Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg var faktisk i København i weekenden og så en del ungdomsbold (OB er en god referenceramme, så det var interessant at se nogle af topspillerne fra de andre hold, mod jer).
    Først jeres u17 som var bagud 3-1 da jeg kom, de slog nogle ekstremt effektive kontraer og førte pludselig 4-3 ... FCK kunne samtidig ikke score på 4-5 ret enorme chancer og så vandt I.
    Ud fra det jeg så var det en noget heldig sejr, men jeres u17 er gået meget frem, kontraerne ser ret gode ud ... har ikke noteret enkelte spillere, men jeres u17 møder FCK igen om kort tid, hvis de kan begå sig der, så er der bestemt sket noget.

    Derefter u15 hvor jeg så 1. halvleg som endte 3-2 til OB, en åben slagudveksling hvor OB måske var en smule bedre, u15 har været i top 2-4 hele sæsonen og kører også meget aggressivt fremad ... der er et par gode spillere, men skal se mere for at notere specifikke.

    Til sidst u19 på stream, FCN streamer altid live på hjemmebane.
    FCN har et meget godt u19, de var totalt overlegne og burde have vundet større end 3-0 ... Zidan Sertdemir er vild.
    Man føler lidt det er gået voldsomt ned ad bakke mht. U-19 ift. sidste sæson

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Man føler lidt det er gået voldsomt ned ad bakke mht. U-19 ift. sidste sæson
      Tror man var forberedt på det. Der blev satset “gammel” sidste år og pga det samt skader har det været lidt forfra. Jeg tror vores U19 godt kunne toppe igen i 22/23 og snuppe medaljer. Der er meget spændende på vej

      Comment


        Bor langt fra Odense så ser ingen ungdomskampe eller træninger, men er der virkelig ingen udover Fenger, Østrøm og Hylle som bør være i førsteholdstruppen eller er tæt på at kunne komme det?
        Er der så lidt talent at bygge på at det ikke engang er ulejligheden værd at give dem nogle minutter i en ligegyldig kamp mod Lyngby?
        Last edited by Magge; 20-05-2021, 23:25.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Bor langt fra Odense så ser ingen ungdomskampe eller træninger, men er der virkelig ingen udover Fenger, Østrøm og Hylle som bør være i førsteholdstruppen eller er tæt på at kunne komme det?
          Er der så lidt talent at bygge på at det ikke engang er ulejligheden værd at give dem nogle minutter i en ligegyldig kamp mod Lyngby?
          Brems kunne godt have fået chancen nu når Skjelvik er skadet. Tarik kunne have erstattet JJ og Breum fra U19 kunne sagtens have fået 20 min som offensiv spiller.
          Men man kunne godt se prioriteterne for Lyngby og OB var forskellige igår. Lyngby gik efter udvikling og vi gik efter et ligegyldigt resultat

