Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er efterhånden ligesom et trafikuheld - man vil helst kigge væk - men man kan ikke lade være med at se på det!

    Jeg kan efterhånden ikke genkende min traditionsklub længere og det gør mig sgu ked af det!
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    JM Barometer 1
    2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      Man skal jo være en umoden 4-årig hvis man skal tude over at man selv skal betale for sin kakaomælk - det kan kun være emil, resten er for modne til den form for opførsel.

      Comment


        Det kunne være han skulle drikke vand i stedet for. Han er jo overvægtig - måske derfor han ikke løber så meget.Han kan ikke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Det kunne være han skulle drikke vand i stedet for. Han er jo overvægtig - måske derfor han ikke løber så meget.Han kan ikke.
          Arghhhhhh

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Arghhhhhh
            To sjæle, én tanke. Ironisk at tale om "modenhed", når man læser de to indlæg over dit
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Christian Eriksen blev idag igen matchvinder og ligner mere og mere en stjerne i PL..
              De store klubber må byde højt på ham de næste par vinduer. 20-25 mill £ er vel ikke urealistisk hvis han fortsætter sådan her

              vil OB få nogle af dem i udannelsespenge og evt hvor mange?

              hvis og når han sælges

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Christian Eriksen blev idag igen matchvinder og ligner mere og mere en stjerne i PL..
                De store klubber må byde højt på ham de næste par vinduer. 20-25 mill £ er vel ikke urealistisk hvis han fortsætter sådan her

                vil OB få nogle af dem i udannelsespenge og evt hvor mange?

                hvis og når han sælges
                tottenham er meget interesseret i at forlænge - og give ham en markant bedre kontrakt - selvfølgelig for at de kan sælge dyrere på et tidspunkt, men tror ikke de ønsker at sælge ham lige foreløbigt. Og ved heller ikke om det vil være i eriksens interesse. Lige pt er han jo fast mand, sikret masse ansvar og spilletid, i en PL "sub-top" klub - ser ham ikke træde ind på et af de rigtige tophold lige med det samme.
                Han skal vel håbe på klubben begynder at ramme lidt mere rigtigt med deres transfers så de nærmer sig top 4 holdene.

                - for at vende tilbage til dit spørgsmål - så kan jeg ikke forestille mig det er mange basseøre, tog han ikke afsted til Ajax allerede som 16 årig?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tottenham er meget interesseret i at forlænge - og give ham en markant bedre kontrakt - selvfølgelig for at de kan sælge dyrere på et tidspunkt, men tror ikke de ønsker at sælge ham lige foreløbigt. Og ved heller ikke om det vil være i eriksens interesse. Lige pt er han jo fast mand, sikret masse ansvar og spilletid, i en PL "sub-top" klub - ser ham ikke træde ind på et af de rigtige tophold lige med det samme.
                  Han skal vel håbe på klubben begynder at ramme lidt mere rigtigt med deres transfers så de nærmer sig top 4 holdene.

                  - for at vende tilbage til dit spørgsmål - så kan jeg ikke forestille mig det er mange basseøre, tog han ikke afsted til Ajax allerede som 16 årig?
                  Jo tror han var 16 år ca. Men hvis han var i OB i mange år før det må det da give lidt
                  ved heller ikke hvad du syntes "mange basseøre" er
                  Snakker vi ikke "7 figures" som de siger på film?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jo tror han var 16 år ca. Men hvis han var i OB i mange år før det må det da give lidt
                    ved heller ikke hvad du syntes "mange basseøre" er
                    Snakker vi ikke "7 figures" som de siger på film?
                    jeg ved ikke hvor mange år han faktisk var i OB - er han ikke middelfart dreng oprindeligt?

                    kender ikke reglerne, så aner det faktisk ikke. Men i vores situation er 1 million vel også mange penge ;)

                    Comment


                      @fmprOB

                      http://www.fifa.com/mm/document/affe...s_en_33410.pdf

                      - det på side 19, og vi får ikke en eneste basseøre medmindre han sælges meget snart - der er kun uddannelses penge frem til det fyldte 23 år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        jeg ved ikke hvor mange år han faktisk var i OB - er han ikke middelfart dreng oprindeligt?

                        kender ikke reglerne, så aner det faktisk ikke. Men i vores situation er 1 million vel også mange penge ;)
                        OB har tidligere under TCs ledelse. Forhandlet sig frem til, at man ikke vil modtage procenter ved salg af Eriksen fra Ajax. Om det også gælder uddannelsespenge, skal jeg ikke kunne sige. Men Middelfart BK skal vel så også have en slat i den forbindelse.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          OB har tidligere under TCs ledelse. Forhandlet sig frem til, at man ikke vil modtage procenter ved salg af Eriksen fra Ajax. Om det også gælder uddannelsespenge, skal jeg ikke kunne sige. Men Middelfart BK skal vel så også have en slat i den forbindelse.
                          Tror nu kun det galt en tidligere aftalt vidresalgsklausul.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            @fmprOB

                            http://www.fifa.com/mm/document/affe...s_en_33410.pdf

                            - det på side 19, og vi får ikke en eneste basseøre medmindre han sælges meget snart - der er kun uddannelses penge frem til det fyldte 23 år.
                            ja okey. Det er ikke så godt jo.
                            Vi kunne godt lige have brugt lidt på kistebunden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              OB har tidligere under TCs ledelse. Forhandlet sig frem til, at man ikke vil modtage procenter ved salg af Eriksen fra Ajax. Om det også gælder uddannelsespenge, skal jeg ikke kunne sige. Men Middelfart BK skal vel så også have en slat i den forbindelse.
                              Man kan ikke frasige sig uddannelsespenge. De er automatiske.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Man kan ikke frasige sig uddannelsespenge. De er automatiske.
                                Helt 100% "automatiske"? Også hvad angår beløb/procentsats?
                                I så fald forstår jeg ikke slagsmålet mellem OB og HSV omkring uddannelsespengene for Lars Jacobsen, hvor HSV dengang ikke mente, de skulle betale noget til OB i forbindelse med Lars' skifte til HSV. Og som det står i artiklen fik OB ikke det beløb, de mente de skulle have, men de fik dog trods alt penge efter det havde været omkring en domstol.

                                http://www.ob.dk/artikel/hsv-skal-be...on-til-ob.aspx
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X