Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    15 mill i kassen for MJ.. Ny storsponsor i folden.. Millioner ekstra i kassen ved en Top 6 og mulighed for medaljer..

    Håber virkelig at det får indflydelse på vores sommer transfervindue hvor der skal oprustes til en ny endnu mere drablig sæson med 3 nedrykkere.
    Alene det at vi mister Grytebust og måske Tverskov kommer virkelig til at gøre ondt og vil unægteligt svække os markant i det defensive. Ryan og Barret kunne også ryge afsted.

    Jeg håber virkelig at man ikke sælger ud for en slik og tager sig dyrt betalt hvis nogen af de ovenstående bliver solgt. Specielt Tverskov. Han burde minimum være 8-10 mill værd efterhånden. Kan man ikke få 3-5 mill for Barret skal man bare lade kontrakten løbe ud.
    Ja, det vil være fatalt for den lille smule troværdighed som JH mod alle odds har fået bygget op hvis han forsøger at spare sig til fortsat fremgang. Der skal altså bruges penge på kvalitet, selvom det går imod discounttankegangen der gennemsyrer mandens dispositioner.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Ja, det vil være fatalt for den lille smule troværdighed som JH mod alle odds har fået bygget op hvis han forsøger at spare sig til fortsat fremgang. Der skal altså bruges penge på kvalitet, selvom det går imod discounttankegangen der gennemsyrer mandens dispositioner.
      JH bruger vel de penge han får sat til rådighed. Hvis han ikke har nogle penge, så skal de satses på at dem der kommer til vokser med opgaven. Discounttankegangen er ikke kun JHs, det kommer primært fra bestyrelsen.
      Når det er sagt, så håber jeg også at der bliver investeret mere i holdet. Synes Tverskov spiller fantastisk, men da han, i forhold til udlandet, ikke har nogle unikke spidskompetencer fysisk eller teknisk, så tror jeg desværre ikke at vi får det store for ham. Håber på det, da han spiller fantastisk, men tvivler (ved godt det kan lyde utroligt modsigende, og det kan sikkert formuleres tydeligere). De nævner det også i SFÅ.
      Enten skal man forlænge med JT ellers skal man lade kontrakten løbe ud og nyde hans spil og tilstedeværelse.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        JH bruger vel de penge han får sat til rådighed. Hvis han ikke har nogle penge, så skal de satses på at dem der kommer til vokser med opgaven. Discounttankegangen er ikke kun JHs, det kommer primært fra bestyrelsen.
        Når det er sagt, så håber jeg også at der bliver investeret mere i holdet. Synes Tverskov spiller fantastisk, men da han, i forhold til udlandet, ikke har nogle unikke spidskompetencer fysisk eller teknisk, så tror jeg desværre ikke at vi får det store for ham. Håber på det, da han spiller fantastisk, men tvivler (ved godt det kan lyde utroligt modsigende, og det kan sikkert formuleres tydeligere). De nævner det også i SFÅ.
        Enten skal man forlænge med JT ellers skal man lade kontrakten løbe ud og nyde hans spil og tilstedeværelse.
        Syntes da netop at hans spidskompentencer er fysisk og teknisk. Ikke på PL niveau. Men rigeligt til noget Belgien/Holland eller noget andet der er et niveau over SL.
        Han er desuden taktisk klog og forudseende a H til. Så er meget uenig med dig mht Tverskov.
        Men hvis nu at tilbuddene i mod min forventning kun hedder 2-3 millioner og destinationen hedder Sarpsborg,Helsingborg og lign skal man bare beholde ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Syntes da netop at hans spidskompentencer er fysisk og teknisk. Ikke på PL niveau. Men rigeligt til noget Belgien/Holland eller noget andet der er et niveau over SL.
          Han er desuden taktisk klog og forudseende a H til. Så er meget uenig med dig mht Tverskov.
          Men hvis nu at tilbuddene i mod min forventning kun hedder 2-3 millioner og destinationen hedder Sarpsborg,Helsingborg og lign skal man bare beholde ham
          I forudseenhed minder han ham mig om René Henriksen, som er en af de dygtigste forsvarere Danmark har haft. Dertil har JT bedre fysik, så jeg tror også sagtens han kan begå sig i bedre ligaer.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            I forudseenhed minder han ham mig om René Henriksen, som er en af de dygtigste forsvarere Danmark har haft. Dertil har JT bedre fysik, så jeg tror også sagtens han kan begå sig i bedre ligaer.
            Meget enig. Han skal ud og testes af på højere niveau. Og OB skal kompenseres kraftigt for det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              I forudseenhed minder han ham mig om René Henriksen, som er en af de dygtigste forsvarere Danmark har haft. Dertil har JT bedre fysik, så jeg tror også sagtens han kan begå sig i bedre ligaer.
              Så kunne et frækt bud være græsk fodbold, eller måske en af de bedre tyrkiske klubber.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Så kunne et frækt bud være græsk fodbold, eller måske en af de bedre tyrkiske klubber.
                Han virker ikke som typen der vil sådanne steder og mm det er tophold kunne jeg godt se ham takke nej hvis tilbuddet kom

