Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det lyder som om at der er nogen der (med hjælp fra dyre konsulenter) endelig har fattet at interessen for de fleste forretningsområder følger det der bliver lagt i det fra deres egen side! Publikum er simpelthen ikke villige til at bruge penge på et produkt der er sparet på!

    Comment


      https://www.fodbold-transfers.dk/top...-anno-2019/17/
      Falsk får alligevel 4,5 millioner om året i løn, forstår bedre hvorfor OB ik kunne være med så..
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        https://www.fodbold-transfers.dk/top...-anno-2019/17/
        Falsk får alligevel 4,5 millioner om året i løn, forstår bedre hvorfor OB ik kunne være med så..
        Har han ikke lige forlænget med FCK? Er det så den første eller anden kontrakt som artiklen har tal på?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg synes han har bevist han ikke har EVNERNE.
          Jeg husker ikke hvornår hans kontrakt udløber, men der bør komme en anden til det vigtige med holdsammensætning og spillerhandler senest til sommer.
          Han har slet ikke evnerne. Men NT kan godt lide at spare, og NT er hoppet på limpinden om at man kan spare og få succes. Det er tydeligt, at klubben ikke spare penge ved at begrænse sig. Det koster altfor meget på renommé, og indtægterne som følger ens brands omdømme. Historiebøgerne vil vise stJH er den største fiasko nogensinde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            https://www.fodbold-transfers.dk/top...-anno-2019/17/
            Falsk får alligevel 4,5 millioner om året i løn, forstår bedre hvorfor OB ik kunne være med så..
            Nok ikke kun et spørgsmål om penge. Og når man er så god som Falk og kigger tilbage på de sidste mange år i OB kan man jo sagtens forstå hvorfor han ville væk..
            Det skulle bare have foregået med en transfer og uden en FCK trøje over hovedet 6 måneder før udløb

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Har han ikke lige forlænget med FCK? Er det så den første eller anden kontrakt som artiklen har tal på?
              Han har lige forlænget ja. Og mon ikke ikke at lønnen nærmer sig de 500.000/måned.
              Tænker at den eneste i vores trup der er omkring det halve må være AK og måske Kadrii og Drachman

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Han har slet ikke evnerne. Men NT kan godt lide at spare, og NT er hoppet på limpinden om at man kan spare og få succes. Det er tydeligt, at klubben ikke spare penge ved at begrænse sig. Det koster altfor meget på renommé, og indtægterne som følger ens brands omdømme. Historiebøgerne vil vise stJH er den største fiasko nogensinde.
                Jeg tror historiebøgerne vil vise at JH bestemt ikke var den bedste sportsdirektør i forhold til transfers, men at han fik gennemført en masse vigtige tiltag bag kulisserne, herunder især ift nyt træningsanlæg og en ny og markant forbedret ungdomsafdeling.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Jeg tror historiebøgerne vil vise at JH bestemt ikke var den bedste sportsdirektør i forhold til transfers, men at han fik gennemført en masse vigtige tiltag bag kulisserne, herunder især ift nyt træningsanlæg og en ny og markant forbedret ungdomsafdeling.
                  Han han lavet mere på de områder end forventet? Det har godt nok taget lang tid, men min påstand er at de tiltag ikke er sket medrettidig omhu. Ingen af os kan vide omenanden ville have gjort det bedre eller speedet det op - men jeg tror der er sovet tornerosesøvn i om ikkehindrede år, så længe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Han har slet ikke evnerne. Men NT kan godt lide at spare, og NT er hoppet på limpinden om at man kan spare og få succes. Det er tydeligt, at klubben ikke spare penge ved at begrænse sig. Det koster altfor meget på renommé, og indtægterne som følger ens brands omdømme. Historiebøgerne vil vise stJH er den største fiasko nogensinde.
                    Du har hørt om Poul Hansen ikke?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af F.FM Se indlæg
                      Du har hørt om Poul Hansen ikke?
                      Gid jeg ikke havde. NT skulle igennem nogle trænere inden han fandt den rigtige. Nu håberkeg detsamme kan ske på direktør posten.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Katastrofe regnskab Så skal vi nok ikke regne med de vilde investeringer i sommerens vindue

                        Jeg vil være overrasket hvis nogle kan være overrasket over det elendige regnskab.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Gid jeg ikke havde. NT skulle igennem nogle trænere inden han fandt den rigtige. Nu håberkeg detsamme kan ske på direktør posten.
                          Poul Hansen var sportsdirektør, og langt værre end JH nogensinde har været.
                          https://www.bt.dk/fodbold/her-er-sag...de-poul-hansen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg vil være overrasket hvis nogle kan være overrasket over det elendige regnskab.
                            Du er ikke overrasket over at OB kommer ud med minus 38 mill og er nød til at lave en ny kapital tilførsel? Det største underskud nogensinde?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Poul Hansen var sportsdirektør, og langt værre end JH nogensinde har været.
                              https://www.bt.dk/fodbold/her-er-sag...de-poul-hansen
                              Man får næsten kuldegysninger når man gennemlever den korte tid PH var i klubben. JH er jo et geni ved siden af den tåbe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                Man får næsten kuldegysninger når man gennemlever den korte tid PH var i klubben. JH er jo et geni ved siden af den tåbe.
                                Så får du lige noget der helt sikkert giver kuldegysninger. De folk der mente, at PH ville være en kompetent sportsdirektør, sidder stadig og træffer de afgørende beslutninger for den her klub.

                                Comment

                                Working...
                                X