Annoncering

Collapse
No announcement yet.

klubnavneskift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    klubnavneskift

    http://www.bold.dk/nyt/-Hull-soeger-om-nyt-navn

    personligt tror jeg grænsen ville være nået her, hvis "vores" sponsorer/ejere insisterede på sådan et tiltag. Måske forståeligt hvis der var tale om en fusion af flere klubber hvor der er hensyn til mange at tage.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Det er synd for klubbens fans og engelsk fodbold. Ingen andre end klubbens nye ejer ønsker at klubben skal have det navn. Amerikanisering af europæisk fodbold bygger på griskhed og fører til udhulning af traditioner og identitet.

    Comment


      #3
      Enig, men vi lever i en tid hvor penge, markedsføring, branding etc etc overtrumfer alt andet. For få år siden ville man også have slået korsets tegn for sig, hvis man begyndte at kalde sit stadion for Signal Iduna, Allianz Arena, Sports Direct Arena, Etihad Stadium, Emirates etc etc.; eller TreFor Park for den sags skyld. I dag er der næppe mange der løfter et øjenbryn over det.

      Men håber godt nok aldrig at jeg kommer til at opleve at OB skal hedde Carlsberg FC, Red Bull Odense eller whatever...

      Comment


        #4
        Det er fandme skræmmende :(

        Det er jo sjælen, stolthed og historie mand sælger ud af.

        Comment


          #5
          Ulækkert....
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Jeg føler virkelig med alle i og omkring Hull City!

            Comment


              #7
              Jeg er glad for at Old Trafford er blevet til et Community Asset....
              Så må Glazer ikke lave lort med navn eller stadion

              Comment


                #8
                Har lige læst på tipsbladet.dk, at Hull forbliver Hull City og ikke bliver til Tigers.

                En sejr for fodbolden.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
                  Har lige læst på tipsbladet.dk, at Hull forbliver Hull City og ikke bliver til Tigers.

                  En sejr for fodbolden.
                  Tror det kan være en stakket frist. Hull er en lille klub, som det er nemt for FA at tryne; men den dag, tilstrækkeligt mange store klubber presser tilstrækkeligt hårdt på, skal de - FA - såmænd nok blive bløde i knæene. Rigmændenes indtog, stadions omdøbt med sponsornavne, det peger altsammen kun i een retning...

                  Comment


                    #10
                    Jeg håber i sådanne sager, at FA vil forblive konservative og sige nej.

                    Comment


                      #11
                      http://www.bt.dk/fodbold/dansk-komik...ore-ambitioner

                      En længere artikel om "komikeren" Andreas Bos nylige engagement i DS-klubben Rishøj Boldklub. Efter min mening skræmmende.

                      "Overbygningen skal hedde Køge Nord FC (og får sloganet "Klubben ved afkørsel 32"), og det er et godt navn, fordi klubben ligger i Køge Nord (ved motorvejsafkørsel 32), og fordi FC ret hurtigt fortæller, at der her er tale om en fodboldklub" ...

                      "Så en dag kørte han op til Rishøj Boldklub. "Åh, der ligger den," tænkte han.
                      En klub, som ikke er en skid, som ligger i Danmarksserien, som har en græsplane med et plankeværk omkring, en fantastisk social holdånd og et godt ungdomsarbejde." ...

                      "Jeg kunne skidegodt tænke mig, at der altid var 4.000 mennesker, selvom man taber 8-0. At der er hoppeborge og Ankers Tivoli og "Byg din egen bamse" eller hvad ved jeg, så det simpelthen blev et socialt mekka."

                      Synes i og for sig, at artiklen er ret interessant, og han har en masse idéer og ambitioner om at drive Rishøj/Køge Nord fremad. Spørgsmålet er så bare om det er prisen værd.

                      Comment

                      Working...
                      X