Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg kan jo kun støtte op om det.

    Og er bare super tilfreds med at DK får nogle point, så det ikke kun er 1-3 der kommer i europa, men 4 pladsen også har en chance, og hvem ved, måske mere om nogle år.

    Det er så lang tid siden DK har leveret i Europa, og så er det super fint der kommer lidt point hjem igen.
    Så kan alle haters'ne sidde og råbe op om alt muligt.

    Men de kan bare tage at stikke deres hoved op hvor solen ikke skinner.
    Det er altså 3 sæson i træk at vi har et hold videre efter jul (Aab sidste år, De falske striber året før). Synes nu ikke vi har underpræsteret så meget

    Comment


      #92
      Så trak de sgu United i EL. Puha, et bjerg der skal bestiges der.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Så trak de sgu United i EL. Puha, et bjerg der skal bestiges der.
        Jeg tror ikke det er Van Gaals United de skal møde. Hvis det er, har de måske en lille chance, men jeg tror han er fyret inden. Og så får de slag. Dejligt.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Så trak de sgu United i EL. Puha, et bjerg der skal bestiges der.
          Det bliver en walk over for FCM :P
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg tror ikke det er Van Gaals United de skal møde. Hvis det er, har de måske en lille chance, men jeg tror han er fyret inden. Og så får de slag. Dejligt.
            En Liverpool-sympatisør, der håber at Man United giver slag til et dansk hold... Du har godt nok ikke meget til overs for FCM

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              En Liverpool-sympatisør, der håber at Man United giver slag til et dansk hold... Du har godt nok ikke meget til overs for FCM
              Lige præcis! Hvis jeg skal vælge hvem af de to hold der skal tabe, vil jeg til hver en tid vælge FCM!
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #97
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...l-united-kamp/ ja lidt skal man da betale for en billet

                Comment


                  #98
                  Slik og Chips

                  http://tipsbladet.dk/blog/oliverokst...mutter-fra-fcm

                  Comment


                    #99
                    Stærk blog fra Søren Højlund om FCM, moderne fodbold og opskruede billetpriser.

                    Det er skammeligt, at man pelser sine fans på den måde. 750 kr for en udebanebillet, og 500 kr oven i et sæsonkort?

                    http://www.tipsbladet.dk/blog/soeren...riet-paa-heden
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Stærk blog fra Søren Højlund om FCM, moderne fodbold og opskruede billetpriser.

                      Det er skammeligt, at man pelser sine fans på den måde. 750 kr for en udebanebillet, og 500 kr oven i et sæsonkort?

                      http://www.tipsbladet.dk/blog/soeren...riet-paa-heden
                      Vi talte netop denne uge omkring frokostbordet om, at danske klubber faktisk havde sænket priserne lidt, hvilket jeg fandt sympatisk. FCM går så den anden vej.

                      Søren Højlund har helt ret. Duncan Drasco, der er formand for Manchester United Supporters Trust, har også en god pointe (http://www.united.no/nyhetsarkiv/pro...jon-i-herning/) - her oversat til norsk: – Klubber må akseptere at de ikke selger billetter på et normalt konkurransemarked. Siden fanlojalitet innebærer at hver klubb i realitetener et monopol, bør klubbene heller ikke ikke følge vanlige normer for tilbud- og etterspørsel"
                      Det er jo lige netop der udfordringen er: At klubber opfører sig som om der er normalt udbud og efterspørgsel, men reelt har fans jo intet andet sted at gå hen. Man kan stemme med fødderne og blive væk, men så ender det med en sport, der er lige så kønsløs som håndbold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Stærk blog fra Søren Højlund om FCM, moderne fodbold og opskruede billetpriser.

                        Det er skammeligt, at man pelser sine fans på den måde. 750 kr for en udebanebillet, og 500 kr oven i et sæsonkort?

                        http://www.tipsbladet.dk/blog/soeren...riet-paa-heden
                        Det ER skammeligt - helt enig.

                        ...og man kunne have håbet på, at der ikke havde været i nærheden af udsolgt til aftenens kamp.

                        Men nu blev der jo udsolgt...på meget få minutter endda (så vidt jeg husker) - så det handler vel om udbud og efterspørgsel?
                        Det kan jo også diskuteres, om det er rimeligt, at man fx. skal give op til 950 kr for at komme til at opleve Bruce Springsteen i Parken til sommer? Men lur mig, om ikke der bliver hurtigere udsolgt til den koncert, end man kan nå at tælle til 100?

                        Da OB var i Euro League for få år siden, var der et ramaskrig af den anden verden, da nogle af billetpriserne ramte op mod de små 300 kr. - der var der langt fra udsolgt til kampene - men var prisen fair? Tjo...det handler jo om det produkt, man tilbyder. Fodbold ER bare en del af underholdningsbranchen, om vi kan li' det eller ej.

