Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tja Hobro har nu 8 point ned til os. Det er mange desværre. Men realistisk set så tror jeg (stadig) på at Hobro kommer til at være en del af nedrykningskampen til foråret. Som jeg ser det, så bliver det

    Os
    FCV
    SJE
    Hobro

    Silkeborg rygger ud, og kommer ikke til at kæmpe med om at undgå 11. pladsen

    Comment


      #32
      Standart 2 dages karantæne til Christian Poulsen...

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5298984.ece
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Bum. så blev FCN smadret. Hestene ser rigtigt stærke ud.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Bum. så blev FCN smadret. Hestene ser rigtigt stærke ud.
          Næsten uhyggelige. Nej, hvor ville jeg gerne have haft en træner som Colin Todd, i stedet for Troels Bech. Todd ved hvad han vil ha', og hans hold ved hvad de skal. De ligger til medaljer med et hold der har kostet en del mindre end vores, set over de sidste par sæsoner.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Bum. så blev FCN smadret. Hestene ser rigtigt stærke ud.
            De maste FCN på 35 min. pga fysik og højt genpres. Det sidste var koordineret på sådan en måde, hvor ALLE mand kender deres rolle i presset og stempler op i sammenhæng med hinanden. Troels Bech må have fået våde underdrenge, men han kan jo spørge sig selv, hvorfor det har været så svært at etablere i OB.

            Comment


              #36
              og så fik EFB den forventede sejr og SIF det ligeså forventede nederlag.....

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                De maste FCN på 35 min. pga fysik og højt genpres. Det sidste var koordineret på sådan en måde, hvor ALLE mand kender deres rolle i presset og stempler op i sammenhæng med hinanden. Troels Bech må have fået våde underdrenge, men han kan jo spørge sig selv, hvorfor det har været så svært at etablere i OB.
                Måske fordi Randers startede med at gøre det simpelt, og så har bygget på efterhånden. Frem for at starte med at ville være verdensmestre, og så blive nødt til at spille simpelt, når resultaterne udebliver...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  så ser det sgu ud til SIF får første sejr....og så mod Randers - for en gangs skyld var det så ikke os der fik sat et hold igang ;)

                  Comment


                    #39
                    SønderjyskE-SIF 1-4, den var da rigtig fin for os.

                    Det er sjovt som Sønderjyske kun kan når de er tæt på stregen.

                    Comment


                      #40
                      Bliver en super vigtig kamp på fredag.. Med en sejr kan vi rykke 5 point fra 10 pladsen, og formentligt 13 point fra 11 pladsen.

                      Jeg skyder dog på en uafgjort, som både vi og EfB kan være tilfredse med

                      Comment


                        #41
                        silkeborg bagud 1-0 mod fcn, det har de vendt til 2-1....skal vi begynde at blive bange? Tror ihvertfald FCV skal passe gevaldigt på hvis de ikke vil overhales

                        Comment


                          #42
                          Hold da fast AaB for tæsk

                          Comment


                            #43
                            Nicolaj Jørgensen ud med en skade bag på knæet og FCV udligner kort før tid i pokalfinalen.
                            Det tegner godt for FCM på søndag. Et FCK, der skal ud i ekstra 2 x 30 minutter som optakt , og en absurd mængde skader. Guldet bliver nok uddelt i praksis på søndag.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Nicolaj Jørgensen ud med en skade bag på knæet og FCV udligner kort før tid i pokalfinalen.
                              Det tegner godt for FCM på søndag. Et FCK, der skal ud i ekstra 2 x 30 minutter som optakt , og en absurd mængde skader. Guldet bliver nok uddelt i praksis på søndag.
                              Så ikke kampen, men det lyder da ret flot at nedrykningskandidaten FCV kunne tvinge FCK ud i forlænget i dagens kamp.

                              Betyder resultatet forresten at 5. pladsen giver adgang til Europa fodbold?
                              Ikke at jeg tror, det er realistisk, at vi kommer helt derop.
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                                Så ikke kampen, men det lyder da ret flot at nedrykningskandidaten FCV kunne tvinge FCK ud i forlænget i dagens kamp.

                                Betyder resultatet forresten at 5. pladsen giver adgang til Europa fodbold?
                                Ikke at jeg tror, det er realistisk, at vi kommer helt derop.
                                Mener det betyder at 4. pladsen giver Europa League kval.

                                Comment

                                Working...
                                X