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Bor langt fra Odense så ser ingen ungdomskampe eller træninger, men er der virkelig ingen udover Fenger, Østrøm og Hylle som bør være i førsteholdstruppen eller er tæt på at kunne komme det?
            Er der så lidt talent at bygge på at det ikke engang er ulejligheden værd at give dem nogle minutter i en ligegyldig kamp mod Lyngby?
            Det er et rigtig godt spørgsmål og jeg er ikke engang sikker på jeg orker høre vores sportschef/konstitueret træner/manager fumle sig igennem et svar på det spørgsmål. Spændende om den kommende strategi giver os nogle svar på, hvorfor vi ikke giver flere af vores unge talenter chancen i sådan en kamp, på bekostning af eksempelvis Oliver Lund. Eller om svaret er at selv vores sportschef ikke tænker langsigtet når det kommer til stykket, men at det bare er flotte ord på et stykke papir. Michael Hemmingsen skal snart til at træde i karakter, hvis han fortsat vil have min respekt. Dummekvoten er opbrugt herfra.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Det er et rigtig godt spørgsmål og jeg er ikke engang sikker på jeg orker høre vores sportschef/konstitueret træner/manager fumle sig igennem et svar på det spørgsmål. Spændende om den kommende strategi giver os nogle svar på, hvorfor vi ikke giver flere af vores unge talenter chancen i sådan en kamp, på bekostning af eksempelvis Oliver Lund. Eller om svaret er at selv vores sportschef ikke tænker langsigtet når det kommer til stykket, men at det bare er flotte ord på et stykke papir. Michael Hemmingsen skal snart til at træde i karakter, hvis han fortsat vil have min respekt. Dummekvoten er opbrugt herfra.
              Jeg tænker at det ser bedre ud på papiret at være sluttet nr. 9 end nr. 10 ift. rekuttering af nye spillere? Omend meget marginalt, men det kunne da være en forklaring på det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Jeg tænker at det ser bedre ud på papiret at være sluttet nr. 9 end nr. 10 ift. rekuttering af nye spillere? Omend meget marginalt, men det kunne da være en forklaring på det.
                Så skal den spiller der lokkes til af det vel også have været frosset ned de seneste 10-11 år?
                I modsat fald tror jeg ikke det er spillere der flytter os ud af dødvandet hvis de er imponerende over en 9. plads.

                Jeg kan ikke finde en eneste undskyldning for ikke st have brugt de her 10 træningskampe til at få afprøvet de unge, især slet ikke når træneren er fuldt ud overbevist om at holdet er bedre end det hold som slutter nr 4 i år så burde der være plads og niveau til at få testet de unge.

                Jeg tror det handler om st Hemme godt ved at hans melding om holdets styrke var lettere debil og derfor ville han ikke udstilles yderligere. Så kan man selv vurdere om Hemme har fået bevist holdets styrke.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Andreas Søndergaard som blev solgt fra akademiet får måske PL debut idag

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ut-mod-united/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Andreas Søndergaard som blev solgt fra akademiet får måske PL debut idag

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ut-mod-united/
                    Godt nok spændende og flot hvis det lykkes ham i PL. Vi kan åbenbart et eller andet med målmænd i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                      Godt nok spændende og flot hvis det lykkes ham i PL. Vi kan åbenbart et eller andet med målmænd i OB.
                      OC var en bedre målmand end AS da han blev solgt. AS var godt nok outstanding med fødderne ift. Men i hele pakken var OC bedre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        OC var en bedre målmand end AS da han blev solgt. AS var godt nok outstanding med fødderne ift. Men i hele pakken var OC bedre
                        Jeg tror også man er fint tilfreds med at man solgte AS for en fin sjat penge og beholdte OC.

                        Comment


                          OBs U17 vandt 4:1 over AC Horsens på hjemmebane. Mål af Hornemann, Hansborg, Jensen og en fjerde, som jeg lige har glemt. Resultatet af U19 mangler endnu, U15 spiller næste kamp på onsdag hjemme mod FC København.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                            OBs U17 vandt 4:1 over AC Horsens på hjemmebane. Mål af Hornemann, Hansborg, Jensen og en fjerde, som jeg lige har glemt. Resultatet af U19 mangler endnu, U15 spiller næste kamp på onsdag hjemme mod FC København.
                            Hornemann scorede 2 ifølge DBUs hjemmeside. Det er hans 4. mål på 2 kampe.. Tænker de skal til at skrive kontrakt med ham meget hurtigt
                            Last edited by fmprOB; 22-05-2021, 13:58.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Jeg tror også man er fint tilfreds med at man solgte AS for en fin sjat penge og beholdte OC.
                              Ja. Men man kan da håbe OB lavede en klausul på bonus hvis han nogensinde fik debut på 1. holdet/PL

                              Comment


                                U19 kampen idag blev aflyst ifølge AC Horsens akademi facebookside, der stod ikke hvorfor det skete. Er der nogen som ved grunden til det?

                                Comment

                                Working...
                                X