Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yeps. Ingen danske hold fik 50+ mill i kassen fra EL i denne omgang
    Ja, det er godt for os. Men Sønderjyske kunne jeg have tænkt mi helt god i Europaleaguen. Denne dobbeltbelastning ville have kostet de mange i Suppen.
    Last edited by andlox; 25-08-2016, 21:10.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Ja, det er godt for os. Men Sønderjyske kunne jeg have tænkt mi helt god i Europaleaguen. Denne dobbeltbelastning ville have kosted de mange i Suppen.
      Tror nu de får "Den svære 2.sæson" uanset hvad..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror nu de får "Den svære 2.sæson" uanset hvad..
        Gerne. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          God lir, og jeg griner min røv i laser, han kommer til at floppe og fcm bløde penge.
          som sagt :-) http://www.bt.dk/superligaen/fcm-bos...-paa-plejehjem

          Comment


            Jeg begriber ikke, hvorfor Jess Thorup beholder sit job i FCM. Jeg kan vældig godt lide manden, men som træner har jeg ikke fidus til ham. FCM burde præstere langt bedre med den trup. Tror de skal ud og hente en udlænding, når Thorup får sparket.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Hader FCM! De må endelig gerne beholde Thorup, så de kan forblive elendige.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Hader FCM! De må endelig gerne beholde Thorup, så de kan forblive elendige.
                Enig. Behold ham endelig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Jeg begriber ikke, hvorfor Jess Thorup beholder sit job i FCM. Jeg kan vældig godt lide manden, men som træner har jeg ikke fidus til ham. FCM burde præstere langt bedre med den trup. Tror de skal ud og hente en udlænding, når Thorup får sparket.
                  Thorup har ikke profilen til en klub som FCM, dertil er han for flegmatisk. Han er elendig castet til klubben, men er da en dygtig træner, bare ikke i FCM, men fint med mig :-)

                  Comment


                    Stakkels FCM. Hvis dette bliver gennemført ryger en del af deres fremtidsplan på gulvet

                    https://www.plbold.dk/nyhed/stor-aen...ere-i-massevis

                    Comment


                      Respekt, om man kan lide FCM eller ej.... kan kun være enig

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ie-til-danmark

                      Comment

                      Working...
                      X