Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det ser det nu ud til, at både han og brormand har, men i amatør-afdelingen:
    http://v3.ob.dk/artikel/victor-maskot-mod-vanloese.aspx
    Godt opklaret -tak.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Det ser det nu ud til, at både han og brormand har, men i amatør-afdelingen:
      http://v3.ob.dk/artikel/victor-maskot-mod-vanloese.aspx
      Præcis :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Lidt speciel form for joke. Han har formentlig ikke spillet i real, men lyder som om du ved noget konkret ?
        Nix, undersøgte kun om han havde landskampe ... det kunne jo være at der gemte sig en som folk ikke kendte til, lidt som ham fra olieklubben der gerne vil spille for Danmark.
        Alternativt har han bare spillet på lavere niveau og det var så tilfældet.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Ny podcast med talentfokus: http://obstemmer.dk/podcast-saerudga...dviklingen-ob/

          “Ungdommen er OB’s fremtid”

          Sådan står der på et stort skilt ved bane 1 i Ådalen, men hvordan går det egentlig med talentudviklingen i OB? Hvordan arbejder man i det daglige? Og hvordan er fremtidsudsigterne for fynske talenter i klubben?

          Stemmer Fra Ådalen har inviteret OB’s talentchef Tonny Hermansen og U/19-træner Kim Engstrøm i studiet til en snak om talentudviklingen i OB i fortiden, nutiden og fremtiden. Hør om salget af Mathias Jørgensen, om ambitionerne om at skabe profiler til Superligaen, om scouting, om klubsamarbejde og om store fremtidsdrømme. Hør også om rejsen fra den braklagte talentmark i OB til i dag, hvor OB i efteråret var den klub, der gav femtemest spilletid til egenproducerede spillere i Superligaen.
          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Ny podcast med talentfokus: http://obstemmer.dk/podcast-saerudga...dviklingen-ob/

            “Ungdommen er OB’s fremtid”

            Sådan står der på et stort skilt ved bane 1 i Ådalen, men hvordan går det egentlig med talentudviklingen i OB? Hvordan arbejder man i det daglige? Og hvordan er fremtidsudsigterne for fynske talenter i klubben?

            Stemmer Fra Ådalen har inviteret OB’s talentchef Tonny Hermansen og U/19-træner Kim Engstrøm i studiet til en snak om talentudviklingen i OB i fortiden, nutiden og fremtiden. Hør om salget af Mathias Jørgensen, om ambitionerne om at skabe profiler til Superligaen, om scouting, om klubsamarbejde og om store fremtidsdrømme. Hør også om rejsen fra den braklagte talentmark i OB til i dag, hvor OB i efteråret var den klub, der gav femtemest spilletid til egenproducerede spillere i Superligaen.
            Femtemest alligevel. Det troede jeg ikke. Men vidste godt vi var foran Brøndby :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Femtemest alligevel. Det troede jeg ikke. Men vidste godt vi var foran Brøndby :)
              Er der nogen, som ikke er foran Brøndby efterhånden :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                Ny podcast med talentfokus: http://obstemmer.dk/podcast-saerudga...dviklingen-ob/

                “Ungdommen er OB’s fremtid”

                Sådan står der på et stort skilt ved bane 1 i Ådalen, men hvordan går det egentlig med talentudviklingen i OB? Hvordan arbejder man i det daglige? Og hvordan er fremtidsudsigterne for fynske talenter i klubben?

                Stemmer Fra Ådalen har inviteret OB’s talentchef Tonny Hermansen og U/19-træner Kim Engstrøm i studiet til en snak om talentudviklingen i OB i fortiden, nutiden og fremtiden. Hør om salget af Mathias Jørgensen, om ambitionerne om at skabe profiler til Superligaen, om scouting, om klubsamarbejde og om store fremtidsdrømme. Hør også om rejsen fra den braklagte talentmark i OB til i dag, hvor OB i efteråret var den klub, der gav femtemest spilletid til egenproducerede spillere i Superligaen.
                Udemærket udsendelse med en veloplagt Hermansen. Interessant at man overvejer udenlandske spillere på U siden. Desuden vil man efter ferien være 11 fuldtidsansatte u-trænere,3 deltidsansatte og 7-8 ungdomsscouts der rapporterer til Ole Spion. Så setuppet er ved at være der.

