Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Sønderjyskes 30 fans larmede 100 gange mere end 7000 OB "fans". Skidt

    Comment


      #17
      Man må vel sige at vi er en klub der kun kan præstere på tribunen i medgang desværre

      Comment


        #18
        OB kører nu på 3. år med manglende resultater og uden tegn på bedring. En kamp som skal vindes for at nedrykningspøgelset kan begraves for en stund er OB ikke i nærheden af at dominere og kampen kunne sagtens være tabt, hvis ikke et mål var blevet annulleret (hvorfor er der i øvrigt ikke gang i dommerfejltråden efter denne kamp....?).

        OB har ikke vundet på hjemmebane siden d. 8. maj 2014. Det er snart 5 måneder siden. Før det vandt OB hjemme d. 22. februar. Med andre ord: 2 hjemmebane sejre siden 22. februar i 12 forsøg. Jeg kan godt forstå at det er nærmest umuligt at holde gejsten - især fordi der ingen fremgang er at spore - det ser endnu mere sort ud efter kampen i går end i de to foregående sæsoner, som var slemme i sig selv!

        Comment


          #19
          Kombinationen af en grinagtig hjemmebanestatistik og DK's mest kræsne sportsby, har ikke været uden effekt. "Du bliver hvad du spiser".
          Som Kim Brink sagde: "No fans no value". Men på et tidspunkt bliver det også bare så magert at man må vende den om og sige:" No value no fans".

          Comment


            #20
            Nu skrev jeg at det havde været skidt hjemme, men det har vel været skidt generelt. Og når det så er sole klart for alle og enhver at klubben har skåret helt ind til benet (længere hvis du spørger mig), så skal der altså mere til end at udvide et stemningsområde til at få håbet og gnisten tilbage hos den gængse OB fan.
            Håndklædet synes kastet af klubben. Det må alt andet end lige have en effekt.
            Går den så går den. Jeg tror bare ikke på det mere.

            Comment


              #21
              Jeg forstår heller ikke hvorfor stemningsområdet skulle udviddes. Man burde nærmere gå den modsatte vej. Et stemningsområde som er ½ så stort som det idag, ville nok blive fyldt hvilket uden tvivl ville resultere i bedre stemning.

              Som det er nu står dem som gerne vil stemningen alt for spredt, hvilket er totalt udslettende for stemning som en dag som igår. Jeg valgte personligt også selv at droppe stemningsområdet igår (selvom jeg, næsten, altid står der) fordi jeg kunne se at der var alt for få folk.

              Mist ikke modet drenge. Vi skal nok komme op i niveau igen https://www.youtube.com/watch?v=hSFduZVXcWw

              Comment


                #22
                Der var ingen capo og tromme i går, fordi De Stribede ikke havde tingene med fra klubhuset. Fejlkommunikation eller sådan noget, I guess. Det er ikke fordi de aktive har givet op eller lign. Så ro på. Kig da på Herning ude, hvordan syntes I vores afsnit så ud der?

                Det er hårde tider i Odense, indeed. Vi går fra topplaceringer og Europaspil til direkte bundplaceringer... Kan ikke se, hvordan nogle mener at et udvidet stemningsområde er en dårlig idé? Jo flere der står op og klapper/synger med, jo højere bliver det. Nu har jeg ikke været capo i det nye afsnit endnu, da jeg er udenlands for endnu en måneds tid, men hold da op jeg glæder mig!
                Men prøv at se fremadrettet! Hvis man vil synge aktivt, så ryk ned på den nedre del af afsnittet.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Nordvestfyn Se indlæg
                  Der var ingen capo og tromme i går, fordi De Stribede ikke havde tingene med fra klubhuset. Fejlkommunikation eller sådan noget, I guess. Det er ikke fordi de aktive har givet op eller lign. Så ro på. Kig da på Herning ude, hvordan syntes I vores afsnit så ud der?

                  Det er hårde tider i Odense, indeed. Vi går fra topplaceringer og Europaspil til direkte bundplaceringer... Kan ikke se, hvordan nogle mener at et udvidet stemningsområde er en dårlig idé? Jo flere der står op og klapper/synger med, jo højere bliver det. Nu har jeg ikke været capo i det nye afsnit endnu, da jeg er udenlands for endnu en måneds tid, men hold da op jeg glæder mig!
                  Men prøv at se fremadrettet! Hvis man vil synge aktivt, så ryk ned på den nedre del af afsnittet.
                  Fordi der ikke er nok folk til at fylde hele stemningsområdet op. Som det er nu er der aktive folk som står på det øvre stemningsafsnit, og folk der står på det nedre afsnit. Det resulterer i at der er en masse grupper som står for spredt hvilket gør det svært at skabe en elektrisk stemning.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Fordi der ikke er nok folk til at fylde hele stemningsområdet op. Som det er nu er der aktive folk som står på det øvre stemningsafsnit, og folk der står på det nedre afsnit. Det resulterer i at der er en masse grupper som står for spredt hvilket gør det svært at skabe en elektrisk stemning.
                    Det problem nævnte jeg også i en eller anden tråd på et tidspunkt, men enig! Det er et problem. Jeg mener at vi skal give det tid, og lade folk falde til på nye pladser. Opfordrer bare alle som vil lave stemning til, at rykke ned på nedre.

                    Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk skal være så gode til at sprede sig fra hinanden ud over et helt stemningsafsnit. Snakker selvfølgelig kun til jer som ønsker at være stemningsaktive ;-) https://www.youtube.com/watch?v=vSPXMSRGl0Y
                    Last edited by Nordvestfyn; 22-09-2014, 14:48.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Nordvestfyn Se indlæg
                      Det problem nævnte jeg også i en eller anden tråd på et tidspunkt, men enig! Det er et problem. Jeg mener at vi skal give det tid, og lade folk falde til på nye pladser. Opfordrer bare alle som vil lave stemning til, at rykke ned på nedre.

