Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Premier League | Sommertransfers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Premier League | Sommertransfers

    Hermed en helt og aldeles gang sladder og sniksnak om sommertransfers i PrL.

    Manchester City:
    Fernando fra Porto er den eneste jeg har hørt vedvarende rygter om. MC har været kædet sammen med Fernando længe.
    Real har vist følere ud på Agüero.
    Note: Don't change a winning team. MC har vel ikke brug for de store indkøb, for igen at kunne spille med om guld.

    Liverpool:
    Lambert hentet, Borrini rygtes ud af biksen. Undrer mig lidt at man henter en 32-årig og sender en 23-årig ud. Borrini har gjort det fint på leje i Sunderland. Emre Can hentet og Alberto Moreno kommer nok snart til LFC's tilbageværende problembarn venstreback.
    Note: Der SKAL holdes på Suarez hvis man igen skal spille i top 4. Desuden mangler vi at se, at LFC kan hente et af de HELT store navne.

    Chelsea:
    Legenden Lampard ud, Eto'o stopper. Mou har vist kastet sin kærlighed på Fabregas og Diego Costa er så godt som sikker - CFC mangler en verdensklasse angriber Coutios/Cech er en drømmeduo at have i kassen.
    Note: Jeg tror CFC kommet styrket ud af vinduet og vil være en kraftig bejler til guldet.

    Arsenal:
    Har hørt at Wenger skulle have skulle have en kæmpe pose penge at handle for. Men får Wenger taget sig sammen og hentet de store navne Gunners skal bruge for at tage skridtet op? Der skal være hentes en reel angriber, som kan udfordre Giroud. Har ikke opsnappet nogle konkrete rygter.
    Note: Jeg tror Wenger flopper vinduet igen, men lad os nu se.

    Everton:
    Mister Lukaku og skal have en erstatning. Har heller ikke her opsnappet nogle saftige rygter. Mon Fellaini vender hjem?
    Note: Have no idea.

    Tottenham:
    Porchettino har meldt en kæmpe udrensning ud. Svingdøren kommer til at køre med 110 km/t på White Hart Lane i år. Bliver spændende at følge.
    Note: Mange ud - mange ind. Bliver udskiftning for stor til at Spurs kan kommei top6 i næste sæson?

    Man Utd:
    Ser ud til at Luke Shaw havner på OT. Fabregas har også været rygtet til ManU. Mon ikke van Gaal napper et par hollændere med. Noget markant skal der i hvert fald ske, hvis Red Devils skal genrejses.
    Note: Det store spørgsmål er hvad Man Utd kan tiltrække, når de ikke kan tilbyde ChL-bold. Klubber som Tottenham, Everton og Liverpool ved hvor svært det kan være, selvom man måske har pengene.

    Byd endelig ind, hvis i andre har hørt nogle gode rygter/hisstorier og giv din mening om sommerens vindue til kende.
    God dag

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    I Spanien bliver der talt meget om Real Madrids sommerkøb. Der skal helst et stort navn på banen for at Florentino er tilfreds. Igennem et stykke tid, har pilen peget mod Suarez. Hvis Beløbet er stort nok, tror jeg på at denne transfer kommer til at ske. Selvom det kan være koldt i Madrid igennem vinteren er det dog lidt mere eksotisk end Liverpool.

    Omkring United er det så stor en klub, at selv der ikke er europæisk til næste år, vil det være mærkeligt hvis ikke der kommer helt store navne alligevel. Det kan måske være en fordel ikke at spille så mange kampe næste sæson, mens det omvendt kan betyde at de spillere som ligger lige udenfor 1. holdet får sværere ved spilletid.

    Comment


      #3
      Aston Villa har hentet Joe Cole, hvilket må siges at være en af de større WTF/desperations-handler. Han har intet leveret de sidste to-tre sæsoner, og er garanteret pænt dyr i løn. Håbløs signing.

      I samme dur melder de engelske medier, at QPR skulle være interessede i at hente evigt skadede/laaaangt over the hill Rio Ferdinand til 80.000 pund om ugen. Det ville være en typisk retarderet Redknapp-signing.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Newcastle har hentet Jack Colback fra Sunderland. Næste Tyne-Wear derby skal nok blive sjov, for de er vidst lidt bitre over det i Sunderland..
        Men de har også hårdt brug for en angriber som erstatning for Remy. Gomis er blevet rygtet til klubben, mens også Lukaku i foråret blev rygtet til, men det er nok mere ønsketænkning end realisme der præger dem, der har startet de spekulationer..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Valencia Se indlæg
          I Spanien bliver der talt meget om Real Madrids sommerkøb. Der skal helst et stort navn på banen for at Florentino er tilfreds. Igennem et stykke tid, har pilen peget mod Suarez. Hvis Beløbet er stort nok, tror jeg på at denne transfer kommer til at ske. Selvom det kan være koldt i Madrid igennem vinteren er det dog lidt mere eksotisk end Liverpool.

