Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 vinder pokalfinalen 2-0 over Næsby, fantastisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
      U19 vinder pokalfinalen 2-0 over Næsby, fantastisk.
      Fedt. Ved du hvem der scorede?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Fedt. Ved du hvem der scorede?
        Jakob Breum og Valdemar Ibsen ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg

          Jakob Breum og Valdemar Ibsen ;)
          Breum har fået gang i den. Håber han får kontrakt inden vi starter op igen 18/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Breum har fået gang i den. Håber han får kontrakt inden vi starter op igen 18/6
            Det lyder til at Ibsen er ved vejs ende på u19 - han er vel næppe i spil til en fuldtidskontrakt?

            Edit: Eller også overfortolker jeg det her citat? "- Jeg er rigtig glad på Valdemar Ibsens vegne, efter at han har spillet i OB hele sin ungdom. Han slutter med et danmarksmesterskab sidste sæson og nu en fynsk pokaltitel krydret med en titel som pokalfighter i finalen."
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-va...spokalfinalen/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Det lyder til at Ibsen er ved vejs ende på u19 - han er vel næppe i spil til en fuldtidskontrakt?

              Edit: Eller også overfortolker jeg det her citat? "- Jeg er rigtig glad på Valdemar Ibsens vegne, efter at han har spillet i OB hele sin ungdom. Han slutter med et danmarksmesterskab sidste sæson og nu en fynsk pokaltitel krydret med en titel som pokalfighter i finalen."
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-va...spokalfinalen/
              Tror ikke du overfortolker. Han var ellers på niveau talentmæssigt med Grubbe for 2-3 år siden men tog ikke rigtig springet på noget tidspunkt og har siddet meget på bænken de sidste par sæsoner

              Comment


                Lorte dag for U17 og 19. Begge for klaps.
                U19 taber 6-0 hjemme til FCM og U17 taber 4-1 ude til BIF
                Last edited by fmprOB; 12-06-2021, 13:52.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lorte dag for U17 og 19. Begge for klaps.
                  U19 taber 4-0 hjemme til FCM og U17 taber 4-1 ude til BIF
                  Jeg tror faktisk at FCM vandt 6-0.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Jeg tror faktisk at FCM vandt 6-0.
                    Ja jeg tastede forkert. Det er jo nærmest pinligt at tabe 6-0 hjemme mens de så kan fejre mesterskabet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja jeg tastede forkert. Det er jo nærmest pinligt at tabe 6-0 hjemme mens de så kan fejre mesterskabet.
                      Det vil jeg nu sige ikke er overraskende, der er langt op til de bedste og FCM er DET bedste hold i år.
                      Jeres u19 kører igen på sammenhold og fight, men mangler de her ekstra gode spillere.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        U15 vandt til gengæld 4:3 hos Brøndby, måske de indhenter dem til sidst i sæsonen....?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                          U15 vandt til gengæld 4:3 hos Brøndby, måske de indhenter dem til sidst i sæsonen....?
                          De skal vinde deres sidste 4 kampe. Men det er bestemt også muligt. BIF har så 2 udekampe mod FCM og FCK hvor de ikke må vinde nogen af dem.
                          Hvis dette sker vinder vi på point eller målscoren.
                          Jeg giver 10-20%

                          Comment


                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/byd-ve...ademitraenere/ Spænende!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
                              Noget af et setup efterhånden. Tænker man snart skal til at sælge lidt mere fra det akademi for at retfærdiggøre den store regning der hver måned. Men fedt at se

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
                                Fedt at se den handling der er bag ordene. To elementer til strategien var at øge trænerteamet omkring superligaholdet og setup'et omkring akademiet. Dem kan vi allerede krydse af. Synes ikke vi er vant til at tingene rykker i det tempo i OB, men nu udskød de selvfølgelig også strategi-udlægningen Ca. halvanden måned, men det skal ikke fjerne fokus fra at det er meget positivt at man fremlægger en ganske udmærket strategi og vil vise at man efterlever de første elementer af dem fra dag 1. Vi skulle også gerne snart have en direktør på plads, så der knokles for det.

                                Comment

                                Working...
                                X