Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg melder mig også i flokken som har et spørgsmål.
    Hvad blev der af de personlige hilsner til spillerne hvor de kom ud og hilste på før hver kamp?
    Jeg kan huske da jeg startede med at komme på stadion for 10-12 år siden, da havde hver spiller sin egen hilsen og man fik dem budt velkommen på banen så st sige. Det gav mig, som ny på stadion, en føelse af at være en del af kampen. Så jeg kørte med glæde hjemme fra 3 timer før kampstart så jeg kunne være med til at hilse spillerne velkommen på banen.

    Jeg syntes det er rigtigt ærgeligt at man er gået væk fra det, og jeg håber man kan finde fældes fodslag og på begynde dette igen.

    Comment


      Noget nyt skal der ske på fanscenen i Odense. Det er et must. Men hvad skal det være? Hvad kan klubben hjælpe med og hvad kan vi fans hjælpe med.
      Vi er Odense. DK 3. Største by, største opland for en boldklub og vi kan ikke engang fylde 10000 på stadion og vi kan ikke engang hive mere stemning end Esbjerg/Herning/Farum/Aalborg/Hobro..

      Noget et er jo helt galt.
      er der mangel på organisation? Hvem står for tifo? Flag på stiften, osv,?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Noget nyt skal der ske på fanscenen i Odense. Det er et must. Men hvad skal det være? Hvad kan klubben hjælpe med og hvad kan vi fans hjælpe med.
        Vi er Odense. DK 3. Største by, største opland for en boldklub og vi kan ikke engang fylde 10000 på stadion og vi kan ikke engang hive mere stemning end Esbjerg/Herning/Farum/Aalborg/Hobro..

        Noget et er jo helt galt.
        er der mangel på organisation? Hvem står for tifo? Flag på stiften, osv,?
        Der er sket en ændring i løbet af de sidste 3-4 sæsoner IMO.
        Jeg har hørt at det har været flere karantæner der har haft en stor indflydelse. Men jeg kan ikke sige om det præcis er derfor

        Comment


          Mon ikke der er flere faktorer, der hver især spiller ind? Ildsjæle der trækker sig, og ingen med samme pondus til at overtage? Karantæner? Manglende resultater, der tærer på kræfter? Hårdt pres på dem der tager ansvar, så de løber tør for energi?

          Det vigtigere spørgsmål: Hvad kan vi gøre? Jeg skal naturligvis kun kunne tale for mit lille hjørne af langsiden, men det virker som om der er muligheder for at få den der "Call and response" med O og modsvar B op at køre mellem tribunerne... Bare som en lille start.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Noget nyt skal der ske på fanscenen i Odense. Det er et must. Men hvad skal det være? Hvad kan klubben hjælpe med og hvad kan vi fans hjælpe med.
            Vi er Odense. DK 3. Største by, største opland for en boldklub og vi kan ikke engang fylde 10000 på stadion og vi kan ikke engang hive mere stemning end Esbjerg/Herning/Farum/Aalborg/Hobro..

            Noget et er jo helt galt.
            er der mangel på organisation? Hvem står for tifo? Flag på stiften, osv,?
            Lige mine spørgsmål, jeg kunne ikke have formuleret det bedre selv. Der bor omkring en halv million mennesker på Fyn, der er et fodboldhold, det er simpelthen ikke godt nok!

            Det som Prins Henrik skriver med karantæner kan jeg kun nikke genkendende til. Jeg kender nogle af de faste som virkelig kunne skabe stemning og som altid tog med på udebane, de har fået karantæner, og hold kæft hvor jeg savner dem. Nogle af dem har fortjent deres karantæner, men andre fik karantæne på et så tyndt grundlag, at det var noget svineri.

            Jeg håber virkelig vi kan finde en løsning og få bygget en fed fankultur op!

            Comment


              Dejligt endelig med en kamp hvor vi præsterede en fin stemning :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Dejligt endelig med en kamp hvor vi præsterede en fin stemning :)
                Det var en udemærket dag på stiften i dag

                Comment

                Working...
                X