Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg gider ikke, (og ved andre har det lige sådan) stille mig i området, eller op af det, for det betyder åbenbart at andre så automatisk kan diktere vores gøren og laden... og når man så kommer hjem på Forum, efter at have sunget og klappet med i over halvdelen af kampen(set i forhold til ingenting ellers) ja så kan man se at det tit ender med at folk sidder og opdeler hinanden i hvor meget fan man nu er, og man skal bare holde sig væk og hvad den nu går på...

    Sådan noget barnligt pis gider folk sgu ikke stå model til, så kan i bare stå den slat i nu er, og synge jeres sange selv...
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Nordvestfyn Se indlæg
      Ja. Vi har længe ville ned foran af stå. Vi satte planen i værks for hvad.. 1-½ år siden ca. Vi tror det er derfra vi tager vores fanscene til det næste skridt. Selv da vi havde succes og stod i det øvre afsnit, hvor meget udviklede vi os så? Ikke meget i hvert fald. Jeg ville også, som capo, tættere på kernen så jeg kunne gejle dem op ved at råbe dem i hovedet når de ikke sang. Vi har også mere banner- og flagplads nede foran, hvilket er vildt fedt. Alt i alt er det meget bedre, og bare vent til vi soler os i medaljer igen. Så skal du se nogle lydtoppe vi ikke har haft før
      Som udgangspunkt så synes jeg også det er en god ide at komme ned tæt på banen. Man bliver også nemmere set ift. tv-transmissionen
      Er bare stadig skeptisk pga udfyldningen af området indtil videre

      Comment


        #33
        Hvornår er der en der fatter vigtigheden af at få os til at skrige GENPRES. Det har Troels bedt om i årevis, men ingen har kunnet finde ud af at lede et råb om Genpres, men mange andre tåbelige ting.
        Få nu gjort et eller andet med GENRES, så TRoels mister det argument - eller måske virker det.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #34
          Enig. Har set de sidste kampe fra sidelinjen.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Javel ja

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              For det første så forstår jeg din holdning. Og så vil jeg også gerne slå fast at der IMO er plads til alle slags OB fans på stadion.

              Men,
              Hvis du ser på hvordan andre holds fans som har et højt stemningsniveau, så går det virkelig ikke at der er nogle i stemningsområdet som har en lidt slatten holdning til at skabe stemning og føler at andre (capoen) ikke skal stå og diktere hvad man skal og hvad man ikke skal. Hvis der står for mange af sådan nogle i kernen eller i de områder hvor stemningen kan dø ud, så er det en slags domino effekt på alle andre. Stopper du med at være aktiv, så stopper din sidemand måske også.

              Min opfattelse er at der måske er 5-10% af dem på FS som virkelig vil stemningen 100%. Altså vil stemningen hele kampen igennem og ikke kun når det går godt eller når man lige har lyst. Kan man få disse samlet i et område hvor man virkelig står pakket, så kan stemningen løftes markant.

              Jeg ved ikke om du har stået i stemningskernen og ikke har været aktiv nok, eller hvad der har gjort at du har fået en dårlig oplevelse. Men i min verden så forpligter det at stå i kernen af de stemningsskabende fans. (Selvom denne diskussion egentligt er ligegyldig, da der de sidste par kampe ikke har været nogen stemningskerne).

              Kald du det bare barnligt, men hvis du ikke vil stemningen 100 % og ikke mener at andre må sige hvad du skal og ikke skal, så er det mest aktive område nok ikke noget for dig
              Jeg har bestemt ikke noget mod capoen/erne, og at de leder og dirigerer og prikker til folk... men så skal det være dem om det...

              Jeg er skam også helt med på det kan være irriterende hvis der står nogen der konsekvent ikke deltager...

              ... men jeg synes også man må spørge sig selv, om at bede folk gå væk, er det metoden til at få dem med på 100% en dag... det vil jeg godt vove at påstå det ikke er...

              Det handler ikke om ikke at ville det nok... det handler om at jeg var sprit ny i det "miljø" på Stiften... det var der så ikke tålmodighed til... og ud over det, er der intet der berettiger folk til at bede andre om at skride, sang område eller ej...

              På mig virker det ganske naturligt at situationen er som den er... "gør som jeg, eller skrid" har aldrig rigtig virket nogen steder...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg har bestemt ikke noget mod capoen/erne, og at de leder og dirigerer og prikker til folk... men så skal det være dem om det...

                Jeg er skam også helt med på det kan være irriterende hvis der står nogen der konsekvent ikke deltager...

                ... men jeg synes også man må spørge sig selv, om at bede folk gå væk, er det metoden til at få dem med på 100% en dag... det vil jeg godt vove at påstå det ikke er...

                Det handler ikke om ikke at ville det nok... det handler om at jeg var sprit ny i det "miljø" på Stiften... det var der så ikke tålmodighed til... og ud over det, er der intet der berettiger folk til at bede andre om at skride, sang område eller ej...

                På mig virker det ganske naturligt at situationen er som den er... "gør som jeg, eller skrid" har aldrig rigtig virket nogen steder...
                Hvornår havde du denne oplevelse?
                Hvis vi går nogle sæsoner tilbage, så var der rigtig mange som gerne ville bidrage 100 % igennem hele kampen hvilket gjorde at stemningsområdet næsten altid var helt pakket. Og så kunne man (mig selv inklusive) godt blive lidt irriteret over at der konsekvent stillede sig folk, som ikke havde intention om at levere 100% igennem hele kampen, og dermed optog plads på et område som var beregnet til at have de folk som ville stemningen 100%.

                Som det er idag, så har fanscenen i Odense brug for alle dem som gerne vil stemningen. Om det så er 30,50 eller 70 %. Men dengang var situationen simpelthen en anden.

