Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fcm

    Min ultimative hadeklub sælger mere ud.

    http://www.bt.dk/superligaen/nye-pen...and-koeber-fcm

    Har den klub nogen sjæl?
    Last edited by Benediktson; 02-07-2014, 09:12.

    #2
    Føj...

    Comment


      #3
      Jeg kan ikke fordrage FCM, men kan ikke se, hvad der er så forargeligt ved dette? Havde der været en dansk rigmand (som Thorborg), havde I vel ikke sagt noget til det?
      Tværtimod virker det da fornuftigt at købe spillerrettighederne tilbage og slippe ud af den der indiske fodboldskole... Og netop salget af spillerrettigheder er af mange blevet kritiseret som at sælge ud...

      Comment


        #4
        FCM har fået deres spillerrettigheder tilbage, fået tilført kapital, droppet det der underlige akademi i Goa og fået erfaring fra en klub næstbedste engelske række, der har gjort det godt. What's not to like?

        Ville vi brokke os, hvis det havde være os?

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          FCM har fået deres spillerrettigheder tilbage, fået tilført kapital, droppet det der underlige akademi i Goa og fået erfaring fra en klub næstbedste engelske række, der har gjort det godt. What's not to like?

          Ville vi brokke os, hvis det havde være os?

          MvT
          Hvis OB bliver solgt som ussel mammon til en eller anden inder, englænder eller anden person, som ingen tilknytning har til OB, så mister jeg med garanti meget interesse for klubben. For mig er det vigtigt med den lokale forankring osv., men igen, jeg havde sgu heller ikke i første omgang været fan af en klub som FCM.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Hvis OB bliver solgt som ussel mammon til en eller anden inder, englænder eller anden person, som ingen tilknytning har til OB, så mister jeg med garanti meget interesse for klubben. For mig er det vigtigt med den lokale forankring osv., men igen, jeg havde sgu heller ikke i første omgang været fan af en klub som FCM.
            Har det på samme måde. Og nej, det er ikke hverken rimeligt eller fornuftigt, for der er næsten ingen gode argumenter for at sige nej til penge (med mindre man altså decideret ikke stoler på den udenlandske investor), men alligevel så er der forskel på, om de lokale - også det lokale erhvervsliv - kan støtte nok op om en klub til at det kan blive til noget. Hvis ikke, så giver jeg ikke meget for giga-kapitaloverførsler fra store pengemænd - det er hult.

            Comment


              #7
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4975684.ece

              nederen egentlig, havde sgu været noget andet hvis det havde været fck og bif, utroligt de ikke støtter ordentligt op omkring de danske hold. kan huske da vi spillede mod panathinaikos viste dr hjemmekampen, og det var kun pres fra os fans at de overgav sig og viste udekampen også. Sys sgu de danske kanaler burde støtte lige op omkring alle danske hold i europa

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4975684.ece

                nederen egentlig, havde sgu været noget andet hvis det havde været fck og bif, utroligt de ikke støtter ordentligt op omkring de danske hold. kan huske da vi spillede mod panathinaikos viste dr hjemmekampen, og det var kun pres fra os fans at de overgav sig og viste udekampen også. Sys sgu de danske kanaler burde støtte lige op omkring alle danske hold i europa
                De "danske kanaler" viser lige præcis det der er penge i for dem, og ikke andet. Hvilket gør al deres snak om "fodboldens hjem" og "ægte fans" og hvad de ellers fyrer af, en smule hul.---
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  ... og imens er endnu en ny sportskanal på vej...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    så fik de lige en snitter på 4-1 til Panathinaikos, trods en 1-0 føring til FCM. Erik Schwiachenko blev udvist i 58 min. ved stillibgen 3-1 til Panathinaikos
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      http://m.bt.dk/sport/afsloering-haar...il-afrikanerne
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Hvis det er rigtigt, er det eddermame usympatisk, og et skud for boven for al deres retorik om at give unge afrikanere chancen i Europa.

                        "You play good for Massa, you get shiny dollar every day!"

                        Bvadr!
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #13
                          Man kan sige meget om Midtjylland, men efter at ha været til rundvisning på deres akademi igår, er jeg lidt chok over hvor professionelt og i verdensklasse de køre det.
                          De kommer til at blive en magtfaktor i mange mange år fremover

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlæg
                            Man kan sige meget om Midtjylland, men efter at ha været til rundvisning på deres akademi igår, er jeg lidt chok over hvor professionelt og i verdensklasse de køre det.
                            De kommer til at blive en magtfaktor i mange mange år fremover
                            Cool - kan du diske op med lidt ekstra ord og beskrivelse på af din oplevelse?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Var der nogen tvivl så vandt de da skabet der ....
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X