Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ja, vi er grundlæggende uenige, kommunal støtte til private aktører, især de ekstremt rige, er for mig at se helt forkert og ganske absurd i en tid hvor der skæres ned år efter år efter år!
    Du kan ikke se fordelen i at skabe vækst der giver skattekroner, så man ikke behøver de evindelige nedskæringer? Jeg undres .... men den holdning er desværre udbredt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Du kan ikke se fordelen i at skabe vækst der giver skattekroner, så man ikke behøver de evindelige nedskæringer? Jeg undres .... men den holdning er desværre udbredt.
      Det kan jeg muligvis, muligvis ikke ... men det er ikke spørgsmålet her.
      Spørgsmålet er om kommunale kroner skal smides i private firmaers lommer ...
      Jeg har dog hørt sangen sunget og praktiseret fra den borgerlige fløj de sidste mange år ... i takt med nedskæringerne.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Barfoed Group som ny tribunesponsor:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/barfoe...esponsor-i-ob/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Enrico Augustinus har præsenteret ny tribunesponsor, og han drømmer om at lukke hjørnerne på Odense Stadion.

          http://obstruktion.dk/ob-har-faaet-n...ke-hjoernerne/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Enrico Augustinus har præsenteret ny tribunesponsor, og han drømmer om at lukke hjørnerne på Odense Stadion.

            http://obstruktion.dk/ob-har-faaet-n...ke-hjoernerne/
            En fælles drøm!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              En fælles drøm!
              Nogen vil kalde det luftkasteller...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nogen vil kalde det luftkasteller...
                Ved intet, men tænker/drømmer da lidt - Barfoed, de gør sig i at bygge og udleje. Måske de kunne lukke stadionhjørnerne og få forretning i det!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Ved intet, men tænker/drømmer da lidt - Barfoed, de gør sig i at bygge og udleje. Måske de kunne lukke stadionhjørnerne og få forretning i det!
                  Har lidt svært ved at se hvad der kan bygges i hjørnerne som kan skabe værdi for Barfoed. Tvivler på der sker noget med stadion de første 20 år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Har lidt svært ved at se hvad der kan bygges i hjørnerne som kan skabe værdi for Barfoed. Tvivler på der sker noget med stadion de første 20 år.
                    Bevares, vi er nærmest enige, men tænker kontor og administration for den hårde klike omkring OB og Thorborg, hvem det så end er! Selskaberne i OSE, Barfoed selv, T. Hansen, Thorborgs øvrige aktiviteter m. fl.

                    Comment


                      OSE tiltrækker ny storsponsor som bla skal ligge navn til Sportsarenaen

                      https://www.fyens.dk/odense/Jysk-inv...rtikel/3326627

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        OSE tiltrækker ny storsponsor som bla skal ligge navn til Sportsarenaen

                        https://www.fyens.dk/odense/Jysk-inv...rtikel/3326627
                        Jeg forstår simpelthen ikke de der sponsorer. Det må jo være den gamle Simon Spies-klassiker om, at dårlig omtale er bedre end ingen omtale. Men at 'Jyske -something' ligger i Odense er jo bare latterligt. At se med store bogstaver på en bygning får jo bare én til at tænke, at nogen burde have et par geografi-timer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg forstår simpelthen ikke de der sponsorer. Det må jo være den gamle Simon Spies-klassiker om, at dårlig omtale er bedre end ingen omtale. Men at 'Jyske -something' ligger i Odense er jo bare latterligt. At se med store bogstaver på en bygning får jo bare én til at tænke, at nogen burde have et par geografi-timer.
                          Du mener ikke fynboer vil have Jyske Bank ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Du mener ikke fynboer vil have Jyske Bank ?
                            Sikkert; men er 'Jyske Bank Arena' fedt? Det er nok bare mig, der er gammeldags, men der er noget geografi, der er forkert. Men jeg er så også typen, der tager mig til hovedet, når jeg ser 'Aalborg Universitet København' eller 'Kolding IF København'. I don't get it.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Sikkert; men er 'Jyske Bank Arena' fedt? Det er nok bare mig, der er gammeldags, men der er noget geografi, der er forkert. Men jeg er så også typen, der tager mig til hovedet, når jeg ser 'Aalborg Universitet København' eller 'Kolding IF København'. I don't get it.
                              Er helt på linje med dig. Især fusionen Kolding - København syntes jeg skriger til himlen
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Sikkert; men er 'Jyske Bank Arena' fedt? Det er nok bare mig, der er gammeldags, men der er noget geografi, der er forkert. Men jeg er så også typen, der tager mig til hovedet, når jeg ser 'Aalborg Universitet København' eller 'Kolding IF København'. I don't get it.
                                Who cares.. De smider millioner i kassen..

                                Comment

                                Working...
                                X