Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De er da lige røget ud her til aften ??!!?!
    ja jo - men med nederlaget på hjemmebane så var de så godt som ude, var nok det jeg prøvede at sige....

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ja jo - men med nederlaget på hjemmebane så var de så godt som ude, var nok det jeg prøvede at sige....
      Nåh okay

      Comment


        #48
        Så de første 45 minutter af SH - FCM i går aftes.

        Man kan synes hvad man vil om FCM konstruktionsmæssigt og fodboldetisk - men spillemæssigt er de i min optik lysår foran de andre hold i ligaen. Det er mig en gåde at andre hold ikke er i stand til at være så aggressive i 90 minutter som FCM. Hver gang der er boldtab starter presset omgående fra 2-3 spillere og det er intenst og vedvarende og i 5 ud af 6 pressituationer fik de SH til at miste bolden hurtigt eller blive presset til at lave en ligegyldig aflevering. Den stil lukker jo bare modtanderen ned i store del af kampen.

        Jeg synes simpelthen det er imponerende af dem og samtidig skuffende af de andre danske hold. Teknisk set er mange af spillerne ikke bedre end på de andre top 6 hold i SL. Indstillingen er bare meget bedre og fysikken er i top. Faldt lige over denne kommentar fra Kian Hansen:

        " - Man må sige, at der bliver løftet nogle kilo herovre i England. De var nogle jern hele bundtet, og jeg er helt færdig. Jeg tror, vi har det alle sådan, at det var en rigtig hård fysisk kamp, men vi støttede hinanden over alt på banen, og jeg synes, at vi især i første halvleg også var rigtig godt med spillemæssigt,"

        Det er mig en gåde at OB ikke satser noget mere på fysikken - næsten alle fodboldspillere på dette niveau kan med den rette fysiske træning blive "nogle jern" - hvorfor er OB og superligaen bag ud på det parameter? Er indstillingen lidt for lad?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Så de første 45 minutter af SH - FCM i går aftes.

          Man kan synes hvad man vil om FCM konstruktionsmæssigt og fodboldetisk - men spillemæssigt er de i min optik lysår foran de andre hold i ligaen. Det er mig en gåde at andre hold ikke er i stand til at være så aggressive i 90 minutter som FCM. Hver gang der er boldtab starter presset omgående fra 2-3 spillere og det er intenst og vedvarende og i 5 ud af 6 pressituationer fik de SH til at miste bolden hurtigt eller blive presset til at lave en ligegyldig aflevering. Den stil lukker jo bare modtanderen ned i store del af kampen.

          Jeg synes simpelthen det er imponerende af dem og samtidig skuffende af de andre danske hold. Teknisk set er mange af spillerne ikke bedre end på de andre top 6 hold i SL. Indstillingen er bare meget bedre og fysikken er i top. Faldt lige over denne kommentar fra Kian Hansen:

          " - Man må sige, at der bliver løftet nogle kilo herovre i England. De var nogle jern hele bundtet, og jeg er helt færdig. Jeg tror, vi har det alle sådan, at det var en rigtig hård fysisk kamp, men vi støttede hinanden over alt på banen, og jeg synes, at vi især i første halvleg også var rigtig godt med spillemæssigt,"

          Det er mig en gåde at OB ikke satser noget mere på fysikken - næsten alle fodboldspillere på dette niveau kan med den rette fysiske træning blive "nogle jern" - hvorfor er OB og superligaen bag ud på det parameter? Er indstillingen lidt for lad?
          Jeg har tænkt det samme mange mange gange. Og har simpelthen ikke svaret.
          Men når Emil og Zohore er på banen ligner det ikke at vi kommer i nærheden af det de kan

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg har tænkt det samme mange mange gange. Og har simpelthen ikke svaret.
            Men når Emil og Zohore er på banen ligner det ikke at vi kommer i nærheden af det de kan
            Enig. Jeg synes rigtig mange gange at Falk og Fester forsøger at etablere et pres, men der bliver bare ikke fulgt op af de andre og så er arbejdet af de to spildt, da det jo ofte først er 3. eller evt. 4. manden, der vinder pres-situationen endeligt.

            Har faktisk også lagt mærke til at Falk af og til skælder ud på spillerne omkring sig, når de ikke følger op på hans pres.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Enig. Jeg synes rigtig mange gange at Falk og Fester forsøger at etablere et pres, men der bliver bare ikke fulgt op af de andre og så er arbejdet af de to spildt, da det jo ofte først er 3. eller evt. 4. manden, der vinder pres-situationen endeligt.

              Har faktisk også lagt mærke til at Falk af og til skælder ud på spillerne omkring sig, når de ikke følger op på hans pres.
              Mon ikke at de gange AK spiller sammen med Fester vi vil kunne se en forskel. Og hvis Emil(hvis han stadig er her) og hjælper lidt til kunne det blive pænt ok

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Mon ikke at de gange AK spiller sammen med Fester vi vil kunne se en forskel. Og hvis Emil(hvis han stadig er her) og hjælper lidt til kunne det blive pænt ok
                De resterende spillere skal jo også forstå, hvordan de skal placere sig, når et pres begyndes, da der jo opstår et tomt område bag presset. Det håber vi, at KN kan finde ud af at lære spillerne

                Comment


                  #53
                  Så gik de sgu i EL efter en sejr hjemme på 1-0 over southampton.....det sgu imponerende

                  Comment


                    #54
                    Herre øv

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Herre øv
                      Ja det stinker godt nok... men så lad da dem bruge energi på det, det skulle ikke være første gang suppe-kampene går i ged så...
                      Vi har dem 22/11, måske vi kan være heldige at det bliver et "fuck dem, det er ikke et KBH-hold" kampprogram"... så de ikke får ekstra hvile...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Det er måske slet ikke så tosset...

                        Europa d. 5. og 26. Nov... 4. og 5. gruppe kamp som meget vel kan blive de afgørende... De kan meget vel have Europa i hoved og ben på det tidspunkt, samt de har EfB d. 8...

                        ... men er det noget med landskamps pause imellem der..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Og så præsentere de lige en ny spiller i morgen. Mon ikke det er en ny 20 mill kroners investering

                          Comment


                            #58
                            AAAAAARRRH "I aften er vi alle ulve"..... hold nu KÆÆÆFT med det der...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              AAAAAARRRH "I aften er vi alle ulve"..... hold nu KÆÆÆFT med det der...
                              Jeg synes sgu det er fedt lavet af FCM. De har spillet klogt, fornuftigt og m internationalt snit i de 2 kampe mod Saints, så jeg kan sagtens unde dem det gruppespil - glæder mig til at se dem i europæisk aktion frem for FCK.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                                Jeg synes sgu det er fedt lavet af FCM. De har spillet klogt, fornuftigt og m internationalt snit i de 2 kampe mod Saints,*1

                                så jeg kan sagtens unde dem det gruppespil*2

                                - glæder mig til at se dem i europæisk aktion frem for FCK.*3
                                *1: Enig. De spillede satme godt.
                                *2: De fortjener at være der. Med deres gode spillere. Købt for halvstjålne penge (Dempo-millionerne)
                                *3: Fint, hvis FCKs økonomiske og titelmæssige greb på ligaen bliver stækket lidt. Håber dog ikke, at FCM bliver et nyt FCK. De er om muligt næsten klammere end FCK...
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X