                      Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk skal være så gode til at sprede sig fra hinanden ud over et helt stemningsafsnit. Snakker selvfølgelig kun til jer som ønsker at være stemningsaktive ;-) https://www.youtube.com/watch?v=vSPXMSRGl0Y
                      Så få og alligevel så fedt
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Nordvestfyn Se indlæg
                        Det problem nævnte jeg også i en eller anden tråd på et tidspunkt, men enig! Det er et problem. Jeg mener at vi skal give det tid, og lade folk falde til på nye pladser. Opfordrer bare alle som vil lave stemning til, at rykke ned på nedre.

                        Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk skal være så gode til at sprede sig fra hinanden ud over et helt stemningsafsnit. Snakker selvfølgelig kun til jer som ønsker at være stemningsaktive ;-) https://www.youtube.com/watch?v=vSPXMSRGl0Y
                        Det er svært at få visse folk til at flytte sig fra deres normale pladser. Uden jeg kender dem, så virker de som personer som ikke føler at andre skal bestemme hvor de skal stå :)
                        Men det ændrer stadig ikke på, at vi pt. ikke har nok aktive folk til at fylde bare ½ af 3 stå-afsnit. Havde et eller to af de øvre afsnit været lukket (sæder genindført) i forbindelse fjernelsen af sæderne i bunden, så tror jeg det kunne have været en succes.

                        Men kender du noget til bevæggrunden for at fjerne sæderne i bunden af FS?

                        Comment


                          #27
                          Jeg gider ikke, (og ved andre har det lige sådan) stille mig i området, eller op af det, for det betyder åbenbart at andre så automatisk kan diktere vores gøren og laden... og når man så kommer hjem på Forum, efter at have sunget og klappet med i over halvdelen af kampen(set i forhold til ingenting ellers) ja så kan man se at det tit ender med at folk sidder og opdeler hinanden i hvor meget fan man nu er, og man skal bare holde sig væk og hvad den nu går på...

                          Sådan noget barnligt pis gider folk sgu ikke stå model til, så kan i bare stå den slat i nu er, og synge jeres sange selv...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jeg gider ikke, (og ved andre har det lige sådan) stille mig i området, eller op af det, for det betyder åbenbart at andre så automatisk kan diktere vores gøren og laden... og når man så kommer hjem på Forum, efter at have sunget og klappet med i over halvdelen af kampen(set i forhold til ingenting ellers) ja så kan man se at det tit ender med at folk sidder og opdeler hinanden i hvor meget fan man nu er, og man skal bare holde sig væk og hvad den nu går på...

                            Sådan noget barnligt pis gider folk sgu ikke stå model til, så kan i bare stå den slat i nu er, og synge jeres sange selv...
                            For det første så forstår jeg din holdning. Og så vil jeg også gerne slå fast at der IMO er plads til alle slags OB fans på stadion.

                            Men,
                            Hvis du ser på hvordan andre holds fans som har et højt stemningsniveau, så går det virkelig ikke at der er nogle i stemningsområdet som har en lidt slatten holdning til at skabe stemning og føler at andre (capoen) ikke skal stå og diktere hvad man skal og hvad man ikke skal. Hvis der står for mange af sådan nogle i kernen eller i de områder hvor stemningen kan dø ud, så er det en slags domino effekt på alle andre. Stopper du med at være aktiv, så stopper din sidemand måske også.

                            Min opfattelse er at der måske er 5-10% af dem på FS som virkelig vil stemningen 100%. Altså vil stemningen hele kampen igennem og ikke kun når det går godt eller når man lige har lyst. Kan man få disse samlet i et område hvor man virkelig står pakket, så kan stemningen løftes markant.

                            Jeg ved ikke om du har stået i stemningskernen og ikke har været aktiv nok, eller hvad der har gjort at du har fået en dårlig oplevelse. Men i min verden så forpligter det at stå i kernen af de stemningsskabende fans. (Selvom denne diskussion egentligt er ligegyldig, da der de sidste par kampe ikke har været nogen stemningskerne).

                            Kald du det bare barnligt, men hvis du ikke vil stemningen 100 % og ikke mener at andre må sige hvad du skal og ikke skal, så er det mest aktive område nok ikke noget for dig
                            Last edited by Prins Henrik; 23-09-2014, 11:36. Årsag: Stavefejl

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                              Men kender du noget til bevæggrunden for at fjerne sæderne i bunden af FS?
                              Ja. Vi har længe ville ned foran af stå. Vi satte planen i værks for hvad.. 1-½ år siden ca. Vi tror det er derfra vi tager vores fanscene til det næste skridt. Selv da vi havde succes og stod i det øvre afsnit, hvor meget udviklede vi os så? Ikke meget i hvert fald. Jeg ville også, som capo, tættere på kernen så jeg kunne gejle dem op ved at råbe dem i hovedet når de ikke sang. Vi har også mere banner- og flagplads nede foran, hvilket er vildt fedt. Alt i alt er det meget bedre, og bare vent til vi soler os i medaljer igen. Så skal du se nogle lydtoppe vi ikke har haft før

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Min opfattelse er at der måske er 5-10% af dem på FS som virkelig vil stemningen 100%. Altså vil stemningen hele kampen igennem og ikke kun når det går godt eller når man lige har lyst. Kan man få disse samlet i et område hvor man virkelig står pakket, så kan stemningen løftes markant.
                                Lige præcis!

                                Med det nye afsnit er der massere plads til folk som vil klappe og synge 25-50% af kampen, men stadig stå op. Bare søg op i den øverste del af området.

                                Comment

                                Working...
                                X