var tænkt til.
                  Hvis der var ideen at erstatte Casper med Opondo og give ham Caspers rolle i holdet så er det nu virkelig ret håbløst. Det er ja nu ret forskellige typer om ikke at tale om niveauforskellen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg er ikke 100% sikker. Men de 4-5 mill man hørte om dengang skulle vidst ikke passe. Det var nærmere 8-10 mill er der nogen ved musikken der mener at vide..
                    Hvis dette passer samt 10-15 % i videresalgsklausul kan det jo vise sig at at have været en fantastisk case
                    Jeg har også hørt at der er betalt væsentligt mere end 4-5 mill., og at der er en god "up-side" på ham.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Har lige hørt Per Ruud udtale at en gennemsnitlig dansk 1. div. klub koster ca. 1 mio. euro (i forbindelse med salget af HB Køge til nogle amerikanere). Mon ikke FC Amager kan samles op og så kan man sende talenterne på græs på et ok niveau Et greb i lommen for NT
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Er der nogen herinde som ved hvornår OSE præsenterer deres regnskab for 2021? Hvad er forventningerne?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                          Er der nogen herinde som ved hvornår OSE præsenterer deres regnskab for 2021? Hvad er forventningerne?
                          Skulle komme inden for 14 dage. Kender intet til nogen tal men har hørt at OCs salg har reddet dem fra det helt store hul. Men vindende skulle blæse vores vej pt her i 2022 i de fleste forretningsben

                          Comment


                            Kom nu med det regnskab OSE…

                            Comment


                              Kommer normalt først en til to uger inde i april …

                              https://datacvr.virk.dk/enhed/virkso...ndex=0&size=10
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Kommer normalt først en til to uger inde i april …

                                https://datacvr.virk.dk/enhed/virkso...ndex=0&size=10
                                Sidste år kom det 25. Marts. Så deet..

                                Comment

                                Working...
                                X