                Desuden forlød det at man forventer mere fra Mads Frøkjær efter han fysisk er “ved at være der” og som jeg har hentydet til tidligere kunne jeg godt se ham som 4. Angriber næste sæson.

                Det kom også frem at man i SL truppen vil have 18 spillere med stor superligakvalitet og 4-6 unge der skal kæmpe for at blive en del af de 18 spillere. Umiddelbart opfattede jeg det som 18 marksspillere.

                God udsendelse med alt for lidt tid og mange ubesvarede spørgsmål som burde og kunne have været stillet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Udemærket udsendelse med en veloplagt Hermansen. Interessant at man overvejer udenlandske spillere på U siden. Desuden vil man efter ferien være 11 fuldtidsansatte u-trænere,3 deltidsansatte og 7-8 ungdomsscouts der rapporterer til Ole Spion. Så setuppet er ved at være der.

                  Desuden forlød det at man forventer mere fra Mads Frøkjær efter han fysisk er “ved at være der” og som jeg har hentydet til tidligere kunne jeg godt se ham som 4. Angriber næste sæson.

                  Det kom også frem at man i SL truppen vil have 18 spillere med stor superligakvalitet og 4-6 unge der skal kæmpe for at blive en del af de 18 spillere. Umiddelbart opfattede jeg det som 18 marksspillere.

                  God udsendelse med alt for lidt tid og mange ubesvarede spørgsmål som burde og kunne have været stillet
                  Har lige hørt podcasten. Det lyder lovende synes jeg. Der er sket meget på få år. 2023 skal vi kunne begynde at høste frugterne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Har lige hørt podcasten. Det lyder lovende synes jeg. Der er sket meget på få år. 2023 skal vi kunne begynde at høste frugterne.
                    Meget gerne før. Men det er klart at i 2022-2023 vil de første spillere være kørt igennem det 6 års program hvor mange fra det nuværende U14-15 vil været fuld uddannet OB spiller og have været gennem U12-U19 ca

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Udemærket udsendelse med en veloplagt Hermansen. Interessant at man overvejer udenlandske spillere på U siden. Desuden vil man efter ferien være 11 fuldtidsansatte u-trænere,3 deltidsansatte og 7-8 ungdomsscouts der rapporterer til Ole Spion. Så setuppet er ved at være der.

                      Desuden forlød det at man forventer mere fra Mads Frøkjær efter han fysisk er “ved at være der” og som jeg har hentydet til tidligere kunne jeg godt se ham som 4. Angriber næste sæson.

                      Det kom også frem at man i SL truppen vil have 18 spillere med stor superligakvalitet og 4-6 unge der skal kæmpe for at blive en del af de 18 spillere. Umiddelbart opfattede jeg det som 18 marksspillere.

                      God udsendelse med alt for lidt tid og mange ubesvarede spørgsmål som burde og kunne have været stillet

                      God udsendelse og rart med en OB leder som er til
                      at holde ud at høre på. Bliver spændende at følge afkastet af talentarbejdet
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        God udsendelse og rart med en OB leder som er til
                        at holde ud at høre på. Bliver spændende at følge afkastet af talentarbejdet
                        Han er altså en herlig gut ham Tonny

                        Comment


                          Det virker til at Gustav Grubbe er i Valencia til prøvetræning hvis man skal ud fra hans Instagram

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            Det virker til at Gustav Grubbe er i Valencia til prøvetræning hvis man skal ud fra hans Instagram
                            Vildt nok. Dejligt vi har kontrakt med ham og kan få en god mønt hvis han skifter. Sjovt hvor akademiet trækker transferindtægt læsset når vi ikke kan sælge de etablerede....

                            Comment


                              Lidt om bla Grubbe her

                              https://www.tv2fyn.dk/artikel/valdem...det-om-faa-aar

                              Comment


                                Grubbe skulle have et kæmpe potentiale. Ser ud til der er grøde i akademiet. Men så nu gerne de lige nåede 1.holdet før de blev solgt.
                                Ville nok også være en bedre forretning. Men de unge vil jo med djævelens magt afsted så hurtigt som muligt.

                                Comment

                                Working...
                                X