Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg så kampen i går, og det overrasker mig, at et hold kan være så uorganiseret som FCM var. Så svært er det altså heller ikke at lave 2 kæder hvor de skal skubbe op og falde ned.

    Jess Thorup var også som et dyr, der kiggede lige ind i forlygterne af en bil der bragede mod ham - han blev bare stående. Klasseforskellen var på banen, men i dén grad også på bænken.

    Comment


      Har været United mand fra før FcM eksisterede... Det ville være dybt fjollet pludselig at holde med FcM...

      Og ja, folk er for og imod forskellige hold, det kan vist hverken kaldes sjovt eller underligt...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Selvfølgelig kan det det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg har meget svært ved at se, hvordan man kan holde med Manchester United over FCM. Men okaj, det er vel lidt mere nærliggende - geografisk - at hade FCM.

          Og Uniteds seneste 2 år har måske også gjort det lidt sværere at hade dem så indædt, som mange ellers gør?
          Jeg har praktisk taget intet forhold til United, men jeg KAN ved gud ikke lide Ikast/Herning. Så det var bestemt ikke svært at sidde og juble over hvert eneste Unitedmål der fløjtede ind omkring midtjydernes målmand...

          Men grundlæggende har det intet med United at gøre. Jeg ville have heppet på modstanderholdet uanset hvor de var fra. Jeg forstår ikke de mennesker der er fan af et hold, og så pludselig sidder og hepper på et andet hold fra samme liga, bare fordi de spiller mod nogle fra et andet land. Det bliver de da ikke mindre konkurrenter af? ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Jeg har praktisk taget intet forhold til United, men jeg KAN ved gud ikke lide Ikast/Herning. Så det var bestemt ikke svært at sidde og juble over hvert eneste Unitedmål der fløjtede ind omkring midtjydernes målmand...

            Men grundlæggende har det intet med United at gøre. Jeg ville have heppet på modstanderholdet uanset hvor de var fra. Jeg forstår ikke de mennesker der er fan af et hold, og så pludselig sidder og hepper på et andet hold fra samme liga, bare fordi de spiller mod nogle fra et andet land. Det bliver de da ikke mindre konkurrenter af? ,o)

            Mvh

            MaxHH
            Hvad gør man så, når man er næsten lige meget LFC-fan som man er OB-fan....? Og er lige træt af både ManU og FCM?

            Jo ser du...i første kamp, hvor FCM vandt, jublede jeg over "den lilles sejr over de store" og i den anden kamp jublede jeg over, at ManU smadrede FCM med deres "ungdomshold" og grinede "så kan de lære det"-agtigt.

            Men kunne det for første gang i historien ske at begge hold røg ud, så havde det været min ønsketænkning!
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg har praktisk taget intet forhold til United, men jeg KAN ved gud ikke lide Ikast/Herning. Så det var bestemt ikke svært at sidde og juble over hvert eneste Unitedmål der fløjtede ind omkring midtjydernes målmand...

              Men grundlæggende har det intet med United at gøre. Jeg ville have heppet på modstanderholdet uanset hvor de var fra. Jeg forstår ikke de mennesker der er fan af et hold, og så pludselig sidder og hepper på et andet hold fra samme liga, bare fordi de spiller mod nogle fra et andet land. Det bliver de da ikke mindre konkurrenter af? ,o)

              Mvh

              MaxHH
              Det er vel et spørgsmål om pragmatik vs følelser. Fornemmelsen af, at europæiske point kan gavne ens eget hold - og ligaen som helhed - på længere sigt, vs. at egoet kan få en lille sejr på kort sigt, når den forhadte liga-rival bliver ydmyget i Europa.

              Der er nogle, der ikke har så mange følelser involveret i fodbold, og så bliver det lettere at være pragmatiker..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg har praktisk taget intet forhold til United, men jeg KAN ved gud ikke lide Ikast/Herning. Så det var bestemt ikke svært at sidde og juble over hvert eneste Unitedmål der fløjtede ind omkring midtjydernes målmand...

                Men grundlæggende har det intet med United at gøre. Jeg ville have heppet på modstanderholdet uanset hvor de var fra. Jeg forstår ikke de mennesker der er fan af et hold, og så pludselig sidder og hepper på et andet hold fra samme liga, bare fordi de spiller mod nogle fra et andet land. Det bliver de da ikke mindre konkurrenter af? ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Helt enig... Hvis så bare der var ordentlige argumenter for at vi andre skulle holde med, i dette tilfælde, FcM, men de eksisterer jo ikke...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Det er vel et spørgsmål om pragmatik vs følelser. Fornemmelsen af, at europæiske point kan gavne ens eget hold - og ligaen som helhed - på længere sigt, vs. at egoet kan få en lille sejr på kort sigt, når den forhadte liga-rival bliver ydmyget i Europa.

