Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er et glimrende interview. PB og EA gør det fortrinligt. Dejligt - og tiltrængt - med større åbenhed.
    Enig. Men da KB blev gået var man længe om at sige man ville skære ned.
    JH var vel ud og sige der var styr på økonomien.
    Det har været alt for længe undervejs og i mellemtiden er grimme trøjer blevet de foretrukne blandt de umge.

    Comment


      Endnu et fantastisk Thorborg regnskab

      https://fyens.dk/artikel/thorborg-ko...er-rigtig-godt

      Selv i et Corona år laver han et gigant overskud der kun trækkes ned af OSE og hans nye bank

      Comment


        For første gang i 10 år er jeg optimistisk på klubbens vegne mht. strategi, struktur, ansættelser, faciliteter m.m., så jeg er blevet sponsor i dag... ikke det vilde beløb, men lidt har vel også ret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          For første gang i 10 år er jeg optimistisk på klubbens vegne mht. strategi, struktur, ansættelser, faciliteter m.m., så jeg er blevet sponsor i dag... ikke det vilde beløb, men lidt har vel også ret
          Jeg har også lige tegnet et efter nogle år på sidelinien
          Små bække giver stor Å

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg har også lige tegnet et efter nogle år på sidelinien
            Små bække giver stor Å

            Comment


              Jeg tror vi skal være ret glade for vores ejer.

              Tænk nu hvis vi havde fået en eller anden Amerikaner ind.

              Esbjerg er ihvertfald kommet lidt i medierne det sidste stykke tid :)
              Og især i dag :D

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Jeg tror vi skal være ret glade for vores ejer.

                Tænk nu hvis vi havde fået en eller anden Amerikaner ind.

                Esbjerg er ihvertfald kommet lidt i medierne det sidste stykke tid :)
                Og især i dag :D
                Tror sandheden ligger et sted midt imellem de to parter (og fire meget utilfredse "primadonnaer").

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Jeg tror vi skal være ret glade for vores ejer.

                  Tænk nu hvis vi havde fået en eller anden Amerikaner ind.

                  Esbjerg er ihvertfald kommet lidt i medierne det sidste stykke tid :)
                  Og især i dag :D
                  Jeg har aldrig forstået konceptet med at glæde sig over middelmådighed. Fordi noget kan være værre, må man ikke have ambitioner om noget bedre?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Tror sandheden ligger et sted midt imellem de to parter (og fire meget utilfredse "primadonnaer").
                    Det har du med garanti ret i.

                    Men der er alligevel 21 spillere der har skrevet under på brevet, så et eller andet er der nok galt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jeg har aldrig forstået konceptet med at glæde sig over middelmådighed. Fordi noget kan være værre, må man ikke have ambitioner om noget bedre?
                      Men den drejning vores klub har lavet de sidste par måneder og fremad så tror jeg faktisk også vi er på vej fremad.

                      Du vil måske hellere bytte Niels ud med Paul Conway, så vi måske kan få nogle spillere fra andre af de klubber han også ejer?
                      Eller så der kan ansættes en eller anden tosse der skider på alt det OB står for?

                      Jeg er ret sikker på at vi er på vej den rette vej nu med det nye setup vi har fået.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Men den drejning vores klub har lavet de sidste par måneder og fremad så tror jeg faktisk også vi er på vej fremad.

                        Du vil måske hellere bytte Niels ud med Paul Conway, så vi måske kan få nogle spillere fra andre af de klubber han også ejer?
                        Eller så der kan ansættes en eller anden tosse der skider på alt det OB står for?

