Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Han han lavet mere på de områder end forventet? Det har godt nok taget lang tid, men min påstand er at de tiltag ikke er sket medrettidig omhu. Ingen af os kan vide omenanden ville have gjort det bedre eller speedet det op - men jeg tror der er sovet tornerosesøvn i om ikkehindrede år, så længe.
    Vi er helt enige om at de tiltag ikke er gjort med rettidig omhu. De skulle have været gennemført allerede da Kim Brink var sportsdirektør. Men det var JH der, trods det tog nogle år, er lykkes med det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Du er ikke overrasket over at OB kommer ud med minus 38 mill og er nød til at lave en ny kapital tilførsel? Det største underskud nogensinde?
      Vil ikke sige jeg er voldsomt overrasket over at det stod så slemt til. Hvis jeg skulle have gættet inden ville jeg dog nok have gættet på et minus i omegnen af de 20. Alt har jo peget i retning af manglende indtjening samtidig med der har været investeret mere end de forrige år, samt trænerfyring og lidt oprydning i en elendig sammensat trup.

      Og mon så ikke det er ved at være tid til at lukke nrd for debatten om at NT er en grib som æder af OB’s penge?
      Last edited by Magge; 23-03-2019, 18:29.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Vil ikke sige jeg er voldsomt overrasket over at det stod så slemt til. Hvis jeg skulle have gættet inden ville jeg dog nok have gættet på et minus i omegnen af de 20. Alt har jo peget i retning af manglende indtjening samtidig med der har været investeret mere end de forrige år, samt trænerfyring og lidt oprydning i en elendig sammensat trup.

        Og mon så ikke det er ved at være tid til at lukke nrd for debatten om at NT er en grib som æder af OB’s penge?
        Jo det burde det nok.. Han kunne også bare have været lidt mere åben så alle de misforståelser var blevet ryddet af vejen for mange år siden.
        Den er han sgu selv medskyldig i

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Man får næsten kuldegysninger når man gennemlever den korte tid PH var i klubben. JH er jo et geni ved siden af den tåbe.
          Havde egentlig også glemt hvor slemt det egentlig stod til dengang.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Så får du lige noget der helt sikkert giver kuldegysninger. De folk der mente, at PH ville være en kompetent sportsdirektør, sidder stadig og træffer de afgørende beslutninger for den her klub.
            Har du læst PH`s bog om tankerne omkring skabelse af et fodboldhold? Coaching, mentalitet osv. Mig bekendt så havde han også en aftale med Nikolai Jørgensen som sportsudvalget afviste hvorefter han blev en profil i FCK ...

            Han kunne ikke regnearkene .... det kan JH ... han mangler til gengæld meget af det PH kan/kunne.....

            Ikke at PH skal forsvares men ledelsen var desperat efter at finde en efter halvandet år uden sportschef og forventningsafstemningen må have været ikke-eksisterende ....
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Har du læst PH`s bog om tankerne omkring skabelse af et fodboldhold? Coaching, mentalitet osv. Mig bekendt så havde han også en aftale med Nikolai Jørgensen som sportsudvalget afviste hvorefter han blev en profil i FCK ...

              Han kunne ikke regnearkene .... det kan JH ... han mangler til gengæld meget af det PH kan/kunne.....

              Ikke at PH skal forsvares men ledelsen var desperat efter at finde en efter halvandet år uden sportschef og forventningsafstemningen må have været ikke-eksisterende ....
              Nej, det kan du tro jeg ikke har, og jeg kommer sgu heller ikke til det. Nu er det heller ikke mig, der kalder PH en katastrofe, det er nok også lige i overkanten til min smag. Nogle af tingene i den artikel der, synes jeg også mildest talt hører til i småtingsafdelingen PH havde sikkert nogle velmenende idéer om, hvordan OB skulle bygges op som klub, og kunne have været brugbar i en hvis funktion, begge parter var øjensynligt bare ikke indforståede med, hvad et job som sportsdirektør indebar. Med tanke på, at det var en halvandet år lang ansættelsesproces, er det sgu absurd ikke at have fået afklaret sådan nogle ting inden med laver en ansættelse, og det peger på den grundlæggende udfordring Thorborg ser ud til at have med at ansætte ledere til sin fodboldklub.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Har du læst PH`s bog om tankerne omkring skabelse af et fodboldhold? Coaching, mentalitet osv. Mig bekendt så havde han også en aftale med Nikolai Jørgensen som sportsudvalget afviste hvorefter han blev en profil i FCK ...

                Han kunne ikke regnearkene .... det kan JH ... han mangler til gengæld meget af det PH kan/kunne.....

                Ikke at PH skal forsvares men ledelsen var desperat efter at finde en efter halvandet år uden sportschef og forventningsafstemningen må have været ikke-eksisterende ....
                Så fordi Poul Hansen skriver noget spændende i en bog, er han ligepludselig et orakel? Tror sgu også, jeg ville kunne skrive en spændende bog om en masse spændende ting man kunne gøre i fodboldens verden, men sagen er bare den, at hvis man ikke kan implementere det, så er man aldeles uduelig i en organisation. Poul Hansens ageren i OB var både inkompetent, amoralsk og direkte skadelig for klubben.

                Hvad er det egentligt JH mangler i den sammenligning? Jeg har virkelig ikke grund til at tro andet, end at JH er en fantastisk mand på de indre linjer med et stærkt og ufravigeligt værdisæt. Der hvor jeg ikke mener JH er god nok, er i forhold til scouting og rekruttering, samt hans evne til at kommunikere. Det sidste kan snakketøjet fra Sdr. Jylland, men lige lovligt godt desværre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Har du læst PH`s bog om tankerne omkring skabelse af et fodboldhold? Coaching, mentalitet osv. Mig bekendt så havde han også en aftale med Nikolai Jørgensen som sportsudvalget afviste hvorefter han blev en profil i FCK ...

                  Han kunne ikke regnearkene .... det kan JH ... han mangler til gengæld meget af det PH kan/kunne.....

                  Ikke at PH skal forsvares men ledelsen var desperat efter at finde en efter halvandet år uden sportschef og forventningsafstemningen må have været ikke-eksisterende ....
                  og hvorfor blev den så afvist? fordi han sprang den aftalte lønramme og forhandlede personligt med Jørgensen udenom udvalget. Den slags går jo ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    og hvorfor blev den så afvist? fordi han sprang den aftalte lønramme og forhandlede personligt med Jørgensen udenom udvalget. Den slags går jo ikke.
                    175.000 var der aftalt. Men de kunne få Emil meget billigere. The rest is history

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      175.000 var der aftalt. Men de kunne få Emil meget billigere. The rest is history
                      Emil gjorde sig da også bemærket:)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Emil gjorde sig da også bemærket:)
                        Er satme stadig ærgelig over vi ikke fik franarret BIF 7,5 for ham

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          175.000 var der aftalt. Men de kunne få Emil meget billigere. The rest is history
                          Aftalt med det sportslige udvalg? For så har jeg da misforstået den historie.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Aftalt med det sportslige udvalg? For så har jeg da misforstået den historie.
                            Mellem PH og Bjarne Goldbæk(mener det var ham der var agent). Men da PH præsenterede det for sportsudvalget sagde de nej

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mellem PH og Bjarne Goldbæk(mener det var ham der var agent). Men da PH præsenterede det for sportsudvalget sagde de nej
                              Så er vi enige, men jo også bare for dumt at lave en aftale som man ikke har opbakning til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Så er vi enige, men jo også bare for dumt at lave en aftale som man ikke har opbakning til.
                                Tænker at noget ikke har været helt afstemt

                                Comment

                                Working...
                                X