Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ifølge EkstraBladet er FCM vist ved at gå i opløsning:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lygter/5640761

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Ifølge EkstraBladet er FCM vist ved at gå i opløsning:
      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lygter/5640761
      Altså, jeg skulle være den første til at danse på deres grav!

      Når det så er sagt, er der vel ikke en reel chance for at klubben går i opløsning (desværre). At Steinlein skulle være årsag til interne stridigheder overrasker vel næppe nogen, ligesom det vel næppe overrasker nogen, at der ville ske markante forretningsmæssige ændringer efter Benhams overtagelse. Det er vel blot den naturlige konsekvens heraf. De skal nok få sammensat et slagkraftigt hold og slutte i top 3. Når Benham en gang ikke gider lege i Danmark mere, kan man jo håbe på at det er en ussel rønne af et dødsbo han efterlader sig i Herning/Ikast-området.

      Comment


        #33
        JESS THORUP bliver efter sigende ny cheftræner i FCM...hvis det holder er jeg noget overrumplet.

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5644112

        https://www.facebook.com/tv3sportsl?fref=nf
        Last edited by manner; 12-07-2015, 05:36.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          JESS THORUP bliver efter sigende ny cheftræner i FCM...hvis det holder er jeg noget overrumplet.

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5644112

          https://www.facebook.com/tv3sportsl?fref=nf
          *Suk*. Jeg kan virkelig godt li' Thorup. Hvad skal han dog i den luderklub. Jeg troede da netop han var en træner, der holdt af at spille med unge spillere. Kan han virkelig leve med ikke at have indflydelse på indkøb, osv?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            *Suk*. Jeg kan virkelig godt li' Thorup. Hvad skal han dog i den luderklub. Jeg troede da netop han var en træner, der holdt af at spille med unge spillere. Kan han virkelig leve med ikke at have indflydelse på indkøb, osv?
            Hate to say i told you so ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hate to say i told you so ;-)
              Ja, og det er sgu træls. Jeg håber ikke det holder i længden.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Ja, og det er sgu træls. Jeg håber ikke det holder i længden.
                Nej , som jeg skrev dengang så bliver det lidt underligt at skulle ønske alt mulig modgang for Jess .. Det er lige som om det er lidt lettere med Troels i BIF :-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Nej , som jeg skrev dengang så bliver det lidt underligt at skulle ønske alt mulig modgang for Jess .. Det er lige som om det er lidt lettere med Troels i BIF :-)
                  Og noget af det første Thorup nævner efter ansættelsen, er arbejdet med de unge spillere. Jeg tror han får det svært med at skulle sluge nogle af de samme kameler som Glen. Rygterne har også gået på, at den sportslige ledelse blander sig direkte i holdudtagelserne.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    I går var én af de mere pinlige fodboldkampe jeg nogensinde har set...

                    FCM kunne ikke få noget spil, eller noget pres til at hænge sammen. Med bare lidt mere held eller skarphed var Lincoln Red Imps FC (fra Gibraltar!) kommet fra Herning med 1-1. De er en slags Gibraltars Hobro, med halvamatører, bare lige en 2-300 pladser længere nede af klubranglisten.

                    Hvis det er niveauet, så får de prygl i næste runde. Man kunne slet, slet ikke genkende den kværnende maskine fra sidste sæson. Bedste mand var (og de var kommentatorene enige med mig i) Sviachenko i midterforsvaret!

                    Og så var der så stille på stadion, at de fik en tur til Farum til at lyde som Fenerbache-Galatasaray, selvom de trods alt var 5.200 på stadion. (Som forsvarende mestre! I CL-kvalen!)

                    Edit: Lincoln Red Imps FC er nr 454 på UEFAs klubrangliste. Det er 3. sidst.
                    Last edited by Onkel Riffel; 15-07-2015, 05:52.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      I går var én af de mere pinlige fodboldkampe jeg nogensinde har set...

                      FCM kunne ikke få noget spil, eller noget pres til at hænge sammen. Med bare lidt mere held eller skarphed var Lincoln Red Imps FC (fra Gibraltar!) kommet fra Herning med 1-1. De er en slags Gibraltars Hobro, med halvamatører, bare lige en 2-300 pladser længere nede af klubranglisten.

