Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Verdammt - jeg er lige blevet bedt om at arbejde på lørdag formiddag . Jeg tvivler nu på at jeg kan nå frem til "Los Ådalos" til 12.30, og måske om jeg når det overhovedet. Det skal jeg jeg beklage, men ønsker dem der møder frem go fornøwls alliwl
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Øv da, men så vi andre skrige lidt mere, dagen derpå

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Øv da, men så vi andre skrige lidt mere, dagen derpå
        Nu håber jeg bare endnu mere på en sejr i dag

        Comment


          En aaaanelse forsinket, men kommer

          Comment


            Og dog ... først færdig nu

            Comment


              5 på stribe for U19

              vinder 2-0 over BIF

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                5 på stribe for U19

                vinder 2-0 over BIF
                Framtiden tegner lys

                Comment


                  U17 vinder også 2-0 og kommer lidt væk fra bunden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Framtiden tegner lys
                    Tillad mig at være ham det dumme svin der lige tilføjer at det her hold er sat op til at præstere som U19, der er det maksimale antal ældre spillere (man må vist have 3 der er en årgang over) og mange der er på sidste almindelige år.
                    Holdet er uden tvivl godt i forhold til U19, men det vrimler ikke med superligatalent.
                    Last edited by Entusiastens; 21-09-2019, 18:48.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Tillad mig at være ham det dumme svin der lige tilføjer at det her hold er sat op til at præstere som U19, der er det maksimale antal ældre spillere (man må vist have 3 der er en en årgang over) og mange der er på sidste almindelige år.
                      Holdet er uden tvivl godt i forhold til U19, men det vrimler ikke med superligatalent.
                      Desværre enig uden at have alverdens U19 i år. Vi har HC og Obbekjær som helt klart bliver en del af truppen de næste år. Så må vi se om andre klarer nåleøjet. Måske Vestergaard og Skytte har en chance og andre kan vokse med tiden. Vi må se

                      Comment


                        U19 vinder 4-0 i Nordsjælland. Stærk indsats af drengene, som bare forsætter den fantastiske stime. Obbekjær styrer forsvaret, som stort set holder Nordsjælland fra chancer i 90 min. Tarik og Max krydrer det offensive med flotte detaljer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                          U19 vinder 4-0 i Nordsjælland. Stærk indsats af drengene, som bare forsætter den fantastiske stime. Obbekjær styrer forsvaret, som stort set holder Nordsjælland fra chancer i 90 min. Tarik og Max krydrer det offensive med flotte detaljer.
                          Ja det er satme flot af knægtene. Der mangler desværre bare nogle “ud over det sædvanlige” talenter ala Mathias Jørgensen. Obbekjær har selvfølgelig noget X-Factor og jeg håber virkelig at nogle af dem overrasker og vokser med succesen

                          Comment


                            I fjg. FS har OB d. 18 årige Seydouba Cisse fra Guinea til prøvetræning som muligvis er tiltænkt u19-holdet

                            https://www.transfermarkt.com/seydou...spieler/543537 ... udover det er B. Adjei Boateng igen en del af træningen i en tid.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                              U19 vinder 4-0 i Nordsjælland. Stærk indsats af drengene, som bare forsætter den fantastiske stime. Obbekjær styrer forsvaret, som stort set holder Nordsjælland fra chancer i 90 min. Tarik og Max krydrer det offensive med flotte detaljer.
                              4-0 I Nordsjælland. Det kan da ikke passe .... Nordsjælland må have været meget svækket så.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                I fjg. FS har OB d. 18 årige Seydouba Cisse fra Guinea til prøvetræning som muligvis er tiltænkt u19-holdet

                                https://www.transfermarkt.com/seydou...spieler/543537 ... udover det er B. Adjei Boateng igen en del af træningen i en tid.
                                Spændendendendende...

                                Comment

                                Working...
                                X