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes da netop at hans spidskompentencer er fysisk og teknisk. Ikke på PL niveau. Men rigeligt til noget Belgien/Holland eller noget andet der er et niveau over SL.
                  Han er desuden taktisk klog og forudseende a H til. Så er meget uenig med dig mht Tverskov.
                  Men hvis nu at tilbuddene i mod min forventning kun hedder 2-3 millioner og destinationen hedder Sarpsborg,Helsingborg og lign skal man bare beholde ham
                  Vil lige starte med at sige, at jeg synes JT er fantastisk, så der ikke er nogen tvivl :-)

                  JT har ikke fysiske spidskompentencer som eksempelvis Tingager. Ser ham mere som en komplet forsvarsspiller, som kan det hele og især det forudseende i hans spil er på højt niveau. Kan bare ikke se hvem der skal give boksen for ham (+1 MEUR).

                  Håber at JT kommer til udlandet og får testet sit talent, det har han fortjent. Og det vil også være godt for OB at vise at vi også kan sende spillere videre, og det ikke kun er FCN, BIF, FCM og FCK.

                  Comment


                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nyt-su...vej-i-aadalen/

                    Comment


                      Oooouuchhhhhhhhhhhh

                      https://www.fyens.dk/sport/Thorborg-...rtikel/3333949

                      Comment


                        Katastrofe regnskab Så skal vi nok ikke regne med de vilde investeringer i sommerens vindue

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Katastrofe regnskab Så skal vi nok ikke regne med de vilde investeringer i sommerens vindue
                          Sådan læser jeg ikke artiklen.

                          "Ifølge Odense Sport & Events næstformand, Erik Laumand, er der en lang række forskellige årsager til det enorme underskud. En del af dem bunder i, at virksomheden har besluttet at skifte strategi, så den nu satser mere på investering og nyudvikling efter mange år med besparelser og nedskæringer.

                          - Det er dyrt at skifte strategi. Der er dels nogle tab på de hidtidige aktiviteter, som vi forlader, og dels er der store investeringer i fremtiden, som først kaster penge af sig i de kommende år, siger Erik Laumand."

                          Jeg synes lige præcis, at Erik Laumand giver udtryk for at der IKKE bliver sparet. Grundet den "nye strategi".
                          Last edited by amphibia; 22-03-2019, 16:31.
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                            Sådan læser jeg ikke artiklen.

                            "Ifølge Odense Sport & Events næstformand, Erik Laumand, er der en lang række forskellige årsager til det enorme underskud. En del af dem bunder i, at virksomheden har besluttet at skifte strategi, så den nu satser mere på investering og nyudvikling efter mange år med besparelser og nedskæringer.

                            - Det er dyrt at skifte strategi. Der er dels nogle tab på de hidtidige aktiviteter, som vi forlader, og dels er der store investeringer i fremtiden, som først kaster penge af sig i de kommende år, siger Erik Laumand."


                            Ja jeg kan også godt læse at tonerne er lidt af en anden klang her
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ner-kroner-ind

                            Er vi virkelig ved at geare op?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                              Sådan læser jeg ikke artiklen.

                              "Ifølge Odense Sport & Events næstformand, Erik Laumand, er der en lang række forskellige årsager til det enorme underskud. En del af dem bunder i, at virksomheden har besluttet at skifte strategi, så den nu satser mere på investering og nyudvikling efter mange år med besparelser og nedskæringer.

                              - Det er dyrt at skifte strategi. Der er dels nogle tab på de hidtidige aktiviteter, som vi forlader, og dels er der store investeringer i fremtiden, som først kaster penge af sig i de kommende år, siger Erik Laumand."

                              Jeg synes lige præcis, at Erik Laumand giver udtryk for at der IKKE bliver sparet. Grundet den "nye strategi".
                              Ja, jeg skulle lige til at citere det samme. Hvis man fortsat følger den strategi, må det jo betyde, at man har håb om at kunne investere sig til bedre resultater, og det indebærer at flexe transfermusklerne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja jeg kan også godt læse at tonerne er lidt af en anden klang her
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ner-kroner-ind

                                Er vi virkelig ved at geare op?
                                Det lyder sådan! Jeg synes både at Erik Laumand og Niels T.´s udmeldinger tyder på, at man har fået øjnene op for, at hvis man vil være med der hvor pengene er, skal man "betale for det".

                                Det manglede også bare, når man kigger på næste års Superliga "struktur" hvor tre hold rykker ud.
                                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                                Lou Holtz

                                Comment

                                Working...
                                X