Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCM - OB Fredag d. 12/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Deres tilskuer tal faldt betragteligt som jeg husker det.
    Det gjorde de nemlig. Og der var trusler og pibekoncerter fra tribunen.

    Jeg siger ikke, at vi performer ligeså godt som Brøndby i de dårlige perioder, men den primære forskel ligger i fortællingen - ikke så meget i virkeligheden.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Hvis TB rent faktisk har talt op, præcist hvor mange superligakampe der samlet set er hos spillerne i de enkelte trupper, både i divisionen og superligaen, har han jo ret, formentligt.
      Det var skam heller ikke for at det skulle lyde som om han løj, det er måden det altid skal vinkles på som er min pointe... som jo også gør at han ikke lige får med i regnestykket, at han jo selv er dansk fodbolds klart mest erfarne træner...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Han er jo den fødte politiker... Hvor kan den mand dog vinkle den...

        - "Kun 13 mest erfarne hold i DK"

        Jojo, som om alle holdene i suppen har mere erfaring... så glemmer vi lige Hobro, FcV, SIF osv... vi er ikke det 7-8 mest erfarne i ligaen, men det 13 i DK, Haha, det er simpelthen så tyndt...

        - "Jeg vælger at se på det som et fornyet friskt OB hold"

        Okay, i går manglede du ellers kontinuitet...

        Tænk sig hvis man havde et job hvor man bare kunne kommunikere ud, alt efter hvad humøret eller ens forskruede hjerne lige siger den dag...
        Det er jo helt vildt, så lidt Troels kan tillade sig at sige. Jeg er fandme da glad for, vores træner ikke tuder på Ståle-niveau. Så ville forum da eddermame eksplodere...

        Comment


          #34
          http://mobil.bold.dk/#/nyt/ob-talent...sition-mod-fcm
          CF?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            haha de er morsomme på bold.dk. OB mangler muligvis ALLROUNDEREN Diarra 😄 hvornår er han blevet allrounder efter lang tid på vb og 2 kampe på hb 😄
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Det er jo helt vildt, så lidt Troels kan tillade sig at sige. Jeg er fandme da glad for, vores træner ikke tuder på Ståle-niveau. Så ville forum da eddermame eksplodere...
              Ja, for det er jo også helt vildt hvad der blev gjort ud af det, det er jo nærmest sådan at i andre brugere ikke kan komme til herinde... :-/
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Når han selv decideret siger 'Troels har planer', så må det være ret sikkert at se ham som starter. Det mest oplagte er vel erstatning for Falk på højrekanten, men der andre muligheder. Med Daniel ude mangler der en CB, hvis vi forudsætter, at vi fortsætter med 5-backkæde. Man kunne rykke Azer ned, Spelmann ind på midten og Desler som højre wingback. Eller hvad hvis den f.eks. hedder Kryger som CB og Desler som højre wingback? Bliver interessant...

                Comment


                  #38
                  Stiften tror vi går tilbage i en 4-4-2 med Desler som back, Kryger som wing og Spelmann oppe foran med TM, som åbenbart fortsat står foran Lado. Det giver da i hvert fald et indtryk af man fra trænerbænken ikke er faldet i svime over Krygers præstationer på HB

                  Comment


                    #39
                    http://www.mitfyn.dk/article/329595?...10f7f2b280e26c
                    Nu går fremad

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Stiften tror vi går tilbage i en 4-4-2 med Desler som back, Kryger som wing og Spelmann oppe foran med TM, som åbenbart fortsat står foran Lado. Det giver da i hvert fald et indtryk af man fra trænerbænken ikke er faldet i svime over Krygers præstationer på HB
                      Det er ikke kun trænerbænken som ikke ser Kryger som back ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Fuck jeg glæder mig....
                        Et nyt OB hold mod et nyt FCM hold - jeg håber!!

                        Comment


                          #42
                          http://www.ob.dk/artikel/kryger-paus...t-os-godt.aspx

                          Comment


                            #43
                            Lyder som gengivelser fra tidligere , nogle gange tror jeg det er genoptryk af gamle artikler hvor man blot ændrer spillerens navn . Alt for ofte er resultatet også det samme : vi var ikke klar , vi spillede ikke som aftale , osv ..

                            Men fuck det , jeg glæder mig til kamp så vi ses på stadion drenge .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Holdopstilling?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Holdopstilling?
                                http://www.superliga.dk/no_cache/for...1%5BtabId%5D=4

                                Comment

                                Working...
                                X