Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Så man kan altså godt have en smule IQ, selv hvis man ikke ser Østrøm som back .
    Jeg kan ikke lige huske mit citat ordret. Men det ene udelukker vel ikke det andet? Han siger jo bare hvordan han ser sig selv. Måske han har stort potentiale på flere pladser og det nogle gange er op til en træner om man lige bliver omskolet.

    Jeg holder fast i at Østrøm burde blive back og at han både kan spille i en 4 back kæde og i en 5 back kæde. Og det håber jeg sker fra næste sæson når man får en ny træner ind der bliver ansat til at spille med flere unge.

    Comment


      U15 træner forlænger til 2024

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u15-ch...frem-til-2024/

      Comment


        Mikkel Søfeldt fra U15, som blev nævnt herinde, ser ud til at skifte til FCK...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Mikkel Søfeldt fra U15, som blev nævnt herinde, ser ud til at skifte til FCK...
          Det er en gammel nyhed, da det er postet tidligere...!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Det er en gammel nyhed, da det er postet tidligere...!
            Nå for hævlede.. det havde jeg overset

            Comment


              Rasmus Nissen ikke længere i 1. Holdstruppen åbenbart

              https://www.ob.dk/foersteholdet/

              Gad vide om de har ophævet eller han er røget ned på U19?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Rasmus Nissen ikke længere i 1. Holdstruppen åbenbart

                https://www.ob.dk/foersteholdet/

                Gad vide om de har ophævet eller han er røget ned på U19?
                Det er noget tid siden jeg første gang hørte at han har fået besked på at han fremover var en del af u19, og skulle træne og spille med dem.

                Mandé har de seneste kampe ikke været på bænken, mon Bernat har overtaget 2. keeper tjansen?
                Last edited by manner; 24-02-2021, 05:04.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er noget tid siden jeg første gang hørte at han har fået besked på at han fremover var en del af u19, og skulle træne og spille med dem.

                  Mandé har de seneste kampe ikke været på bænken, mon Bernat har overtaget 2. keeper tjansen?
                  Okay. Jeg vidste godt han var en del af U19 i foråret da de ikke har nogen kæmpe trup til de kommende og han skulle bruge kamptræning. Men ligefrem blive degraderet er usædvanligt. Ikke engang Harboe mistede sin status dengang. Og han var heller ikke i nærheden

                  Mandé har været småskadet i opstarten og denhar rost Bernat til skyerne for de kvantespring han har taget det seneste år. Så mon ikke man har brugt Mandés skade som en anledning til at rokere rundt?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Mikkel Søfeldt fra U15, som blev nævnt herinde, ser ud til at skifte til FCK...
                    Så må han sgu have sig selv.. Ved godt han er ung, men jeg kan ikke have sympati for én som vælger sådan et skifte.. Håber han flopper for vildt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Rasmus Nissen ikke længere i 1. Holdstruppen åbenbart

                      https://www.ob.dk/foersteholdet/

                      Gad vide om de har ophævet eller han er røget ned på U19?
                      Østrøm er heller ikke i truppen, til trods for han pt. starter inde for 1.holdet. Jeg er med på, at der noget med at der er en gulerod ifm at man skriver under på sin første voksenkontrakt med navn på trøjen og sådan noget, men når nu manden pt. er blandt de første 11 på holdkortet, synes jeg godt nok det er specielt at han ikke fremgår af den officielle spillertrup.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Østrøm er heller ikke i truppen, til trods for han pt. starter inde for 1.holdet. Jeg er med på, at der noget med at der er en gulerod ifm at man skriver under på sin første voksenkontrakt med navn på trøjen og sådan noget, men når nu manden pt. er blandt de første 11 på holdkortet, synes jeg godt nok det er specielt at han ikke fremgår af den officielle spillertrup.
                        Kan det være, at de ikke måtte figurere for 1. holdet, hvis de skulle have spillet YL ?

                        Kun et rent gæt fra min side

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Østrøm er heller ikke i truppen, til trods for han pt. starter inde for 1.holdet. Jeg er med på, at der noget med at der er en gulerod ifm at man skriver under på sin første voksenkontrakt med navn på trøjen og sådan noget, men når nu manden pt. er blandt de første 11 på holdkortet, synes jeg godt nok det er specielt at han ikke fremgår af den officielle spillertrup.
                          Østrøm er på ungdomskontrakt og har aldrig haft et billede eller et rygnummer inde på hjemmesiden.
                          Det har Nissen sammen med en 2 årig superligakontrakt.

                          Kæmpe forskel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Kan det være, at de ikke måtte figurere for 1. holdet, hvis de skulle have spillet YL ?

                            Kun et rent gæt fra min side
                            Nej det har ingen betydning. Meningen var også at Fenger skulle have spillet hvis han havde været klar. Måske Vestergaard også

                            Comment


                              OB forlænger 1 år med U17 træner Ivan Poulsen

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...r-samarbejdet/

                              Comment


                                Største talent som er på akademiet lige nu? Altså ikke er indblandet i førsteholdstruppen og ej heller har fået minutter i superligaen

                                Comment

                                Working...
                                X