Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Velkommen til Lado :)
    +1

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Mon ikke det handler om at der er blevet lidt luft i lønbudgettet efter afskeden med JC, Skoubo og CNK?

      Han lyder unægteligt interessant. Men det har andre nyindkøb jo også gjort uden at det blev nogen succes...
      Både det, og at vi kan hente ham gratis. Det spiller nok også ind på, hvad vi kan give ham.

      Comment


        #18
        Feeeedt, fedt fedt fedt! Hold nu kæft hvor er jeg glad. Næsten så glad at jeg overvejer at køre en tur til Randers! ;-) Velkommen til, Lado! :-)

        Comment


          #19
          Velkommen ser spændende ud....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Tror lidt han var dyr at købe fri.

            Samt at en målmand der skulle have meget i løn gjorde der ikke var penge i lønbudgettet til Lado.
            Men det er der nu, og tror ikke JH er gået over lønbudgettet.
            Enig JC's løn har nok blokeret for handlen på daværende tidspunkt.

            Velkommen til LADO#13 !

            På mig virker han som den der fanden-i-voldske type jeg ofte har savnet i en klub som OB. Forventer mig meget af ham. Er dog glad hvis han blot laver 10 pinde i denne sæson.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
              Så blev den officiel - velkommen til!

              http://www.ob.dk/artikel/georgisk-la...er-til-ob.aspx
              Jeg overværede en del af træningen og Vladimir er ikke en der umiddelbart løber meget, men afslutter godt.

              Troels mente i øvrigt at Darko er en god mand i boksen "from monday-friday".
              Spellmann er skadet.
              Falk ser umiddelbart klar ud.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Troels mente i øvrigt at Darko er en god mand i boksen "from monday-friday".
                Så er det da meget rart at have fået en der er god friday-monday :D

                Comment


                  #23
                  Fremragende. Endelig et eksotisk navn med et flot CV.

                  Han bør borge for succes med det samme, så er Mikkelsen mere udviklingsspilleren.

                  Comment


                    #24
                    Velkommen til
                    https://www.youtube.com/watch?v=_dwb95PKR-c
                    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                    Comment


                      #25
                      Jeg må lige huske at rose JH i en tid, hvor han har fået meget kritik. Nu kan vi selvfølgelig ikke vide om han bliver et hit i OB, men med det cv og den svage økonomi vi har snakket meget om OB har, så er det ganske imponerende at tiltrække en spiller af hans kaliber. Han har massere international rutine fra både klub og landshold, men er samtidig ikke så urgammel at han nærmer sig sin karrieres efterår. CV'et begejstrer noget mere end PM eller Jeppe Kjærs, som f.eks. Er andre angribere vi er sat i forbindelse med og man må alt andet lige klappe JH på skulderen og sige stærkt fundet. Det var i hvert fald mere end jeg turde håbe på.

                      Comment


                        #26
                        Super signing. Hvor er det fedt at han har valgt #13. Det er der altså noget kult over.

                        Kæmpe velkommen til Lado, selvom han ikke er rødhåret. Håber rigtig meget at se ham allerede i weekenden.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #27
                          Velkommen Lado. God handle JH har gjort i dag.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Velkommen til!
                            Kender overhovedet intet til mande - men ligesom Thomas Mikkelsen - så skal han da lige have chance for at bevise sit værd! ;o)
                            Lyder til at han er en 100% boksspiller. Bliver spændende at se, hvad Bodul SÅ kan diske op med, hvis han så får lov til at tage den 10'er rolle, som mange mener, han er bedst til! Så har OB lige pludselig fået 2 spillere med ét smæk!!! ;o)

                            Comment


                              #29
                              Det er sgu da lidt sjovt, hvor negative folk var da Thomas Mikkelsen blev signet - og hvordan JH bliver rost for en SUPER SIGNING med "Lado" her...?!
                              Hvor mange kender i grunden noget til manden? Det er ikke for at lyde negativ - jeg synes bare, at det er kuriøst... ;o)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                                Det er sgu da lidt sjovt, hvor negative folk var da Thomas Mikkelsen blev signet - og hvordan JH bliver rost for en SUPER SIGNING med "Lado" her...?!
                                Hvor mange kender i grunden noget til manden? Det er ikke for at lyde negativ - jeg synes bare, at det er kuriøst... ;o)
                                Du kan vel godt se forskellen på de to spilleres CV'er?

                                Comment

                                Working...
                                X