Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Anton Bisgaard er ikke Mortens søn.

    Comment


      FCN bruger 37 mill om året på deres 2 akademier

      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle7286172.ece

      FCK bruger 17 mens BIF og FCM ligger omkring 12-15 mill vel

      Der er sgu lang vej op for os. Tror ikke vi bruger mange millioner

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        FCN bruger 37 mill om året på deres 2 akademier

        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle7286172.ece

        FCK bruger 17 mens BIF og FCM ligger omkring 12-15 mill vel

        Der er sgu lang vej op for os. Tror ikke vi bruger mange millioner
        Må sige de satser fuldt ud hvilket også betaler sig med de salg de laver år efter år .
        Ville gerne vide hvor meget vi bruger .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Det er da meget fint de gider. Men kan sagtens forstå de har svært ved at få samlet et publikum til holdet når de er så uambitiøse. Og så appellerer deres spillestil nok ikke til det brede publikum.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det er da meget fint de gider. Men kan sagtens forstå de har svært ved at få samlet et publikum til holdet når de er så uambitiøse. Og så appellerer deres spillestil nok ikke til det brede publikum.
            Den boldbesiddende og hurtige spillestil med mange teknikere og mange hurtige spillere, nej den spillestil er ikke seværdig ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Den boldbesiddende og hurtige spillestil med mange teknikere og mange hurtige spillere, nej den spillestil er ikke seværdig ...
              Lige præcis. 600 afleveringer på tværs af banen uden noget slutprodukt er en killer for interressen. De spiller primært på omstillinger og har sjældent mange afslutninger på mål. Det er ikke et hold der imponerer mig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Lige præcis. 600 afleveringer på tværs af banen uden noget slutprodukt er en killer for interressen. De spiller primært på omstillinger og har sjældent mange afslutninger på mål. Det er ikke et hold der imponerer mig.
                Jeg ved ikke hvilke argumenter jeg skal fremføre, når du ikke rigtig vil forholde dig til virkeligheden.
                Der ER jo et slutprodukt, se på spil og resultater ...
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Lidt fra Tv2fyn om Gustav Grubbe, Valdemar Ibsen og Akademiet

                  https://www.tv2fyn.dk/artikel/valdem...det-om-faa-aar

                  Comment


                    Flot U19 sejr over AGF, og Mathias laver hattrick på 7 minutter.
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/4-1-sejr-over-agf/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Flot U19 sejr over AGF, og Mathias laver hattrick på 7 minutter.
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/4-1-sejr-over-agf/
                      7 mål på 2 kampe

                      Comment


                        Han er altså vild...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          7 mål på 2 kampe
                          Sats hele butikken og byg et hold op omkring ham og tilpas derefter taktikken! (drømmetækning)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Sats hele butikken og byg et hold op omkring ham og tilpas derefter taktikken! (drømmetækning)
                            Det er en romantisk tanke, men faktum er jo, at han har haft svært ved at gøre sig gældende når han har spillet fra start. Mod Brøndby spillede han imo decideret skidt. Han timede sine løb dårligt og positionerede sig ikke godt nok. Og så er der stadig plads til nogle tekniske forbedringer. Men knægten er jo ung, og skal da have sine chancer fra start i ny og næ. Jeg tror bare vi får mest ud af ham i kampe, hvor vi skal forsvare et resultat hjem, og der virkelig er plads til at han kan bruge sin fart; som vi så i Aalborg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Det er en romantisk tanke, men faktum er jo, at han har haft svært ved at gøre sig gældende når han har spillet fra start. Mod Brøndby spillede han imo decideret skidt. Han timede sine løb dårligt og positionerede sig ikke godt nok. Og så er der stadig plads til nogle tekniske forbedringer. Men knægten er jo ung, og skal da have sine chancer fra start i ny og næ. Jeg tror bare vi får mest ud af ham i kampe, hvor vi skal forsvare et resultat hjem, og der virkelig er plads til at han kan bruge sin fart; som vi så i Aalborg.
                              Helt enig.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                For første gang i mange år er jeg forsigtig optimist omkring OB's fremtid, og den udvikling der er igang!
                                Vi har fået en rigtig træner, der har fået bygget et solidt fundament vi kan arbejde videre på. Det er ikke for kønt, men vi har fået en solid defensiv, som selv når vi er under tungt pres som imod Brøndby, virker solide og rolige. Vi har lovende talenter der gør det godt i en meget ung alder, og som rent faktisk får chancen og får den doseret fornuftigt!
                                Vi har også et godt angreb, selvom at man kunne ønske sig lidt mere fra spillere som AK og Helenius, så har vi altså 4-5 gode angribere, vi mangler dog lidt på midtbanen for at give vores angribere mere at arbejde med.

                                Vi er ikke i mål, vi mangler meget, men udviklingen er tydelig og den bliver skabt med spillere vi kan se en fremtid med, og med en identitet jeg kan se mig selv i.

                                Tak JM, for langsomt men sikkert at give mig min klub tilbage!

                                Comment

                                Working...
                                X