Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    9 ud af 9 for u19. 3-1 sejr på udebane mod SIF
    Ja det er så fedt Men hvor er det ringe at de ikke kunne holde nullet for 8. Gang i træk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      9 ud af 9 for u19. 3-1 sejr på udebane mod SIF
      Vi stiller vel også nærmest et forstærket u19 hold i morgen
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        9 ud af 9 for u19. 3-1 sejr på udebane mod SIF
        Fedt!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Referat fra U19

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-sejr-i-u19-ligaen/

          Comment


            U17 vinder 6-2 i Silkeborg

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u17-se...d-tenniscifre/

            Comment


              Så gik den ikke længere for U19. De taber 1-0 i Midtjylland

              Comment


                Gustav Grubbe om sit nye liv i Leipzig

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ekt-i-leipzig/

                Comment


                  OB har 1 markspiller og 2 målmænd udtaget til u16, u17, u19 og u21 samlet set.
                  Jeg vil lade jer tolke på det, men bare påpege, at det ikke tyder på at det nuværende fokus skaber talenter der er gode nok (og det ønsker jeg 100% da det gavner landsholdet).

                  Jeg skal gerne uddybe det da jeg jo HAR lidt ekstra viden p.b.a. af de kampe jeg har set ... men det er kun hvis det ønskes :).

                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    OB har 1 markspiller og 2 målmænd udtaget til u16, u17, u19 og u21 samlet set.
                    Jeg vil lade jer tolke på det, men bare påpege, at det ikke tyder på at det nuværende fokus skaber talenter der er gode nok (og det ønsker jeg 100% da det gavner landsholdet).

                    Jeg skal gerne uddybe det da jeg jo HAR lidt ekstra viden p.b.a. af de kampe jeg har set ... men det er kun hvis det ønskes :).
                    Jeg har flere gange dokumenteret, at antallet af u-landsholdspillere nærmest er historisk lavt, så der er langt igen. At u-19 så vinder meget i år, behøver på ingen måde betyde, at man også har de bedste talenter i årgangen. Det kan være man satser benhårdt på at vinde for at tiltrække opmærksomhed, ved f.eks. at bruge mange sidste års spillere, eller ved rent taktisk og spillemæssigt gå efter pointene fremfor at udvikle spillet. Jeg har dog ingen viden om, hvorvidt man gør netop dette på u-19 holdet, men det kan være afgørende faktorer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Jeg har flere gange dokumenteret, at antallet af u-landsholdspillere nærmest er historisk lavt, så der er langt igen. At u-19 så vinder meget i år, behøver på ingen måde betyde, at man også har de bedste talenter i årgangen. Det kan være man satser benhårdt på at vinde for at tiltrække opmærksomhed, ved f.eks. at bruge mange sidste års spillere, eller ved rent taktisk og spillemæssigt gå efter pointene fremfor at udvikle spillet. Jeg har dog ingen viden om, hvorvidt man gør netop dette på u-19 holdet, men det kan være afgørende faktorer.
                      Du har fat i noget, vil jeg mene ... det er i hvert fald det jeg er kommet frem til ud af fra det jeg har set og hørt.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        OB har 1 markspiller og 2 målmænd udtaget til u16, u17, u19 og u21 samlet set.
                        Jeg vil lade jer tolke på det, men bare påpege, at det ikke tyder på at det nuværende fokus skaber talenter der er gode nok (og det ønsker jeg 100% da det gavner landsholdet).

                        Jeg skal gerne uddybe det da jeg jo HAR lidt ekstra viden p.b.a. af de kampe jeg har set ... men det er kun hvis det ønskes :).
                        Spørgsmålet er vel om der blot er lagt mere fokus, energi og penge i talentudviklingen af tvang for at få de rette anmærkninger fra DBU eller om der virkelig er lagt et nyttefuldt arbejde i det som samtidig er effektfuldt ift at skabe talenterne?
                        Bliver der satset mere end nødvendigt for at få de eftertragtede og nødvendige stjerner fra DBU?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          OB U19 spillede skuffende 0-0 i dag mod AGF U19, vi havde meget spil og manglede bare at få den i mål...
                          Obbekjær fik 90 min
                          Jonathan Harboe fik 45

                          Fint fremmøde af fansene i Ådalen i dag. God start med "Projekt stemning til u-bold"
                          siden 1887

                          Comment


                            Obbekjær med sit syn på kampen idag i for u19
                            https://m.youtube.com/watch?v=kveezu...ature=youtu.be

                            Comment


                              https://www.tv2fyn.dk/artikel/obs-u1...vms9N_Qf721h_M
                              En lille artikel fra Tv2Fyn om danmarks bedste u19 hold ;)
                              siden 1887

                              Comment


                                AGFs u19 træner skriver at der blev råbt abelyde efter en AGF spiller igår var der nogen herinde fra tilstede, som hørte det?

                                Edit. Kan se den diskuteres i en anden tråd, sorry, bare ignorer min post
                                Last edited by stonebear; 24-11-2019, 14:09.

                                Comment

                                Working...
                                X