Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg har ikke behov for at skrive noget grimt om Ikast/Hernings kamp... eller nedgøre den. Men jeg VIL forbeholde mig retten til at ignorere den nogensinde er forekommet... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Præcis. Det står dig frit for, hvad du har lyst til at sige om dem. Jeg opponerede blot imod, at der var én, der mente at man bør være "stor nok" til at anerkende dens resultater. Jeg argumenterede blot for, at det behøves man overhovedet ikke.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #77
      [QUOTE=obforever;67237]Jeg har ikke en dyt forstand på, om det var et såkaldt "reservehold", Brugge stillede med i aften. Men jeg ved til gengæld, at Brugge har revet div. danske hold rundt de sidste par år, så alene det at FCM går derned og vinder, det giver lidt respekt her hos mig.

      Og så er jeg overbevist om, at OB også ville have været blevet rykket rundt - selv af "reserverne" som du kalder dem.

      Og hvornår har vi sidst haft et dansk hold tæt på videre avancement efter kun 2 kampe? Jeg erindrer det ikke....OB har i hvert fald ikke været der i nærheden.

      Selvom man "hader" en klub, kan man godt være stor nok til at udvise lidt respekt for klubbens resultater.[/QUOTE Det kan man godt hvis man har lyst... Det har jeg så ikke

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Hvis jeg ikke engang har lyst til at anerkende klubbens eksitens, hvorfor skal jeg så anerkende dens præstationer?

        Der findes folk, der af princip ikke engang vil kalde dem FC Midtjylland.

        I fodbold synes jeg der skal være plads til "blindt" had. Ikke had på et "NAK hele bundtet" men på et fodboldmæssigt, "De er vores rivaler, de er en kunstig og klam konstruktion, der ikke fortjener andet end skidtspande, og de er nogle kedeligt spillende røvbananer" plan.

        MvH ChrisOB
        Jeg troede ikke, det var muligt at holde mindre af nogen hold, end jeg holder af FCK. Men åbenbart..

        Jeg vil nok mene, at hvis man har blindt had til nogetsomhelst i verden, så anerkender man også dets eksistens. Blindt had er en emotionel investering, der ikke lader sig gøre uden opmærksomhed mod objektet.

        Den mest naturlige reaktion mod noget, som man ikke anerkender eksistensen af, er ligegyldighed.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg troede ikke, det var muligt at holde mindre af nogen hold, end jeg holder af FCK. Men åbenbart..

          Jeg vil nok mene, at hvis man har blindt had til nogetsomhelst i verden, så anerkender man også dets eksistens. Blindt had er en emotionel investering, der ikke lader sig gøre uden opmærksomhed mod objektet.

          Den mest naturlige reaktion mod noget, som man ikke anerkender eksistensen af, er ligegyldighed.
          Jeg HADER Aarhus Gymnastikforening... og bryder mig MEGET lidt om BIF og KB/03. Ikast/Herning? De er irreterende. Der er voldsom stor forskel... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jeg troede ikke, det var muligt at holde mindre af nogen hold, end jeg holder af FCK. Men åbenbart..

            Jeg vil nok mene, at hvis man har blindt had til nogetsomhelst i verden, så anerkender man også dets eksistens. Blindt had er en emotionel investering, der ikke lader sig gøre uden opmærksomhed mod objektet.

            Den mest naturlige reaktion mod noget, som man ikke anerkender eksistensen af, er ligegyldighed.
            Ikke nødvendigvis - jeg så ikke kampen imod FCM, for den interesserede mig ikke; men jeg har tilpas had overfor dem, at når andre ønsker at give "respekt" for deres resultater, så står jeg af. Og så siger jeg det. Jeg anerkender ikke deres eksistens, fordi jeg mener den slags kunstige konstruktioner er klamme; jeg ved godt de eksisterer; men i min verden så betyder "anerkendelse", at jeg også skal have respekt for dem, når de gør det godt. Det har jeg ikke lyst til at have; og det behøves jeg heller ikke at have. Fuck dem! (Og fuck alle andre hold, der ikke er OB. Mere nogen end andre)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #81
              Fair nok.

              Comment


                #82
                Sejt nok af FCM.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Sejt nok af FCM.
                  Shh... jeg ignorerer på FULD skrue... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #84
                    Sorry .

                    Comment


                      #85
                      Jeg tager nu også hatten af for FCM.

                      En gruppe hvor man inden de begyndte mente de ville ende op med 6 nederlag, så er det alligevel vildt nok at gå videre.

                      Og samtidig vinde over Brügge og spille uafgjort, som slog alle danske hold godt og grundigt sidste år.

                      Comment


                        #86
                        Ja det er da flot, men øv...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Jeg tager nu også hatten af for FCM.

                          En gruppe hvor man inden de begyndte mente de ville ende op med 6 nederlag, så er det alligevel vildt nok at gå videre.

                          Og samtidig vinde over Brügge og spille uafgjort, som slog alle danske hold godt og grundigt sidste år.
                          Jeg tror, jeg skrev noget om det tidligere i den her tråd - og blev "haglet ned" efterfølgende...men jeg tør godt igen:
                          Ligegyldigt hvor meget jeg end ikke kan li' FCM, så har jeg alligevel respekt for, at de formår at gå videre fra den gruppe. Det kunne være rart at prøve med OB en dag...måske inden man (læs: Jeg) bliver ALT for gammel.

                          Nu sidder jeg og krydser alt hvad krydses kan. Jeg håber at Liverpool trækker FCM, for jeg skal jeg godt nok til Heden og støtte LFC! (hvilket nok bliver utroligt svært at få billet til)
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jeg tror, jeg skrev noget om det tidligere i den her tråd - og blev "haglet ned" efterfølgende...men jeg tør godt igen:
                            Ligegyldigt hvor meget jeg end ikke kan li' FCM, så har jeg alligevel respekt for, at de formår at gå videre fra den gruppe. Det kunne være rart at prøve med OB en dag...måske inden man (læs: Jeg) bliver ALT for gammel.

                            Nu sidder jeg og krydser alt hvad krydses kan. Jeg håber at Liverpool trækker FCM, for jeg skal jeg godt nok til Heden og støtte LFC! (hvilket nok bliver utroligt svært at få billet til)
                            Jeg kan jo kun støtte op om det.

                            Og er bare super tilfreds med at DK får nogle point, så det ikke kun er 1-3 der kommer i europa, men 4 pladsen også har en chance, og hvem ved, måske mere om nogle år.

                            Det er så lang tid siden DK har leveret i Europa, og så er det super fint der kommer lidt point hjem igen.
                            Så kan alle haters'ne sidde og råbe op om alt muligt.

                            Men de kan bare tage at stikke deres hoved op hvor solen ikke skinner.

                            Comment


                              #89
                              Flot af FCM, ligesom var det sidste år hvor det var EFB der gik videre fra deres gruppe? dejligt at det er andre klubber der kan trække læsset end de der københavnere som medierne jo er så forelsket i

                              Comment


                                #90
                                Da puljen blev trukket tænkte man at de nok kun fik point mod Legia og hjemme mod Brugge. Napoli er et CL hold i EL, så de tæller ikke rigtigt med. Man må sige det er godt gået, omend Legia blot er en skygge af sig selv i forhold til sidste år.
                                Indtil de tre nedslagtninger sidste sæson, så havde vi ellers haft overhånd mod Brugge, så godt at se at dansk fodbold igen kan matche belgisk klubfodbold.

                                Comment

                                Working...
                                X