          Omkring United er det så stor en klub, at selv der ikke er europæisk til næste år, vil det være mærkeligt hvis ikke der kommer helt store navne alligevel. Det kan måske være en fordel ikke at spille så mange kampe næste sæson, mens det omvendt kan betyde at de spillere som ligger lige udenfor 1. holdet får sværere ved spilletid.
          Enig. Florentino er vel nærmest tvangsindlagt til at hente Suarez, Agüero, Zlatan eller lignende. Bliver spændende at se hvad der sker. Som Reds-fan havde jeg håbet at Real gik efter Diego Costa, for så havde de nok lagt Suarez på køl.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Aston Villa har hentet Joe Cole, hvilket må siges at være en af de større WTF/desperations-handler. Han har intet leveret de sidste to-tre sæsoner, og er garanteret pænt dyr i løn. Håbløs signing.

            I samme dur melder de engelske medier, at QPR skulle være interessede i at hente evigt skadede/laaaangt over the hill Rio Ferdinand til 80.000 pund om ugen. Det ville være en typisk retarderet Redknapp-signing.
            Ja, Joe Cole-signingen er helt væk fra dørtelefonen. JC er på ingen måde manden der kan bringe AV frem i tabellen. Man kan nemt finde bedre til samme mønt.

            Riffel, jeg tillader mig at døbe en pris efter dit indlæg. Når vinduet er ovre, så kårer vi sommerens WTF-vinder. Som den bedste signing kårer vi sommerens FTW-vinder.

            Og hvis nogle skal udfordre på WTF så skal det nok være Redknapp. Men mon ikke bestyrelsen kan holde ham i ro? QPR har jo fucked up før, hvad angår dyre og dårlige signinger.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Så nuppede Chelsea Fabregas...

              Så er den berømte lavine vel ligesom startet, han kan ikke have været helt billig...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Så nuppede Chelsea Fabregas...

                Så er den berømte lavine vel ligesom startet, han kan ikke have været helt billig...
                Det er vist også mere eller mindre sikkert med Diego Costa. Gad vide om Chelski så er færdige. Men mon ikke de skal have lidt til defensiven også.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Hmm hvorfor er det liverpool kun henter spillere til de offensive pladser, når det er det defensive den er galt med :P

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Hmm hvorfor er det liverpool kun henter spillere til de offensive pladser, når det er det defensive den er galt med :P
                    det sjovere...og sælger flere trøjer......er det ikke lidt det samme Real M og Barca gør

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Ja, Joe Cole-signingen er helt væk fra dørtelefonen. JC er på ingen måde manden der kan bringe AV frem i tabellen. Man kan nemt finde bedre til samme mønt.

                      Riffel, jeg tillader mig at døbe en pris efter dit indlæg. Når vinduet er ovre, så kårer vi sommerens WTF-vinder. Som den bedste signing kårer vi sommerens FTW-vinder.

                      Og hvis nogle skal udfordre på WTF så skal det nok være Redknapp. Men mon ikke bestyrelsen kan holde ham i ro? QPR har jo fucked up før, hvad angår dyre og dårlige signinger.

                      MvT

                      Hæhæ. Den er jeg med på.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Og nu Luiz fra Chelsea til PSG. Chelsea virker aktive og hvis Costa også kommer, så er det svært at finde svagheder ved dem. Luke Shaw mener jeg Chelsea burde hente, han er jo tilmed Chelsea fan og et kæmpe back talent.

                        Liverpool er nok den top 4 klub som skal ud og forstærke sig mest, specielt hvis Suarez smutter. Arsenal kunne også godt bruge en bedre angriber, men ham har man måske i Joel Campell?

                        City behøves vel egentlig ikke forstærke sig, det er måske kun en makker til Kompany. Nu har de jo fundet en back up til Zabaleta i Sagna.

                        Spurs tror jeg har brug for en opbygnings sæson, men det er svært at sige. Håber Eriksen bliver solgt til en bedre klub, han skal ud og spille CL.

                        United er svær, fordi de har en stor udsensning at tænke på, de har mange ældre spillere der smutter og nu med en ny manager. Shaw kunne være en god erstatning for Evra, men vil han til United? Tænker også lidt United kunne bruge en CB.

                        Er i øvrigt helt enig i, at Joe Cole handlen er den største WTF i laaang tid. Hvad tænker Aston Villa dog på? Og så har de tilmed hentet Senderos.... Er måløs.

                        Comment


                          #13
                          Havde slet ikke hørt at Villa havde hentet Senderos. Troede virkeligt at Senderos var 'so last year' for mange år siden.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment

                          Working...
                          X