Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Brug 7 min af jeres liv på at se dette. Tror jeres OB hjerte har brug for det

    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-u19-v...i-holland.aspx
    Fedt. Og fedt der bliver lagt nogle interviews/højdepunkter op.

    Men den musik der... Argh.
    Last edited by Agbre; 06-06-2017, 14:33.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mads fylder 19 i næste måned og skal det ske kan det lige så godt være nu. Bare ærgeligt at man så har en masse ligegyldigt fyld rendende rundt på midten når han lige så godt kunne få den lille tid de får
      Meget enig. Men det er vel også det en sund ungdomsspiller-kultur i en klub bruges til, at man netop fylder disse pladser ud med sine egne spillere, som naturligvis viser noget ekstraordinær, ligesom de to unge gutter på U19. Væk med fyldspillerne, og ind med de bedste unge spillere.

      Comment


        Hvor er det fedt, at man har lavet en video fra u 17 og 19. Dem burde ALLE få set, man går virkelig glip af noget, hvis man ikke gør det. Hvis det kræver mere overtalelse, så er der nogle fuldstændig fantastiske mål af Mads Jørgensen. Tak for det gode arbejde

        Comment


          U19 vinder 18-0 i pokalsemifinalen og møder Næsby i finalen

          http://www.ob.dk/artikel/u19-er-klar...alfinalen.aspx

          Comment


            Sidder lige nu og ser vores U21 hold spille. Hvor er Desler henne? Han står ikke engang nævnt i truppen? De spiller med F. Holst som højre back, ikke engang Rasmus Nissen. Så vidt jeg husker, så er Holst indskiftningsspiller hos Brøndby. Er det mig, der er noget galt med? Det ser mærkeligt ud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Sidder lige nu og ser vores U21 hold spille. Hvor er Desler henne? Han står ikke engang nævnt i truppen? De spiller med F. Holst som højre back, ikke engang Rasmus Nissen. Så vidt jeg husker, så er Holst indskiftningsspiller hos Brøndby. Er det mig, der er noget galt med? Det ser mærkeligt ud.
              Jeg er helt enig. Det er blevet diskuteret ret flittigt diverse steder. Tror mest det handler om relation til Hjulsager. Kan ikke se andre argumenter.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                Sidder lige nu og ser vores U21 hold spille. Hvor er Desler henne? Han står ikke engang nævnt i truppen? De spiller med F. Holst som højre back, ikke engang Rasmus Nissen. Så vidt jeg husker, så er Holst indskiftningsspiller hos Brøndby. Er det mig, der er noget galt med? Det ser mærkeligt ud.
                Desler er ikke udtaget da Rasmus Nissen har overhalet ham. Holst har hele tiden haft en stjerne ved Frederiksen og ville blive udtaget selvom han ikke havde spillet for BIF i 6 måneder...

                Og ja. Vi andre syntes også at det er mærkeligt. Men at Nissen har overhalet Desler er fair nok

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  Sidder lige nu og ser vores U21 hold spille. Hvor er Desler henne? Han står ikke engang nævnt i truppen? De spiller med F. Holst som højre back, ikke engang Rasmus Nissen. Så vidt jeg husker, så er Holst indskiftningsspiller hos Brøndby. Er det mig, der er noget galt med? Det ser mærkeligt ud.
                  Som fmprOB nævner, så synes jeg også at det er fair med Nissen. Holst har været med på alle ungdomslandsholdene og har spillet sammen med de andre i bagkæden i mange år.

                  Det kunne sagtens forsvares at have Desler med qua hans gode forår, men det gør mig ikke noget, at han får lidt ferie og kan restituere frem til næste sæson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Som fmprOB nævner, så synes jeg også at det er fair med Nissen. Holst har været med på alle ungdomslandsholdene og har spillet sammen med de andre i bagkæden i mange år.

                    Det kunne sagtens forsvares at have Desler med qua hans gode forår, men det gør mig ikke noget, at han får lidt ferie og kan restituere frem til næste sæson.
                    Med tanke på hvor udbrændt Desler var da han kom hjem efter OL så er det nok det bedste der kunne ske for OB.. Tvivler på han ville have fået den store spilletid alligevel

                    Comment


                      Er helt enig om at Rasmus Nissen står foran Desler. Og accepterer også ønsket om en frisk Desler fra sæsonstart. Mener dog, at diverse danske landshold skal være repræsenteret af de bedste spillere.
                      Det ville vel også være en gave for OB at have spillere på diverse landshold?
                      Det var "bare" at det var Frederik Holst, der var foretrukket. Muligt at han har været på diverse landshold gennem nogle år. Det er vel ikke et udtagelses kriterie. Han virker som været gået i stå i sin udvikling for et par år siden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Er helt enig om at Rasmus Nissen står foran Desler. Og accepterer også ønsket om en frisk Desler fra sæsonstart. Mener dog, at diverse danske landshold skal være repræsenteret af de bedste spillere.
                        Det ville vel også være en gave for OB at have spillere på diverse landshold?
                        Det var "bare" at det var Frederik Holst, der var foretrukket. Muligt at han har været på diverse landshold gennem nogle år. Det er vel ikke et udtagelses kriterie. Han virker som været gået i stå i sin udvikling for et par år siden.
                        Jeg er slet ikke uenig, og jeg kunne sagtens unde Desler den oplevelse! Men fra mit OB-egoistiske perspektiv, så passer det mig fint.

                        Derudover ser jeg heller ikke det store lys i Holst. Det skulle ikke forstås som om, at jeg er enig i Niels Frederiksens disposition. Det var snarere et forsøg på en forklaring. 🙂

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          Er helt enig om at Rasmus Nissen står foran Desler. Og accepterer også ønsket om en frisk Desler fra sæsonstart. Mener dog, at diverse danske landshold skal være repræsenteret af de bedste spillere.
                          Det ville vel også være en gave for OB at have spillere på diverse landshold?
                          Det var "bare" at det var Frederik Holst, der var foretrukket. Muligt at han har været på diverse landshold gennem nogle år. Det er vel ikke et udtagelses kriterie. Han virker som været gået i stå i sin udvikling for et par år siden.
                          Han er Frederiksens Rommedal

                          Comment


                            Arghhhhhh. Satme noget lorte læsning. Og så har knægten en far der har spillet i OB

                            http://www.fyens.dk/fodbold/Kontrakt...rtikel/3157755

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Arghhhhhh. Satme noget lorte læsning. Og så har knægten en far der har spillet i OB

                              http://www.fyens.dk/fodbold/Kontrakt...rtikel/3157755
                              Det er lort - men en gammel lort

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Det er lort - men en gammel lort
                                Stadig mega træls læsning hvis de laver den nye Ingvardsen med en fynbo... Men er godt klar over at det er gammel skade

                                Comment

                                Working...
                                X