Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Jesper Christiansen var angriber fremtil U19 tiden. Det er aldrig for sent at blive omskolet til højre back.
    Det samme var Helveg, men Brink omskolede ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Er ikke sikker. Men mener han er centerback
      Han burde få debut. Bare for at høre det, Helveg brøl.

      Comment


        Mathias Brems er denne sommer blevet professionel, og er kommet fast med på Superligaholdet. Det har vi snakket lidt med ham om.

        http://obstruktion.dk/interview-brem...-professionel/

        Comment


          U19 taber 3-2 til Dinamo Zagreb, Breum med ganske kønt frisparksmål.​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            U19 taber 3-2 til Dinamo Zagreb, Breum med ganske kønt frisparksmål.​​​​
            Ja han scorer 2 og var med afstand den bedste spiller for OB og nok også på banen. Frisparket var på højt niveau og 99/100 gange vil samtlige SL spillere i OB ikke hamre den i mål. Centerforsvarer og defensiven generelt var skidt. Vi ser meget bedre ud offensivt end defensivt.

            Breum bliver den næste U19 markspiller der får kontrakt. Det er 100% sikkert. Han spiller også præcis den venstrekant vi mangler. Ellers fatter jeg intet.
            Som type kan jeg også godt lide Saaby. Han minder lidt om en ung Stig Tøfting. Både i statur og position. Han gjorde det også udemærket.
            Så 3 ting man skal ligge mærke til fremover

            Breum
            Breum
            Breum

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja han scorer 2 og var med afstand den bedste spiller for OB og nok også på banen. Frisparket var på højt niveau og 99/100 gange vil samtlige SL spillere i OB ikke hamre den i mål. Centerforsvarer og defensiven generelt var skidt. Vi ser meget bedre ud offensivt end defensivt.

              Breum bliver den næste U19 markspiller der får kontrakt. Det er 100% sikkert. Han spiller også præcis den venstrekant vi mangler. Ellers fatter jeg intet.
              Som type kan jeg også godt lide Saaby. Han minder lidt om en ung Stig Tøfting. Både i statur og position. Han gjorde det også udemærket.
              Så 3 ting man skal ligge mærke til fremover

              Breum
              Breum
              Breum
              Tak for update. Har kun selv kigget på OBs mål. Breum har længe set interessant ud, når han har spillet træningskampe med førsteholdet også, så mon ikke han nok skal få kontrakt næste år?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Tak for update. Har kun selv kigget på OBs mål. Breum har længe set interessant ud, når han har spillet træningskampe med førsteholdet også, så mon ikke han nok skal få kontrakt næste år?
                Han var virkelig god. Den eneste som man sådan virkelig kunne blive solgt eller SL spiller. Nu ved jeg ikke hvad han har gang i af uddannelse mm men næste sommer bør være det seneste. Han har så meget kvalitet der skal udvikles sammen med nogle bedre spillere. Der var da også andre der gjorde det udemærket og hvor man kunne se tegningen. Aske A på venstre back har også noget kvalitet. Stistrup og Okkels på højreback tvivler jeg mere på

                Comment


                  U19 vandt 3-1 over Fernebache idag. Nogen der ved hvem der scorede?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    U19 vandt 3-1 over Fernebache idag. Nogen der ved hvem der scorede?
                    https://www.sofascore.com/ob-u19-fen...-u19/aBXbshqad

                    Comment


                      Shit mand. 3* Breum igen. 5 mål i 2 kampe. Han er sgu vores Isaksen. Få nu bare hevet den knægt op ellers når han ikke at få debut
                      Last edited by fmprOB; 06-08-2021, 20:16.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Shit mand. 3* Breum igen. 5 mål i 2 kampe. Han er sgu vores Isaksen. Få nu bare hevet den knægt op ellers når han ikke at få debut
                        Der må i hvert fald være en talentspejder eller tre, der spidser pennen.

                        Comment


                          Ja spændende om han kunne risikere at blive solgt før han får sit gennembrud i OB...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Ja spændende om han kunne risikere at blive solgt før han får sit gennembrud i OB...
                            Også min tanke. Han er igang med sit sidste kontrakt år som ungdomsspiller og det vil være direkte idiotisk ikke bare at få ham på kontrakt. Og den skal være minimum 4 år. Gerne 5.

                            Comment


                              Kan anbefale at læse blog indlægget på SFÅ fra Dahlstykke omkring Greve. Manden rammer 100 % det som nogle har efterlyst i lang tid herinde.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Nogen der ved hvor men kan finde målene fra i går?

                                Comment

                                Working...
                                X