                        Jeg er ret sikker på at vi er på vej den rette vej nu med det nye setup vi har fået.
                        Vil absolut ikke bytte med Esbjerg, Vensyssel, Næstved eller sønderjyske men jeg vil nu stadig syntes det er for tidligt at sige om vi er på rette vej hvis ambitionen er top 6 på dårlige sæsoner og Europa på gode. For 10 år siden lød strategien på at vi ville satse på egne unge talenter med profiler udefra hvorefter Kirkeskov, Lasse Kryger , Kløve mm blev indkøbt uden vi nogensinde rykkede os ud af flækken og så minimalt til egne talenter.
                        Siden da er DBU kommet på banen med deres årlige vurderinger på talentudvikling og så er vi steppet op og sørger for at leve op til de 5 stjerner og der er investeret i talenter som aldrig før i OB, så er spørgsmålet bare om det er nok til at rykke os tættere på toppen og om vi kan holde på de bedste talenter fremfor de søger til
                        FCK eller BIF og der skal godt nok strammes op på indkøbssiden fremover og her har vi stadig tilgode at se handling. Staben
                        omkring holdet er styrket voldsomt de sidste måneder og dermed er vi kommet på niveau med flere øvrige klubber i ligaen men igen er det imo ikke nok til at konkludere at vi er på rette vej eller om vi blot holder status Q for at holde os i top 10
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Tror sandheden ligger et sted midt imellem de to parter (og fire meget utilfredse "primadonnaer").
                          Vi er meget tæt på 30 "utilfredse primadonnaer" nu ... når vi medregner tidligere og nuværende ansatte :D.
                          En kommentar som din er et fremragende eksempel på hvorledes absurde forhold, det ene eller det andet sted, kan fortsætte uhindret ... der bliver ofte ikke lyttet.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Vil absolut ikke bytte med Esbjerg, Vensyssel, Næstved eller sønderjyske men jeg vil nu stadig syntes det er for tidligt at sige om vi er på rette vej hvis ambitionen er top 6 på dårlige sæsoner og Europa på gode. For 10 år siden lød strategien på at vi ville satse på egne unge talenter med profiler udefra hvorefter Kirkeskov, Lasse Kryger , Kløve mm blev indkøbt uden vi nogensinde rykkede os ud af flækken og så minimalt til egne talenter.
                            Siden da er DBU kommet på banen med deres årlige vurderinger på talentudvikling og så er vi steppet op og sørger for at leve op til de 5 stjerner og der er investeret i talenter som aldrig før i OB, så er spørgsmålet bare om det er nok til at rykke os tættere på toppen og om vi kan holde på de bedste talenter fremfor de søger til
                            FCK eller BIF og der skal godt nok strammes op på indkøbssiden fremover og her har vi stadig tilgode at se handling. Staben
                            omkring holdet er styrket voldsomt de sidste måneder og dermed er vi kommet på niveau med flere øvrige klubber i ligaen men igen er det imo ikke nok til at konkludere at vi er på rette vej eller om vi blot holder status Q for at holde os i top 10
                            Nej det har du ret i, og svaret kommer nok heller ikke op til afslutningen af denne sæson.

                            Men jeg glæder mig til at se AA og BW lede vores klub fra senest til nytår.

                            For starten af denne sæson har set fin ud og flere hjerner og øjne bør kunne gøre det hele endnu bedre :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Men den drejning vores klub har lavet de sidste par måneder og fremad så tror jeg faktisk også vi er på vej fremad.

                              Du vil måske hellere bytte Niels ud med Paul Conway, så vi måske kan få nogle spillere fra andre af de klubber han også ejer?
                              Eller så der kan ansættes en eller anden tosse der skider på alt det OB står for?

                              Jeg er ret sikker på at vi er på vej den rette vej nu med det nye setup vi har fået.
                              Den "drejning" vores klub har lavet de sidste par måneder er fortsat en masse ord og så nogle svenskere der er blevet ansat i stedet for nogle danskere. Vi har fortsat ikke set skyggen af resultater af de tiltag der er blevet gjort, så lad os nu lige se tiden an inden vi dømmer noget som succes eller fiasko.

                              Nej jeg vil ikke hellere bytte Thorborg ud med de åbenlyse tosserier der foregår i Esbjerg, det burde være redundant at svare på. På samme måde burde det også være overflødigt at spørge, hvorvidt du foretrækker Thorborg over Matthew Benham, for hvis man ikke vælger sidstnævnte af de to, er der da for alvor noget galt.

                              Nej, jeg foretrækker ikke en tosse der skider på alt det OB står for, og derfor priser jeg mig heller ikke lykkelig for Niels Thorborg der har skidt på meget af det OB står for. Jeg nævner bare stemningskulturen, som man åbenlyst ikke har nogen respekt for, jeg nævner koryfæerne på oldboys-holdet som man fik drevet ud af klubben, jeg nævner det faktum at klubbens største legende gennem tiderne, Lars Høgh, på trods af at være en af de største kapaciteter på målmandstræning i Danmark, ikke kan have et job i OB, jeg nævner den komplette modvilje mod at kommunikere med egne fans og møde dem i øjenhøjde, og jeg kunne blive ved.

                              Bare fordi at noget står værre til et andet sted, kan man godt drømme større på egne vegne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Men den drejning vores klub har lavet de sidste par måneder og fremad så tror jeg faktisk også vi er på vej fremad.

                                Du vil måske hellere bytte Niels ud med Paul Conway, så vi måske kan få nogle spillere fra andre af de klubber han også ejer?
                                Eller så der kan ansættes en eller anden tosse der skider på alt det OB står for?

                                Jeg er ret sikker på at vi er på vej den rette vej nu med det nye setup vi har fået.
                                Jeg håber selvfølgelig, at du har ret i, at vi er på rette vej, men indtil det modsatte er bevist, så kan man grovt sige, at mens Esbjerg ser ud til at vælge den hurtigere død, så har vi under Niels valgt den langsomme af slagsen.

                                Så nej, jeg ville ikke bytte rigmand, men jeg vil stadig gerne af med den vi har. Det ene udelukker ikke det andet. Vi har stadig det samme antal points nu, som vi havde på samme tidspunkt sidste år. Og det er den samme trup, minus vores bedste forsvarer ude af topform p.g.a skader, som sidste år.

                                Så intet har sådan set ændret sig endnu.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X