                Og jo - der er områder ("sang område") hvor man forventer at folk bidrager 100%. Og hvis man ikke vil det, så kan man godt blive bedt om at finde et andet sted på FS (som jo er stor nok). Det synes jeg er helt legalt.

                På en måde synes jeg egentligt at din attitude virker lidt barnlig og respektløs omkring stemningsområdet. Hvis du stiller dig i eller op af et stemningsområde så kan du da også forvente at du skal være en del af stemningen ? Og hvis du ikke har lyst til at gøre det, så blive bedt om (på en pæn og ordentlig måde selvfølgelig) at finde et andet sted at se kampen?
                Last edited by Prins Henrik; 24-09-2014, 11:44.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Hvornår havde du denne oplevelse?
                  Hvis vi går nogle sæsoner tilbage, så var der rigtig mange som gerne ville bidrage 100 % igennem hele kampen hvilket gjorde at stemningsområdet næsten altid var helt pakket. Og så kunne man (mig selv inklusive) godt blive lidt irriteret over at der konsekvent stillede sig folk, som ikke havde intention om at levere 100% igennem hele kampen, og dermed optog plads på et område som var beregnet til at have de folk som ville stemningen 100%.

                  Som det er idag, så har fanscenen i Odense brug for alle dem som gerne vil stemningen. Om det så er 30,50 eller 70 %. Men dengang var situationen simpelthen en anden.

                  Og jo - der er områder ("sang område") hvor man forventer at folk bidrager 100%. Og hvis man ikke vil det, så kan man godt blive bedt om at finde et andet sted på FS (som jo er stor nok). Det synes jeg er helt legalt.

                  På en måde synes jeg egentligt at din attitude virker lidt barnlig og respektløs omkring stemningsområdet. Hvis du stiller dig i eller op af et stemningsområde så kan du da også forvente at du skal være en del af stemningen ? Og hvis du ikke har lyst til at gøre det, så blive bedt om (på en pæn og ordentlig måde selvfølgelig) at finde et andet sted at se kampen?
                  Det er lige omkring 2 sæsoner siden nu, det skal selvfølgelig også med... siden har jeg holdt mig fra den del af det... Og jeg er da heller ikke en der er på Stadion hver gang, slet ikke, så jeg skal heller ikke sidde og sige der er/var sådan hver gang... Det er bare min erfaring med området omkring kernen, fra de gange jeg nu har placeret mig der, samt fra andre menneskers erfaringer... Jeg har aldrig placeret mig midt i kernen på stemningsområdet, der har jeg egentlig den mening at det er for andre folk end mig, altså det er et sammenhold af folk der kender hinanden fra "dagligdagen", er mit gæt da, folk som er der hver gang, for flag og banner-folk osv... der skal jeg ikke ind og blande mig, om jeg så er på 50 eller 100%... Det synes jeg er at vise den respekt kernen skal have... Jeg kender ikke det store til fanscenen, men forstår at tiden nu er anden, også på den front, og jeg håber da at vi kommer igen...

                  Det værste jeg har oplevet, det var en udekamp i Randers, hvor folk skabte sig fuldstændig vanvittigt... Jeg ved sgu ikke hvad det var galt med folk den dag, men vi nåede da at blive kaldt stort set alt lige fra kællinger til nazister... ud fra råbene de ellers kom med, var der nu ikke så meget tvivl om hvem der egentlig var nazister på den tur... Jeg var dog ikke af den umiddelbare tro at det var folk fra kernen vi så i aktion der, men igen en erfaring med at folk tillader sig ret meget på lægterne, fordi man ikke er eller gør som dem...

                  ... men ja, måske lige ud over hvad der er barnligt, er vi vel egentlig ret enige alligevel... og jeg kan også sagtens sætte mig ind i det kan være irriterende... Til Villarreal kampen stod jeg selv placeret ret centralt på Stiften, med en bedstefar og hans barnebarn på den ene side, og det var da, for at være ærlig, dødsygt at der kun var fest til den ene side på stolerækken... jeg kan kun håbe at knægten have en god oplevelse, og at det er ham der står og hopper om 3-5 år...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #39
                    Imorgen venter en spændende og særdeles vigtig kamp, derfor opfordrer jeg alle til at give det yderst maksimale. Lad os byde Ove P velkommen på en ordentlige måde. Vi skal vise spillerne, at vi gør hvad vi kan i denne svære periode. Lad os sammen skabe en fantastisk ramme imorgen! KOM SÅ DRENGE! TRIBUNEN SKAL KOGE!!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af OB til jeg dør Se indlæg
                      Imorgen venter en spændende og særdeles vigtig kamp, derfor opfordrer jeg alle til at give det yderst maksimale. Lad os byde Ove P velkommen på en ordentlige måde. Vi skal vise spillerne, at vi gør hvad vi kan i denne svære periode. Lad os sammen skabe en fantastisk ramme imorgen! KOM SÅ DRENGE! TRIBUNEN SKAL KOGE!!
                      Så kræver det en tromme eller capo, ellers ender det da lige så fladt som sidst
                      OBeliever

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                        Så kræver det en tromme eller capo, ellers ender det da lige så fladt som sidst
                        Er der nogen der ved om der rent faktisk er tromme og capo med?
                        Af og til har capoen bevæget sig rundt på tribunen for at få folk med. Det virker ofte! Kunne man opfordre dem til dette idag?

                        Comment


                          #42
                          Hvad stod der på banneret idag?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                            Hvad stod der på banneret idag?
                            "Nedrykning er ikke en mulighed".
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Supert banner.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                "Nedrykning er ikke en mulighed".
                                ikke så lidt af en påstand
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X