Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 11/7.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mit gæt er at trænings tempoet kan han følge med i. 1.Div tempo...
    superliga tempo. Nej vel
    det er ikke nødvendigvis tilfældet, mange træningsspil foregår på ½bane, og det er noget der øger intensiteten og hvis ikke intensitet og tempo er tilstede i træningen i et vist omfang er det vel umuligt at have det i kampene, antager jeg.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det er ikke nødvendigvis tilfældet, mange træningsspil foregår på ½bane, og det er noget der øger intensiteten og hvis ikke intensitet og tempo er tilstede i træningen i et vist omfang er det vel umuligt at have det i kampene, antager jeg.
      skal ikke sige noget om trænings spil. Men kan bare konstatere at han scorer i træningskampe hvor tempoet de fleste gange ligger lige nogle få % under superliga kamp

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        skal ikke sige noget om trænings spil. Men kan bare konstatere at han scorer i træningskampe hvor tempoet de fleste gange ligger lige nogle få % under superliga kamp
        det har du så fuldstændig ret i ang. træningskampe. Træningssesioner foregår, for mig at se, i højt tempo og der synes jeg ikke han falder igennem
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det har du så fuldstændig ret i ang. træningskampe. Træningssesioner foregår, for mig at se, i højt tempo og der synes jeg ikke han falder igennem
          Det er mentalt den er gal. Om OB kan ændre på det er nok tvivlsomt.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Det er mentalt den er gal. Om OB kan ændre på det er nok tvivlsomt.
            Jeg synes han ligner et monster brokkehoved. I går var der flere situationer hvor han brokkede sig over en fin stikning, men han vil åbenbart have den lige i fødderne, og det kan man altså ikke få hver gang. Slet ikke når man sløser sådan med den videre behandling ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
              Jeg synes han ligner et monster brokkehoved. I går var der flere situationer hvor han brokkede sig over en fin stikning, men han vil åbenbart have den lige i fødderne, og det kan man altså ikke få hver gang. Slet ikke når man sløser sådan med den videre behandling ...
              Når man føler sig utilstrækkelig bliver det en kamp og så brokker man så oftest. Det gælder vist de fleste af os i alle livets gerninger
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment

              Working...
              X