Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser ud til at Chrisftoffer Bobber Møller ikke længere er en del af vores U19

    https://www.ob.dk/akademi/u19/truppen/

    Han har også stået i skyggen af Alstrup og Nielsen hele sæson. Så mon ikke det går. På målmandsposten skal vi nok klare os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ser ud til at Chrisftoffer Bobber Møller ikke længere er en del af vores U19

      https://www.ob.dk/akademi/u19/truppen/

      Han har også stået i skyggen af Alstrup og Nielsen hele sæson. Så mon ikke det går. På målmandsposten skal vi nok klare os.
      Interessant - Han havde kontrakt et år endnu

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Interessant - Han havde kontrakt et år endnu
        Ja. Men har stort set ikke spillet. Så mon ikke bare man rykker Magnus W Nielsen op og derfor har ladet ham gå

        Comment


          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          OBs U17 vandt 4:3 ude mod FCK. To af målene blev scoret af Charly Nouck Horneman, et hver af Roche og Augustinus Jensen. De var bagud med 0:3. Fremragende comeback mod det absolute tophold i rækken. Er der nogen som har lidt kendskab til Nouck Horneman?
          Sent svar her.

          Jeg kender Charly Nouck Horneman perifært.

          Jeg var 2. holdstræner i OKS, da han var på 1. holdet. I den periode jeg var i klubben var han noget for sig. Teknisk overlegen og ret hurtig generelt, manglede dog muskler på kroppen samt noget taktisk overblik. Ligesom mange andre kørte han lidt død i fodbold ude i OKS, primært fordi at OKS ikke er en eliteklub og samtidig blev han også ramt af konstante skader. Jeg troede selv at han var stoppet efter han var rykket til Næsby, men jeg kan så se at kroppen er blevet robust og han får styr på talentet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Sent svar her.

            Jeg kender Charly Nouck Horneman perifært.

            Jeg var 2. holdstræner i OKS, da han var på 1. holdet. I den periode jeg var i klubben var han noget for sig. Teknisk overlegen og ret hurtig generelt, manglede dog muskler på kroppen samt noget taktisk overblik. Ligesom mange andre kørte han lidt død i fodbold ude i OKS, primært fordi at OKS ikke er en eliteklub og samtidig blev han også ramt af konstante skader. Jeg troede selv at han var stoppet efter han var rykket til Næsby, men jeg kan så se at kroppen er blevet robust og han får styr på talentet.
            Tak for svaret. Han lyder bestemt som en spænnende spiller, jeg håber han bliver en fast del af OBs ungdomsafdeling.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvem tror i er den U19 spiller der får kontrakt en af de følgende dage?

              Jakob Breum?

              Jonathan Khemdee?

              Marcus Alstrup?

              Tvivler på det kan være Kjerrumgaard(han er outsider) eller andre. Kun disse 3 har en chance og det er måske for tidligt for Alstrup. Så enten bliver det den 17 årige offensiv spiller Breum eller 19 årige Khemdee som vi så fik debut mod FCM i pokalen. Glæder mig til at finde ud af det. Breum er jo netop en typisk kant som kan bruges i det 4-3-3 som de snakker om
              Du kan godt udelukke Alstrup - Ikke grundet niveau, men andre årsager........

              Comment


                Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg

                Du kan godt udelukke Alstrup - Ikke grundet niveau, men andre årsager........
                Jubii! Flere problemer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Jubii! Flere problemer
                  Det kan jo være at problemet er at han bliver solgt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg

                    Du kan godt udelukke Alstrup - Ikke grundet niveau, men andre årsager........
                    Har hørt lidt om hans manglende seriøsitet. Men på den anden side har han altså vundet kampen om pladsen i U19 buret mod Bobber og Magnus W Nielsen. Den får man altså ikke bare foræret uden videre..
                    Så mm du snakker om et kommende salg.......

                    Comment


                      OBs U19 vandt idag 5:0 mod Horsens. Breum med to mål. Kjerrumgaard, Skøtt og Brems stod for de andre scoringer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Har hørt lidt om hans manglende seriøsitet. Men på den anden side har han altså vundet kampen om pladsen i U19 buret mod Bobber og Magnus W Nielsen. Den får man altså ikke bare foræret uden videre..
                        Så mm du snakker om et kommende salg.......
                        Og han var vel også på bænken, da Mande og OC var ude, så umiddelbart den der står først for efter HC pt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                          OBs U19 vandt idag 5:0 mod Horsens. Breum med to mål. Kjerrumgaard, Skøtt og Brems stod for de andre scoringer.
                          Fedt at Breum er ved at finde sin form igen. Jeg hepper på at det er ham der får kontrakten

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Og han var vel også på bænken, da Mande og OC var ude, så umiddelbart den der står først for efter HC pt.
                            Præcis. Huhabda må meget gerne præcisere. Men det har tidligere være nævnt at han ikke var top seriøs som man forventer. Ser dog ud til at han er kommet på bedre tanker heldigvis

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Præcis. Huhabda må meget gerne præcisere. Men det har tidligere være nævnt at han ikke var top seriøs som man forventer. Ser dog ud til at han er kommet på bedre tanker heldigvis
                              Af hvad jeg har hørt kan jeg ikke sige noget 100%, det kan man aldrig i fodbold verdenen, men jeg formåder at Alstrup bliver solgt. Han har stået på fleres ønskeliste i lang tid, så jeg tror at nu er det rigtige tidspunkt for ham og klubben. Ingen problemer, "bare" et MULIGT salg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg

                                Af hvad jeg har hørt kan jeg ikke sige noget 100%, det kan man aldrig i fodbold verdenen, men jeg formåder at Alstrup bliver solgt. Han har stået på fleres ønskeliste i lang tid, så jeg tror at nu er det rigtige tidspunkt for ham og klubben. Ingen problemer, "bare" et MULIGT salg.
                                Tænkte jeg nok. Om det bliver i dette vindue eller nogensinde må vi se. Der har jo været interesse for ham i snart 2 år uden der er sket noget konkret

                                Comment

                                Working...
                                X