Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tribunen igår

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tribunen igår

    Nogen der ved hvad episoden omkring capotårnet gik ud på? Jeg var ihvertfald ikke personligt klar over at der var interne stridigheder i fankredsen. Sådan så det ihvertfald ud igår, men korriger mig gerne hvis jeg tager fejl

    #2
    Ikke internt i fankredsen. Balladen blev fremprovokeret af nogen der ikke er omkring noget på scenen, og de er nok væk igen snart. I hvert fald smart at blive uvenner med hele den aktive fanscene...

    Comment


      #3
      Det var i hvert fald pinligt ..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Det var i hvert fald pinligt ..
        Præstationen på tribunen eller episoden?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Præstationen på tribunen eller episoden?
          Begge hvis vi skal være helt ærligt, dog primært optrinnet i capotårnet imo. Fra min plads så det ud som om, at der var nogle børn der ikke kunne blive tåle at blive dirigeret lidt af capoen, og som helst ville sole sig i egen opmærksomhed, som så lige havde behov for at sende et signal. Pinligt at sådan noget skal forgå!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Begge hvis vi skal være helt ærligt, dog primært optrinnet i capotårnet imo. Fra min plads så det ud som om, at der var nogle børn der ikke kunne blive tåle at blive dirigeret lidt af capoen, og som helst ville sole sig i egen opmærksomhed, som så lige havde behov for at sende et signal. Pinligt at sådan noget skal forgå!
            det ihvertfald det jeg hørt også, at nogle unge gutter ikke kunne tåle capoen sagde kom igang osv, hvor den ene så vælger at prøve at give capoen et par på hovedet. Ville være lækkert hvis de idioter fik karantæne

            Comment

            Working...
            X