Annoncering

Collapse
No announcement yet.

VM i Brasilien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Er der nogen, der har fulgt med i Brasiliens træningskampe, og som har et indryk af, hvordan de stiller op i morgen? Jeg er især selv meget i tvivl om deres midtbane, hvor de har både Paulinho, Fernandinho, Gustavo, Oscar, Ramires, Hernanes og Willian... For mig er der ikke nogen der skiller sig ud som oplagte starter i forhold til de andre?

    Comment


      #17
      og vi skulle ikke vente længe før den første mindre skandale ramte vm.....pinlig gang skuespil af Fred, og desværre faldt dommeren for det. Og uden at kende meget til ham - men en japansk dommer i en åbningskamp?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        og vi skulle ikke vente længe før den første mindre skandale ramte vm.....pinlig gang skuespil af Fred, og desværre faldt dommeren for det. Og uden at kende meget til ham - men en japansk dommer i en åbningskamp?
        Hele debatten omkring indførsel af videodommer/challenges er jo højrelevant igen.
        Og ja, man tænker hurtigt "matchfixing", når man ser sådan noget der.

        Stakkels Kroatien. Nu er jeg spændt på, om der er nogen, der mener, at argumentet med "dommerfejl udligner sig over tid" er validt i dette tilfælde.

        Jeg synes, det er en skændsel, og det mindsker klart min interesse for slutrunden. Det er virkelig tankevækkende, at værtsnationen får foræret en sejr i åbningskampen...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Hele debatten omkring indførsel af videodommer/challenges er jo højrelevant igen.
          Og ja, man tænker hurtigt "matchfixing", når man ser sådan noget der.

          Stakkels Kroatien. Nu er jeg spændt på, om der er nogen, der mener, at argumentet med "dommerfejl udligner sig over tid" er validt i dette tilfælde.

          Jeg synes, det er en skændsel, og det mindsker klart min interesse for slutrunden. Det er virkelig tankevækkende, at værtsnationen får foræret en sejr i åbningskampen...
          jeg syntes faktisk det værste er Fred og hans "præstation" det er SÅ åbenlyst skuespil Fred har gang i - det syntes jeg fandme er pinligt at se på

          Comment


            #20
            Brasilianerne har jo altid skabt sig, men det gælder så stort set også for alle de spansk/portugisisk talende... Klamme individer...

            Håber virkelig der er et hold der bare flækker de hold der midt over, det kunne værre Holland, og det kunne allerede være i aften mod Spanien at de første knogler brækker...

            Krydser fingre...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Lad det være sagt. Jeg er softcore skabs-medløberfan når det kommer til landshold.
              Jeg følger sjældent landsholdets kedelige kampe i kvalifikationen og jeg ville aldrig spilde mit liv på deres venskabskampe, men slutrunder er for fede!

              Under slutrunder er min favorisering altid:
              1. Danmark
              2. Argentina
              3. Tyskland

              Som mange andre glæder jeg mig også til at se hvad Belgien kan... og håber at Brasilien, Spanien og Ronaldo får smæk!

              Comment


                #22
                5-1 til holland over spanien hold nu op....den havde jeg sgutte set komme

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  5-1 til holland over spanien hold nu op....den havde jeg sgutte set komme
                  Første rigtig fede oplevelse ved dette VM :-)
                  Håber Chile kan byde Spanien på mere...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg
                    Første rigtig fede oplevelse ved dette VM :-)
                    Håber Chile kan byde Spanien på mere...
                    tja jeg håber nu spanien kommer videre som nr 2 fra gruppen - så står den på Brasilien vs Spanien lige om lidt :)

                    Comment


                      #25
                      Elsker, elsker, elsker at Spanien fik så mange klø!
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Elsker, elsker, elsker at Spanien fik så mange klø!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #27
                          Vaudeville Smash - Zinedine Zidane ft. Les Murray:

                          http://www.youtube.com/watch?v=nrOLG...ature=youtu.be
                          Åh Syd-London
                          Er dejlig smuk
                          Åh Syd-London er dejlig smuk
                          Fyldt med p*tt*r, f*sse og Charlton
                          Åh Syd-London er dejlig smuk

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Elsker, elsker, elsker at Spanien fik så mange klø!
                            SÅ fedt, dansede rundt i stuen af glæde og fandt mit bedste Svend Gerts grin frem, hader Spanien.

                            Comment


                              #29
                              Mine yndlings og hadehold ved dette VM, top og bund 5

                              Top:
                              1. Ghana
                              2. Belgien
                              3/4. Tyskland og Argentina
                              5. Italien

                              Bund:
                              1. Spanien
                              2. England
                              3. Brasilien
                              4. USA
                              5. Rusland

                              Comment


                                #30
                                Så står den på England - Italien i dag.
                                Hvem holder i med?
                                Hvad tror i slutresultatet bliver.

                                Jeg har ikke besluttet mig for hvem af dem jeg håber på, men jeg tror den slutter 2-2.
                                Last edited by Henrik Kristensen; 14-06-2014, 11:30.

                                Comment

                                Working...
                                X