Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
    Største talent som er på akademiet lige nu? Altså ikke er indblandet i førsteholdstruppen og ej heller har fået minutter i superligaen
    Må være Jakob Breum som marksspiller og Marcus Alstrup på mål. Klart 2 som får en SL kontrakt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Må være Jakob Breum som marksspiller og Marcus Alstrup på mål. Klart 2 som får en SL kontrakt
      Breum har fået superligaminutter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

        Breum har fået superligaminutter
        Dohhh...
        Når Søfeldt nu er skiftet vil jeg sige Elias Hansborg. Men det er svært at vurdere da ingen rigtig stikker helt vildt ud.. Men der er helt sikkert også andre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Rasmus Nissen ikke længere i 1. Holdstruppen åbenbart

          https://www.ob.dk/foersteholdet/

          Gad vide om de har ophævet eller han er røget ned på U19?
          Nissen har jo heller ikke niveau til superligaen, enten var det ekstremt dårligt set, at give ham en kontrakt og smide ham på førsteholdet, eller også skulle han være et bevis på at OB kan producere nok talenter ... og reelt vidste de godt at han ikke har niveauet.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Nissen har jo heller ikke niveau til superligaen, enten var det ekstremt dårligt set, at give ham en kontrakt og smide ham på førsteholdet, eller også skulle han være et bevis på at OB kan producere nok talenter ... og reelt vidste de godt at han ikke har niveauet.
            Nissen havde jo netop samme “breakthru” som Fenger havde i sin aller sidste tid på U19 og scorede nogle spektakulære mål. Jeg havde måske også taget chancen med den spidskompetence han virkelig har. Den gik så ikke. Oh well. Videre til den næste som det nu er i dette game

            Comment


              Kontrakt forlængelse til 2024 ned Bo Nielsen, fysisk træner på akademiet:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...er-forlaenger/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Kontrakt forlængelse til 2024 ned Bo Nielsen, fysisk træner på akademiet:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...er-forlaenger/
                Der fyres op under alle kedler på akademiet og der satses tydeligt på kontinuitet. Nok fordi de føler det hele virker.
                Det jeg håber aller mest på er at man sikrer Lars Bjerring langt ud i fremtiden

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Der fyres op under alle kedler på akademiet og der satses tydeligt på kontinuitet. Nok fordi de føler det hele virker.
                  Det jeg håber aller mest på er at man sikrer Lars Bjerring langt ud i fremtiden
                  Ser vi Hemmingsen træde i karakter, og aner vi den kommende strategi blive gjort til virkelighed for øjnene af os

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nissen havde jo netop samme “breakthru” som Fenger havde i sin aller sidste tid på U19 og scorede nogle spektakulære mål. Jeg havde måske også taget chancen med den spidskompetence han virkelig har. Den gik så ikke. Oh well. Videre til den næste som det nu er i dette game
                    Han har et godt skud, men var jo ellers totalt usynlig, jeg må nok sige at den havde jeg set komme.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Han har et godt skud, men var jo ellers totalt usynlig, jeg må nok sige at den havde jeg set komme.
                      Han fik en 2-årig for det mål der afgjorde det hele og fordi man regnede med at vi skulle spille Youth-League i år

                      Comment


                        Bah er på ugens EL-hold efter stor triumf (bold.dk)

                        Var han ikke forbi os på et tidspunkt, men fundet for let eller husker jeg helt forkert

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Bah er på ugens EL-hold efter stor triumf (bold.dk)

                          Var han ikke forbi os på et tidspunkt, men fundet for let eller husker jeg helt forkert
                          Prøvetræning før han kom til HB Køge, og fair nok at han tog til Køge og SJE senere, fordi han var aldrig blevet den spiller han er i dag hvis ikke det var fordi han fik erfaring i Køge.

                          Comment


                            Lille video med kommende spiller i superligatruppen Robin Østrøm

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oestro...kelig-hurtigt/

                            Comment


                              Endnu en kontraktforlængelse på akademiet: Jesper Eriksen som er i klubben siden 2005 fortsætter som børneudviklingstræner til 2024. Ser virkelig ud som der er meget aktivitet på akademiet og som man skaber kontinuitet der.
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/treaar...esper-eriksen/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Om fysiske træning på Akademiet:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bo-nie...foersteholdet/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X