                      Hvis det er niveauet, så får de prygl i næste runde. Man kunne slet, slet ikke genkende den kværnende maskine fra sidste sæson. Bedste mand var (og de var kommentatorene enige med mig i) Sviachenko i midterforsvaret!

                      Og så var der så stille på stadion, at de fik en tur til Farum til at lyde som Fenerbache-Galatasaray, selvom de trods alt var 5.200 på stadion. (Som forsvarende mestre! I CL-kvalen!)

                      Edit: Lincoln Red Imps FC er nr 454 på UEFAs klubrangliste. Det er 3. sidst.
                      puha ja...der står også i dagens aviser at at Lincoln Red Imps FC havde en del chancer som de med lidt skarphed havde udnyttet. Det bliver i sandhed spændende om de kan finde gearet fra sidste sæson eller om Benham og Steinleins computerprogram rammes af en virus
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        I går var én af de mere pinlige fodboldkampe jeg nogensinde har set...

                        FCM kunne ikke få noget spil, eller noget pres til at hænge sammen. Med bare lidt mere held eller skarphed var Lincoln Red Imps FC (fra Gibraltar!) kommet fra Herning med 1-1. De er en slags Gibraltars Hobro, med halvamatører, bare lige en 2-300 pladser længere nede af klubranglisten.

                        Hvis det er niveauet, så får de prygl i næste runde. Man kunne slet, slet ikke genkende den kværnende maskine fra sidste sæson. Bedste mand var (og de var kommentatorene enige med mig i) Sviachenko i midterforsvaret!

                        Og så var der så stille på stadion, at de fik en tur til Farum til at lyde som Fenerbache-Galatasaray, selvom de trods alt var 5.200 på stadion. (Som forsvarende mestre! I CL-kvalen!)

                        Edit: Lincoln Red Imps FC er nr 454 på UEFAs klubrangliste. Det er 3. sidst.
                        Nu skal vi ikke selv pege fingre. Mod Panathinaikos have vi 10.000 tilskuere, dvs. kun 2/3 fyldt, mod et hold som er væsentligt bedre og lyder mere bekendt i folks øre, samt at det var længere fremme i kvalen, hvor betydningen var væsentlig større.

                        Men ellers enig, ikke imponerende af FCM, og ja de var faktisk heldige med ikke at komme derfra med 1-1, da Lincoln var det hold som havde største chancer i slutfasen.

                        Men som jeg har skrevet i en anden tråd, så tror jeg at FCM kan få svært ved at ende i top 3 i år i superligaen. De har solgt Sli, de sælger formegentlig Sisto, og måske også Erik S. Derudover er der kæmpe uro i klubben, som har medført at deres træner stoppede, samtidig med at flere andre i staben gerne vil væk. Også er det altid svært at følge trop efter en så god sæson, specielt for et hold som ikke er vant til at ligge i toppen sæson efter sæson (ala FCK). Plus de skal ud og spille i Europa (formegentlig), som de heller ikke har været vant til. Jeg vil sige at jeg vil være overrasket og dybt imponeret, hvis de ender i top 2 i år.

                        Comment


                          #42
                          afløseren for Sisto er måske fundet....er vi måske så heldige at han er væk fra heden inden vi skal til Herning om 14 dage

                          http://www.bold.dk/nyt/fcm-koeber-australsk-kant
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Er jeg den eneste der er LYKKELIG over de er røget ud???

                            Karma for at score 20 sek før tid mod OB bitchezzzzzzz

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Er jeg den eneste der er LYKKELIG over de er røget ud???

                              Karma for at score 20 sek før tid mod OB bitchezzzzzzz
                              tja nu røg de jo faktisk ud før kampen mod os ;)

                              - men fuck det de røg ud

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                tja nu røg de jo faktisk ud før kampen mod os ;)

                                - men fuck det de røg ud
                                De er da lige røget ud her til aften ??!!?!

                                Comment

                                Working...
                                X