Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Hvem melder sig til broderskabet?

    MvT

    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Marco van Tasten:Hvem melder sig til broderskabet?

    MvT
    Jeg kom først!!!!

    YNWA og forza OB...

    Comment


      #3
      Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

      Miiiig
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

        Hey-o!

        Suckers for fortabte storklubber, foren os.

        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

          Har ikke haft det store forhold til Liverpool eller andre udenlandske hold , men et par ture på Anfield gjorde indtryk en oplevelse af de store at stå på The Kop og brøle med på YNWA ... det giver de vildeste myrepatter.

          Comment


            #6
            Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

            Nå, hvad siger i til det. Jeg hører til den konservative fløj, der gerne havde set King Kenny få en sæson mere. Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal mene om Brendan Rodgers projektet. Hvis KD skulle fyres, havde jeg helst set et langt større navn end BR på posten.

            Og kære Suarez - få nu lært at afslutte.

            MvT

            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

              fmprOB til tjeneste

              YNWA drenge.. Hverken på Anfield eller OŽense stadion

              Comment


                #8
                Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                Marco van Tasten: Nå, hvad siger i til det. Jeg hører til den konservative fløj, der gerne havde set King Kenny få en sæson mere. Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal mene om Brendan Rodgers projektet. Hvis KD skulle fyres, havde jeg helst set et langt større navn end BR på posten.

                Og kære Suarez - få nu lært at afslutte.

                MvT
                Jammen uden helt at kunne sammenligne kan man vel godt alligevel.. OB og LiverpoolŽs situation...

                * Har i årevis betalt overpris for stjerner der ikke var det værd alligevel

                * Har sagt farvel til store profiler som ville videre

                * Man er igang med at rydde op i klubben så man rammer en homogen trup

                * En klub mand er lige fyret som træner

                * En ny er ansat til at bygge klubben op som et spillende fodboldhold og det tager tid.

                Man kan nævne flere ting.. Men pointen er lige som afleveret

                Comment


                  #9
                  Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                  Jo jo, fmprOB. Men OB gik ud og - efter danske vilkår - skaffede en stor kapacitet på trænerposten. Der er meget hype om BR og hans fine sæson i Swansea, men er han en kapacitet ift. til et top 6 hold i PrL?

                  MvT

                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                    Onkel Riffel:Hey-o!

                    Suckers for fortabte storklubber, foren os.
                    Hvad mener du? OB er da på ingen måde fortabt...

                    Comment


                      #11
                      Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                      Marco van Tasten: Jo jo, fmprOB. Men OB gik ud og - efter danske vilkår - skaffede en stor kapacitet på trænerposten. Der er meget hype om BR og hans fine sæson i Swansea, men er han en kapacitet ift. til et top 6 hold i PrL?

                      MvT
                      Svært at svare på. Nu er det jo heller ikke sådan at TB har de store resultater at prale af i superligaen.

                      Men han har gjort det rigtig godt med de midler at han har haft til rådighed. Ligesom vi må håbe at BR kan gøre

                      Comment


                        #12
                        Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                        Marco van Tasten:Nå, hvad siger i til det. Jeg hører til den konservative fløj, der gerne havde set King Kenny få en sæson mere. Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal mene om Brendan Rodgers projektet. Hvis KD skulle fyres, havde jeg helst set et langt større navn end BR på posten.

                        Og kære Suarez - få nu lært at afslutte.

                        MvT
                        For mig er KK til evig tid en legende, men jeg var enig i fyringen. Han lagde godt ud da han overtog stolen, men sidste sæson var bare ikke god nok, Carling Cup eller ej, og hans ageren på transfermarkedet var, set i bagklogskabens lys, hovedrystende. Alt for mange penge brugt på jævnt gode, men langt fra prangende spillere. 35 mill. pund for Andy C., sammenlignet med 24 mill. for RvP, det siger alt.

                        Jeg tror på BR og hans ideer, og han skal selvfølgelig have passende snor til at få det til at fungere. Der var tegninger til noget stort i kampen mod City, men indsatserne mod WBA og Arsenal var ikke godkendte, og især er manglen på en måltyv et stort problem. Men jeg kan godt lide tiki-taka, når det udover at være smukt også er effektivt.



                        Comment


                          #13
                          Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                          Jeg melder mig også under fanerne Har været fan siden Mølby engang i 80'erne (og fordi min far var fan), hvilket er ca lige så lang tid som med OB.

                          Jeg var rent faktisk på Odense stadion i 1983, da OB tog imod Liverpool, men jeg var 9 år på det tidspunkt, så det er desværre begrænset hvor meget jeg kan huske af kampen.Men der var mange mennesker følte jeg, og nu hvor jeg lige checker, så kan jeg se at der var 26000, så det er da en slat mere end der er plads til nu.Edit: Det var i øvrigt KK der scorede kampens enlige mål.

                          Comment


                            #14
                            Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                            Mit langvarige forhold til LFC startede med min fascination af Ray Clemence og hans fantastiske redninger....så vi er tilbage omkring 1980. Da Ray rykkede til Tottenham, må jeg indrømme, at jeg begyndte at følge dem (så godt man nu kunne med Sportslørdag som eneste mulighed for at følge med) sideløbende med LFC - deraf min sympati for The Spurs (sorry guys!)

                            Til gengæld kom Grobbelaar jo til - og så blev det for alvor da sjovt at følge LFC og især målmanden. Ligeså fantastisk han kunne være, ligeså mange mærkelige hjerneblødninger kunne han få i kampene.

                            Så det er gammel kærlighed, og den ruster jo som bekendt aldrig. Dog må jeg erkende, at de sidste par år, har jeg ikke fulgt så intensivt med, som jeg gjorde tidligere. Ser langt fra alle kampene, som jeg jo gør med OB.

                            Har en meget stor drøm om en dag at komme over på Anfield og få verdens bedste kuldegysninger og tårer i øjnene under YNWA.

                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                              Det eneste rigtige

                              Comment

                              Working...
                              X