Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han er jo ikke fan. Så derfor er det JER...
    Han gør meget ud af at fortælle han ikke er fan. Det er et utroligt vigtigt punkt på hans dagsorden, og den eneste måde man kan gøre opmærksom på det, er jo ved at skrive sådan i tide og utide, så folk ikke glemmer det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Han er jo ikke fan. Så derfor er det JER...
      Jeg synes nu alligevel det er mærkeligt at engagere sig så meget i et hold, han ikke er fan af. Gad vide hvor mange andre klubbers debatforum han er på. Og er han slet ikke fan af nogen.
      Synes i øvrigt hans indlæg er ok
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Altså, hvis han ikke betragter sig som en del af “os”, så er det helt naturligt, at vi, omtales som I.
        Move along, folks! 😉

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg synes nu alligevel det er mærkeligt at engagere sig så meget i et hold, han ikke er fan af. Gad vide hvor mange andre klubbers debatforum han er på. Og er han slet ikke fan af nogen.
          Synes i øvrigt hans indlæg er ok
          Opmærksomhedssøgende som en 13 årig tøs. Ikke en af forums seriøse brugere. Men der skal være plads til alle.
          Noget han også har som kæphest. Hurtig med racisme kortet :)
          Altid smiley når han spiller smart :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Altså, hvis han ikke betragter sig som en del af “os”, så er det helt naturligt, at vi, omtales som I.
            Move along, folks! 😉
            Det er helt okay, det er jo et fanforum og så sidder følelserne lidt uden på tøjet :).
            Jeg nævner det kun, når jeg finder det relevant i konteksten og nej jeg er ikke fan af noget klubhold ... ikke længere.
            Hvis jeg boede i København ville jeg helt sikkert se FCN, FCK og Brøndby træne med mellemrum og nok især følge ungdomsholdene ... i Århus AGF osv.

            Jeg synes det er fedt at følge ungdomsspillere, uanset om det er som frafalden fan, eller i en hvilken som helst anden dansk klub.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              FCM forsøger at sætte ny talentudviklingsstandart igen

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...alentudviklere

              Comment


                Tillykke til U14! De vinder FS indefinaler:
                https://www.fyens.dk/fodbold/FS-inde...rtikel/3312077
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Og U17 på lige måde:
                  https://www.fyens.dk/fodbold/FS-inde...rtikel/3312087
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Samtlige vindere står opført i Fyens.dk, så du behøver ikke at lave nye indlæg for alle hold. OB vandt alle rækkerne fra 13-17 👏

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                      Samtlige vindere står opført i Fyens.dk, så du behøver ikke at lave nye indlæg for alle hold. OB vandt alle rækkerne fra 13-17 
                      Hvor? Link?

                      Comment


                        Hvis du går på Fyens.dk, sporten, så er alle artiklerne der, om alle sejrene til OB’s ungdom og fine referatet af kampene samt fremhævelser af kampenes spillere.

                        Comment


                          Nemt at skrive flere gange, men hvorfor ikke et link? Jeg kan stadig ikke finde det, så skyldes det man skal være abonnent eller lignende?

                          Comment


                            https://www.fyens.dk/Resultater/FS-S...rtikel/1736908

                            https://www.fyens.dk/fodbold/FS-inde...rtikel/3312087 - der er flere links til de øvrige finaler
                            Last edited by neverland; 01-01-2019, 11:51.

                            Comment


                              Tak. Det var vel ikke så svært :-)

                              Comment


                                Åbenbart 😡😡

                                Comment

                                Working...
                                X