                        Og nu sidder jeg her og nyder min morgenkaffe, iført den smukkeste LFC-trøje - og tro mig: Havde FCM trukket LFC til den kamp, der bliver spillet i aften, så havde jeg snildt betalt de 750 kr som en billet koster. Ikke for at se FCM...men for at opleve mine engelske helte live.

                        Mener man det virkelig alvorligt...altså virkelig alvorligt...at priserne er skammelige - så er der kun én ting at gøre: At blive væk!
                        Så længe folk ikke gør det, så har man ikke ramt toppen af galskab endnu.

                        En anden sammenligning:
                        For få år siden var jeg et smut i Hamborg for at se mine tyske "helte" HSV spille mod bundproppen 1. FC Köln. Jeg måtte spendere 85 Euro (men så sad jeg så også pisse godt!) for en billet. Det er noget, der ligner 600 kr for en kamp i Bundesligaen. Så herhjemme skal vi i OB bare være glade for, at vi, iført de smukke striber, kan få lov at se "topfodbold" for en flad 50'er.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Ja, så slog de fandeme et blodfattigt United-hold på hjemmebane. Stærk præstation må man sige.

                          Håber virkelig ikke, at de går videre. Både fordi jeg afskyer den lorteklub, men også fordi at folk ville sætte spørgsmålstegn ved, om det er større end Miraklet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Ja, så slog de fandeme et blodfattigt United-hold på hjemmebane. Stærk præstation må man sige.

                            Håber virkelig ikke, at de går videre. Både fordi jeg afskyer den lorteklub, men også fordi at folk ville sætte spørgsmålstegn ved, om det er større end Miraklet.
                            ja det var sgu godt.....men godt nok også et forfærdeligt dårligt united hold. Større end miraklet er og bliver det på ingen måde. Og videre er de jo trods alt ikke endnu.

                            Jeg glæder mig over resultatet - primært fordi jeg smed et par hundrede på fcm sejr

                            Comment


                              Det er nemt at komme her bagefter og sige det, men...jeg sagde til sønnike i går eftermiddags, at jeg troede at FCM ville vinde 2-1, da vi talte om, hvordan kampen endte.

                              Den kamp var et stort dilemma for mig, som OB- og LFC-fan. Hvem skulle man holde med? Hvis nogen? INGEN! :D

                              Blev grebet lidt af stemningen undervejs i kampen, så jeg er åbenbart mere træt af ManU end af FCM. Og så er der også den der charme ved fodbold, hvor de små driller de store - det er jo vel præcis det, der fænger allermest ved fodbold (udover flot spil)? Det er det i hvert fald hos mig.

                              Det er et historisk ringe ManU hold vi ser pt., og skal de slås af et dansk hold samlet, er det vel netop nu, det skal ske? I langt de fleste tilfælde vil et dansk hold aldrig lege kispus med ManU som jeg faktisk syntes FCM gjorde i går. Sejren var i mine øjne fuldt fortjent, og måske endda et mål eller to for lille. Jeg ville med realismen i behold aldrig så meget som antyde, at FCM ville kunne blive den samlede vinder over de to kampe. NU - jeg tror faktisk, de kan gøre det. ManU skal i hvert fald lige steppe godt op nu, hvis de vil videre i Euro League, ellers løber FCM altså med den ære.

                              Jeg anerkender sgu FCMs indsats og sejr, og det at de lige fik lille Danmark og dansk fodbold sat på landkortet for en stund.
                              Last edited by obforever; 19-02-2016, 07:39.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Enig i at det var en flot præstation af dem. Som United mand var det selvfølgelig ikke fedt at se sin danske hadeklub tage sejren. Man kan som du siger glæde sig over at DK kommer på landkortet. Samtidig kan det måske give et prej, i den diskussion der tidligere har været om den danske liga er på niveau med Championship. Jeg syntes endnu en gang dette beviser at danske hold, kan spille op mod PL hold, ihvertfald på hjemmebane.

                                Når du siger det er et historisk ringe Man U hold, så kan jeg kun give dig ret. Men det hold Man U stillede med igår er jo så langt fra det bedste hold de kan stille. Der var jo flere spillere med som almindelige danske fodbold fans ikke kender. Uniteds reserver har tit tabt kampe de burde vinde, både i Carling cuppen, CL og FA Cuppen, så det er ikke noget nyt. Men lige præcis det hold, altså de 11 der gik på banen mod FCM, ja det er et historisk ringe Man U hold. Men stiller de med den bedste start 11´er om en uge, så bliver FCM blæst væk.

                                Comment

                                Working...
                                X