Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Ja, jeg skulle lige til at citere det samme. Hvis man fortsat følger den strategi, må det jo betyde, at man har håb om at kunne investere sig til bedre resultater, og det indebærer at flexe transfermusklerne.
    Vi skal dog huske, at det foruden superligatruppen, handler om træningsanlæg, hotelbyggeri og flere andre ting.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Præcis... Man kan ikke spare sig til succes.

      Men gad vide om det igen har kostet på transferkontoen så Thorborg snart skal have 95% af transferindtægter de næste 20 år
      Ja, det tænkte jeg også på. Er der nogen steder hvor det vil fremgå, eller er regnskabets ikke så udspecificerede?

      Comment


        Opgradering af teknikken på stadion. Er det at man har slukket en storskærm på grund af for mange pixelfejl?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det ville satme være koldt af Thorborg at fyre JH nu her senere på året når alt er ved at være på plads......
          Ja, sådan kan man vel godt anskue det, men den præmis må JH vel også være bekendt med. Han må vel også vende blikket indad og spørge sig selv, om han har bevist, at han er mand for at kunne få en klub til at tage de store skridt i en sportslig udvikling. At kunne gøre de ting, handler jo i høj grad om at være visionær og at have modet, og JH virker alt for konform og snusfornuftig i min verden til at kunne gennemføre en sådan udvikling.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Ja, det tænkte jeg også på. Er der nogen steder hvor det vil fremgå, eller er regnskabets ikke så udspecificerede?
            @plum?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Ja, jeg skulle lige til at citere det samme. Hvis man fortsat følger den strategi, må det jo betyde, at man har håb om at kunne investere sig til bedre resultater, og det indebærer at flexe transfermusklerne.
              Det var da på tide den fes ind for det er kun ved at investere man kan tjene mere.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Opgradering af teknikken på stadion. Er det at man har slukket en storskærm på grund af for mange pixelfejl?
                Der er en ny på vej så vidt jeg ved. Men de er jo dyre....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Ja, sådan kan man vel godt anskue det, men den præmis må JH vel også være bekendt med. Han må vel også vende blikket indad og spørge sig selv, om han har bevist, at han er mand for at kunne få en klub til at tage de store skridt i en sportslig udvikling. At kunne gøre de ting, handler jo i høj grad om at være visionær og at have modet, og JH virker alt for konform og snusfornuftig i min verden til at kunne gennemføre en sådan udvikling.
                  Ja jeg kan heller ikke se det. Som i overhovedet.
                  Men han kan jo starte til sommer med at bevise hans berretigelse som ham der skal stå i spidsen for genrejsningen..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Ja, sådan kan man vel godt anskue det, men den præmis må JH vel også være bekendt med. Han må vel også vende blikket indad og spørge sig selv, om han har bevist, at han er mand for at kunne få en klub til at tage de store skridt i en sportslig udvikling. At kunne gøre de ting, handler jo i høj grad om at være visionær og at have modet, og JH virker alt for konform og snusfornuftig i min verden til at kunne gennemføre en sådan udvikling.
                    Jeg synes han har bevist han ikke har EVNERNE.
                    Jeg husker ikke hvornår hans kontrakt udløber, men der bør komme en anden til det vigtige med holdsammensætning og spillerhandler senest til sommer.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Enrico A, har der ikke været noget mere stille fra den kant, end man havde håbet?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        @plum?
                        Regnskabet er ikke offentliggjort på CVR endnu så må bare vente til det er lagt op ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Jeg synes han har bevist han ikke har EVNERNE.
                          Jeg husker ikke hvornår hans kontrakt udløber, men der bør komme en anden til det vigtige med holdsammensætning og spillerhandler senest til sommer.
                          Er JH ikke funktionær? Vel ikke normalt at have administrativt personale på årskontrakter?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Er JH ikke funktionær? Vel ikke normalt at have administrativt personale på årskontrakter?
                            Tror jeg også han er. Så det er nok 3-6 måneder opsigelse...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Regnskabet er ikke offentliggjort på CVR endnu så må bare vente til det er lagt op ...
                              Yep. At vente på noget er blevet en dyd som OB fan. Så ingen problem

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det ville satme være koldt af Thorborg at fyre JH nu her senere på året når alt er ved at være på plads......
                                Koldt som når JH henter spillere han ved kun er fyld med hensigt til at smide dem på porten så snart noget bedre kommer?

                                Det syntes jeg ikke ... i virksomhedsdrift er der bare nogen der er gode til at udvikle virksomheder, afvikle virksomheder, drifte virksomheder og vende virksomheder (turnaround) .. der er vidt forskellige type mennesker og personprofiler ...

                                DISC profiler ;-)
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X