                  Der er nogle, der ikke har så mange følelser involveret i fodbold, og så bliver det lettere at være pragmatiker..
                  Det er jo en evigt tilbagevendende diskussion.

                  For mig som OB-fan handler det mest af alt om at gøre det godt (dvs. vinde) i Superligaen. Jeg ville f.eks. være klart mere oppe at køre hvis vi mødte Hobro på hjemmebane i sidste runde og med en sejr kunne vinde ligaen, end hvis vi havde spillet en vild sæson i europæisk regi og skulle møde Man U i EL 8./16.-delsfinale.

                  Jeg kan ikke nogensinde se OB, eller et andet dansk hold, vinde EL eller CL. De europæiske kampe primært ekstra krydderi i form af potentielt fede oplevelser.

                  Det er så klart, at jo bedre UEFA koefficient Danmark har, jo bedre mulighed har vi også for at kvalificere os til f.eks. EL gruppespillet (og dermed få flere kampe, mulighed for flere fede oplevelser) når vi engang kvalificerer til europæisk bold igen. Så der er da en positiv side af det når FCM har europæisk succes.

                  For mig overskygges den bare helt klart af det negative aspekt. Det giver FCM bedre økonomi og gør dem sportsligt mere attraktive for spillere (også vores spillere). Det siger sig selv, at det forværrer vores egne chancer for at vinde mesterskabet.

                  Helt grundlæggende føler jeg bare heller ingen national stolthed ved at se dem få succes. Det hader jeg dem ganske enkelt for meget til.

                  Comment


                    Sisto vurderes af avis til 115 mill kroner

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-sisto/5984209

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Sisto vurderes af avis til 115 mill kroner

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-sisto/5984209
                      Så kan vi altså godt få 11,5 mill. for Ari

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sisto vurderes af avis til 115 mill kroner

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-sisto/5984209
                        Men det skulle ikke undre mig, at der kommer så meget run på for at få Sistos underskrift her til sommer, at prisen kan ende deroppe - vel at mærke, hvis Sisto fortsætter sit forår på et niveau som han havde i efteråret og som han også viste mod Man U. Der er MANGE penge i Engelsk fodbold. Vanvittigt mange penge.

                        Altså...for 115 mio kr måtte man for min skyld købe hele OB's start-11er...ja faktisk også bænken med!
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Altså...for 115 mio kr måtte man for min skyld købe hele OB's start-11er...ja faktisk også bænken med!
                          Der er jeg så ikke helt enige med dig.
                          En del af dem måtte de godt.
                          Kunne nok godt finde en start 11'er de kunne få for 115 millioner, men er ikke sikker på at jeg vil af med mange af de unge, vores angribere og målmand.

                          Pt. har vi prøvet at finde en god målmand i 4-5 år, det magter jeg ikke vi skal igennem igen.

                          Jeg tror da faktisk heller ikke vi kan få en ordentlig start 11'er plus bænk for 115 millioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Men det skulle ikke undre mig, at der kommer så meget run på for at få Sistos underskrift her til sommer, at prisen kan ende deroppe - vel at mærke, hvis Sisto fortsætter sit forår på et niveau som han havde i efteråret og som han også viste mod Man U. Der er MANGE penge i Engelsk fodbold. Vanvittigt mange penge.

                            Altså...for 115 mio kr måtte man for min skyld købe hele OB's start-11er...ja faktisk også bænken med!
                            Han er MAX..... Max det halve værd... Nok nærmere 30-40 som også er mange penge. Men får FCM et skidt forår og ikke den store succes på landsholdet vil de altså få svært ved at sælge ham til de vilde priser

                            Comment


                              Harmet Singh! FCM har fået Harmet Singh! FCM har...nåeh. Ok. Så kan vi høre den her i stedet: https://www.youtube.com/watch?v=eYO1-gGWJyo

                              Comment


                                så er virkeligheden måske også ved at ramme FCM igen igen. Talenterne skal have chancen, og med afgange og karrierestop hos nogen markante personligheder (Anderson, Jim Larsen, Sisto m.fl.) ligener det måske at den økonomiske virkelighed rammer igen...jeg håber

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-have-chancen/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X