Annoncering

Collapse
No announcement yet.

De værste ting ved "moderne fodbold"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Disciplinærsag indledes mod Duncan for "trøjeløfteri":

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4952538.ece

    Når jeg nu placerer denne kommentar i denne tråd, så kan man også næsten regne min holdning til tingene ud:
    Slap nu af, DBU - der må da for pokker være plads til lidt lir? Duncan har scoret 100 mål i den bedste danske række. Han løfter trøjen og praler lidt med dette. Skal han virkelig have en straf for det lille stunt? Han har jo vel ikke ligefrem bragt spillet i miskredit - endsige generet en sponsor?
    Enig... Det er usædvanligt små sko...

    Jeg er dog mere nysgerrig efter hvor mange kampe han har haft den trøje på, for at være sikker på at have den på til mål nummer 100... ,o)

    Comment


      #17
      I hvert fald kampen før - for det skrev én af reporterne på Twitter...

      I øvrigt venter jeg lige og ser hvad dommen bliver, før jeg snakker om små sko. Reglen er netop lavet om før VM - måske Bendtner var medvirkende til det med hans underbukser. Er helt med på, at der er forskel på at fejre en stor milepæl, og så lave et decideret reklamestunt for en skruppelløs bookie under en meget profileret kamp. Men det tror jeg også dommen vil afspejle - Bendtner fik så vidt jeg husker en ret stor bøde og to dages karantæne. Lad os se om ikke Duncan slipper med en betinget karantænedag - eller noget lignende.

      Men forstår altså ikke dem der mener, at når dommere giver advarsler for at løfte op i trøjer, tage masker på, tage selfies osv. snakker om at de dræber glæden. Det er tilladt at juble, og grænserne for jubel er meget vide! Men hvorfor skulle det give noget ekstra til underholdningen at en spiller tager trøjen af? Og gælder det samme for andre beklædningsgenstande? Skal målmanden tage handskerne af når han redder et straffe - eller hvad hvis der gik mode i at tage støvlerne af og kysse på dem.

      Comment


        #18
        http://borsen.dk/nyheder/ritzau/arti...pa_league.html
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          http://www.bold.dk/nyt/ingen-chl-uni...r-mellemoesten

