Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    AAAAAARRRH "I aften er vi alle ulve"..... hold nu KÆÆÆFT med det der...
    Crone fik noget der lignede 50 tweets fra utilfredse fodboldfans på den der. Tror ikke han fyrer den af igen
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og så præsentere de lige en ny spiller i morgen. Mon ikke det er en ny 20 mill kroners investering
      Skulle være ham her: https://en.wikipedia.org/wiki/Filip_...8footballer%29
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Jeg synes sgu det er fedt lavet af FCM. De har spillet klogt, fornuftigt og m internationalt snit i de 2 kampe mod Saints, så jeg kan sagtens unde dem det gruppespil - glæder mig til at se dem i europæisk aktion frem for FCK.
        Flot resultat ja, men det er der så mange resultater der er, det bliver jeg ikke ulv af... Glæder mig til at høre om de ryger ud på røv og albuer...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Crone fik noget der lignede 50 tweets fra utilfredse fodboldfans på den der. Tror ikke han fyrer den af igen
          Haha, kan se der er en mur af indlæg...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            *1: Enig. De spillede satme godt.
            *2: De fortjener at være der. Med deres gode spillere. Købt for halvstjålne penge (Dempo-millionerne)
            *3: Fint, hvis FCKs økonomiske og titelmæssige greb på ligaen bliver stækket lidt. Håber dog ikke, at FCM bliver et nyt FCK. De er om muligt næsten klammere end FCK...
            Vi er på helt samme linje. Der er dog endnu ingen hold, der overgår FCK i klamhed, i mine øjne. Det er fedt, at de bliver udfordret på deres trone i disse år af de jyske hold, når nu Brøndby klumper rundt i ingenmandsland stadigvæk.

            Comment


              #66
              Vildt nok det FCM har gang i i Belgien her til aften

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Vildt nok det FCM har gang i i Belgien her til aften
                Et belgisk reservehold? Det er vel ikke så vildt igen

                Comment


                  #68
                  Hate them or love them, det er kraftedeme sejt af FCM. Igen igen.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Et belgisk reservehold? Det er vel ikke så vildt igen
                    Jeg har ikke en dyt forstand på, om det var et såkaldt "reservehold", Brugge stillede med i aften. Men jeg ved til gengæld, at Brugge har revet div. danske hold rundt de sidste par år, så alene det at FCM går derned og vinder, det giver lidt respekt her hos mig.

                    Og så er jeg overbevist om, at OB også ville have været blevet rykket rundt - selv af "reserverne" som du kalder dem.

                    Og hvornår har vi sidst haft et dansk hold tæt på videre avancement efter kun 2 kampe? Jeg erindrer det ikke....OB har i hvert fald ikke været der i nærheden.

                    Selvom man "hader" en klub, kan man godt være stor nok til at udvise lidt respekt for klubbens resultater.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jeg har ikke en dyt forstand på, om det var et såkaldt "reservehold", Brugge stillede med i aften. Men jeg ved til gengæld, at Brugge har revet div. danske hold rundt de sidste par år, så alene det at FCM går derned og vinder, det giver lidt respekt her hos mig.

                      Og så er jeg overbevist om, at OB også ville have været blevet rykket rundt - selv af "reserverne" som du kalder dem.

                      Og hvornår har vi sidst haft et dansk hold tæt på videre avancement efter kun 2 kampe? Jeg erindrer det ikke....OB har i hvert fald ikke været der i nærheden.

                      Selvom man "hader" en klub, kan man godt være stor nok til at udvise lidt respekt for klubbens resultater.
                      I fodbold behøves man ikke en døjt at være "stor"; jeg holder ikke med andre hold end OB, så jeg under dem ikke en skid. Og da slet ikke den bastard af en fodboldklub, der slet ikke burde eksistere, imo.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        I fodbold behøves man ikke en døjt at være "stor"; jeg holder ikke med andre hold end OB, så jeg under dem ikke en skid. Og da slet ikke den bastard af en fodboldklub, der slet ikke burde eksistere, imo.

                        MvH ChrisOB
                        Det handler vel ikke om at "holde med andre"? Eller at unde dem noget?

                        For mit vedkommende handler det udelukkende om, at jeg rent faktisk synes, de klarer sig godt i Europa - både før gruppespillet og nu også i gruppespillet. Og hos mig fremtvinger det en form for respekt - om jeg kan li' klubben eller ej (og det kan jeg forresten ikke)
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Et belgisk reservehold? Det er vel ikke så vildt igen
                          Deres nyindkøb til 21 mio kr var på banen, og de kunne sætte en belgisk landsholdsspiller ind, da de kom bagud. Reservehold, my ass.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            I fodbold behøves man ikke en døjt at være "stor"; jeg holder ikke med andre hold end OB, så jeg under dem ikke en skid. Og da slet ikke den bastard af en fodboldklub, der slet ikke burde eksistere, imo.

                            MvH ChrisOB
                            Det er ikke et spørgsmål om at unde eller holde med, men om at anerkende. Det synes jeg man bør kunne m sådanne præstationer.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Det er ikke et spørgsmål om at unde eller holde med, men om at anerkende. Det synes jeg man bør kunne m sådanne præstationer.
                              Hvis jeg ikke engang har lyst til at anerkende klubbens eksitens, hvorfor skal jeg så anerkende dens præstationer?

                              Der findes folk, der af princip ikke engang vil kalde dem FC Midtjylland.

                              I fodbold synes jeg der skal være plads til "blindt" had. Ikke had på et "NAK hele bundtet" men på et fodboldmæssigt, "De er vores rivaler, de er en kunstig og klam konstruktion, der ikke fortjener andet end skidtspande, og de er nogle kedeligt spillende røvbananer" plan.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Hvis jeg ikke engang har lyst til at anerkende klubbens eksitens, hvorfor skal jeg så anerkende dens præstationer?

                                Der findes folk, der af princip ikke engang vil kalde dem FC Midtjylland.

                                I fodbold synes jeg der skal være plads til "blindt" had. Ikke had på et "NAK hele bundtet" men på et fodboldmæssigt, "De er vores rivaler, de er en kunstig og klam konstruktion, der ikke fortjener andet end skidtspande, og de er nogle kedeligt spillende røvbananer" plan.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg har ikke behov for at skrive noget grimt om Ikast/Hernings kamp... eller nedgøre den. Men jeg VIL forbeholde mig retten til at ignorere den nogensinde er forekommet... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X