          Comment


            #20
            Det kan jeg ikke rigtig se problemet i...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              United er i en presset situation i ligaen. Man kunne vælge at fokusere på det positive i at have en hel træningsuge - man kan få boostet spillerne, så de kunne levere en afslutning ala Liverpool sidste år - der netop kom spurtende i foråret fordi de var mere friske end konkurrenterne. Men ak - money talks, og man vil så åbenbart hellere flyve 11 timer tur/retur til lande uden fodboldkultur men med oliepenge de hellere vil kaste i grams efter fodboldspillere end til deres egen befolkning for at spille 90 minutters bold mod et hold der på ingen måde kan give sportslig berettigelse.
              Jeg synes det er tragisk - og er glad for jeg ikke holder med sådan en klub!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                United er i en presset situation i ligaen. Man kunne vælge at fokusere på det positive i at have en hel træningsuge - man kan få boostet spillerne, så de kunne levere en afslutning ala Liverpool sidste år - der netop kom spurtende i foråret fordi de var mere friske end konkurrenterne. Men ak - money talks, og man vil så åbenbart hellere flyve 11 timer tur/retur til lande uden fodboldkultur men med oliepenge de hellere vil kaste i grams efter fodboldspillere end til deres egen befolkning for at spille 90 minutters bold mod et hold der på ingen måde kan give sportslig berettigelse.
                Jeg synes det er tragisk - og er glad for jeg ikke holder med sådan en klub!
                Okay, jamen fair nok... Der er bare stadig ikke rigtig noget problem i det, men det kommer jo nok an på hvem man er så... Det ville være som en udekamp for dem som de fleste andre kampe, det bliver nok ikke den ene uge der afgør det....
                Hellere det, end at holde med dem der ændre klub-logo for at fedte sig ind i nye kulturer...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Vi er vel enige om at det stadig er sporten fodbold vi holder af. Jeg er ligeglad med klubtilhørsforhold og andet gejl - havde det været Liverpool havde jeg også synes det var dybt latterligt.
                  Denne tråd handler om det grimme ved moderne fodbold - og definitionen må vel være at fremhæve de eksempler hvor klubber eller medier vælger økonomi fremfor det sportslige. Og der er ikke én eneste sportslig berettigelse for at tage til mellemøsten og spille bold midt i sæsonen.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                    Vi er vel enige om at det stadig er sporten fodbold vi holder af. Jeg er ligeglad med klubtilhørsforhold og andet gejl - havde det været Liverpool havde jeg også synes det var dybt latterligt.
                    Denne tråd handler om det grimme ved moderne fodbold - og definitionen må vel være at fremhæve de eksempler hvor klubber eller medier vælger økonomi fremfor det sportslige. Og der er ikke én eneste sportslig berettigelse for at tage til mellemøsten og spille bold midt i sæsonen.
                    Det er vi da, og jeg er helt med på pointerne og vil da heller ikke erklære mig uenig, men synes ikke det er et egentlig problem, men fair nok at smide den her... Det er blevet vurderet at det er en af de ting der skal til, hvis man skal holde trit med indtægter samt de andre hold... og set ud fra de tidligere sæsoner, så har United jo en del uger nu som ikke skal bruges på at spille i Europa, så jeg mener ikke denne tur er et problem, men jo, det er da heller ikke sådan at det er helt vildt kønt...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Hvis det ikke var fordi hans holdkammerater garanteret er ligesådan, ville de sikkert været irriteret over sådan nogle kæphøje og idiotiske udtalelser...
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/n...er-fra-fifa-14
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Hvis det ikke var fordi hans holdkammerater garanteret er ligesådan, ville de sikkert været irriteret over sådan nogle kæphøje og idiotiske udtalelser...
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/n...er-fra-fifa-14
                        Hvad er det præcis du er fortørnet over? At han kender spillernes navne fra Fifa 14, eller at han regner med at erobre nummer 10 indenfor et halvt år?

                        Max

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Hvad er det præcis du er fortørnet over? At han kender spillernes navne fra Fifa 14, eller at han regner med at erobre nummer 10 indenfor et halvt år?

                          Max
                          Begge dele. Det er eddermame arrogante udtalelser fra en spiller fra bunden af den næstbedste danske række. Hvis jeg spillede central midt i Herenveen, havde han startet op med et solidt minus i min bog. Men jeg er, indrømmet, også et gammelt røvhul.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #28
                            Må man nu ikke kende spillere gennem Fifa? Jeg mener at Solskjaer har udtalt, at han selv "scouter" og lærer modstanderne bedre at kende gennem Fifa. Og at han inddrager hvad han har lært gennem FM i sin egen managerkarriere.

                            http://www.dbtv.no/spillhjerte/21657...ge_v%C3%A5pen?

                            Det er nu et udemærket værktøj til det grundlæggende - man kan lidt se, hvilke spidskompetencer de forskellige spillere har. Hvis en fyr er ekstremt hurtig i Fifa, er han det nok også i virkeligheden.

                            Comment


                              #29
                              Der er flere og flere kommentatorer i England der tror, at det hele tiden har været meningen at Frank Lampard skulle spille for Man City, og ikke for New York.

                              http://www.theguardian.com/football/...P=share_btn_tw

                              Om det så var eller ej, så kommer der til at blive flere og flere af de her situationer i fremtiden, efterhånden som fler-klubsejerskab vinder frem. I UEFA er det allerede forbudt at eje to klubber der kan møde hinanden i europæisk fodbold. Stod det til mig blev det også forbudt på verdensplan. Én klub, én ejer.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #30
                                Newcastles ejer har købt sig ind i Glasgow Rangers - og i dette transfervindue har han sørget for at udleje 5 spillere fra Newcastle til Rangers. Dem har han nu pålagt Rangers' træner at bruge fra start - hver gang! Det er grimt...

                                http://www.bold.dk/nyt/rangers-chef-...uge-lejesvende
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X