Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

    kbhob:Jeg har set ham i fire vejle kampe i TV, og jeg vil mene, at han er en klassisk 8'er/boks-til-boks spiller eller hvad man nu kalder det i dag. Han har en rimelig god fysik, han er ikke den helt store bolderobrer, men han beskytter sin bold godt. Han er en fremragende pasningsspiller. Han er en fighter lidt ala Spellmann, men måske med et lidt bedre offensivt touch både i sit pasningsspil og sin spilopfattelse.

    Jeg ville blive glad for at have ham i truppen, jeg er sikker på, at han nok skulle få sine spilminutter, selvom jeg ikke umiddelbart ser ham som en start-11'er (er han ikke kun 21-22 år?)
    Har du ikke lige beskrevet Jacob Schoop? [:)

    Comment


      #17
      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

      niklasob:Ok bredde spiller i mine øjne. En tilbagetrukket central midt der er teknisk god og en fin spilfordeler. Han defensive evner er jeg ikke helt overbevist om, og om han kan tage de højoktan løb frem og tilbage, som Spelmann og Skula er flittige til centralt er jeg heller ikke sikker på, men han tilfører os om ikke andet noget tiltrængt bredde. Jeg har ikke nej-hatten på, men heller ikke helt ja-hatten.
      Konkurrence til Schoop?

      Det virker som om, Bech gerne vil spille med en dybtliggende playmaker, og en makker der er boks-boks spiller. Begge spiller dog med stort løbepensum (hvilket af forskellige årsager diskvalificerer både Diarra og Vadocz).

      Comment


        #18
        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

        Lyder meget mærkeligt hvis vi henter ham, det kan kun betyde afgang af nogle af vores centrale midtbanespillere.

        Comment


          #19
          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

          Schoop? Vadocz?

          Comment


            #20
            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

            elias.odense:Schoop? Vadocz?
            Ville blive glad for denne signing på betingelse af at vi afskibber Vadocz for en pæn transfer, der giver mulighed for at købe Djiby.

            Comment


              #21
              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/superliga-klubber-jagter-vejle-profil

              Comment


                #22
                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                Thingholm:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/superliga-klubber-jagter-vejle-profil
                Sjovt som den artikel kommer kort efter at en bruger herinde siger han kommer til OB. Kigger tipsbladet med herinde, og ser lige sit snit til at vise de har lidt viden om hvad der sker i superligaklubberne?

                Eller også har brugeren herinde, viden om hvilke artikler tipsbladet arbejder på, og ser hans snit til at komme med et rygte før det er i medierne.

                I hvert fald, lidt mystisk artiklen og rygtet kommer samme dag, inden for en time :)

                Comment


                  #23
                  Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                  Brugeren skriver jo specifikt OB. Det er nok nærmere Tipsbladet og spillerens agent, der har et godt forhold.

                  Comment


                    #24
                    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                    WhyNot?:
                    Thingholm:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/superliga-klubber-jagter-vejle-profil
                    Sjovt som den artikel kommer kort efter at en bruger herinde siger han kommer til OB. Kigger tipsbladet med herinde, og ser lige sit snit til at vise de har lidt viden om hvad der sker i superligaklubberne?
                    Jeg er ikke i tvivl om, at Martin Davidsen som OB fan og tidligere ansat i klubben kigger med herinde. Det er i øvrigt heller ikke første gang i dette vindue, at han smider en artikel op, hvor han har ringet en agent op eller lignende, efter at der har været smidt info herinde.

                    Comment


                      #25
                      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                      Der sker da noget i ligaen i dag, 2 nye spillere i BIF, og Ståle tilbage i FCK. Så må det være vores tur i morgen til at præsentere Azer og Fall :P

                      Comment


                        #26
                        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                        NicolaiN:
                        tOrnBjerg:
                        Koldingenseren: Ny spiller til OB insider viden.

                        2 årig kontrakt idag eller imorgen.
                        jeg kommer til at tænke på "tryne". 2 indlæg.
                        Læg lige mærke til hvor gammel hans profil er, og hilken by både han og Busuladzic kommer fra.
                        Tænk hvis Svinet i virkeligheden forudså, at hans profiler blev lukket og tilbage i tiden oprettede en masse brugere med forskellige geografi, blot for at slå til, når hans primære brugere blev lukket? Konspirationernes tid er ikke forbi endnu. ;)

                        OT: Spændende spiller til bredden, men er det der på banen, at vi er mest presset pt.? Koster formentligt ikke en formue.

                        Comment


                          #27
                          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                          faurskovspiller:Lyder meget mærkeligt hvis vi henter ham, det kan kun betyde afgang af nogle af vores centrale midtbanespillere.
                          Hvis man vurderer, at Vadocz ikke har hvad der skal til, og man gerne vil have en back-up (eller måske endda en afløser) til Schoop, giver det da fint mening.

                          Det betyder, at Ari kan komme tilbage på backen, selv i tilfælde af skader på midten, hvilket igen betyder at vi har nemmere ved at holde fast i en start-11er, uden at man skal rykke rundt på hele holdet i tilfælde af en enkelt skade, fordi ens backups til en given plads spiller et andet sted på banen. Reelt er det kun Vadocz, der så kommer i overskud i start-11eren.

                          JCRuud AMC KL Ari

                          Falk Spel Azer/Schoop EL

                          Skoubo Bodul

                          Bænk: Vadocz, Djeppe/Anier, N'Koum, Diarra, Høegh, Barret, Toppel

                          Så begynder det at ligne lidt på bænken også...

                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #28
                            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                            han skal vel ses som en brede/udviklingsspiller, nøjh hvor ville det varme hvis vi i stedet hentede folk der kan forstærke start 11èn i stedet for folk til bænken

                            Comment


                              #29
                              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                              Onkel Riffel:
                              faurskovspiller:Lyder meget mærkeligt hvis vi henter ham, det kan kun betyde afgang af nogle af vores centrale midtbanespillere.
                              Hvis man vurderer, at Vadocz ikke har hvad der skal til, og man gerne vil have en back-up (eller måske endda en afløser) til Schoop, giver det da fint mening.

                              Det betyder, at Ari kan komme tilbage på backen, selv i tilfælde af skader på midten, hvilket igen betyder at vi har nemmere ved at holde fast i en start-11er, uden at man skal rykke rundt på hele holdet i tilfælde af en enkelt skade, fordi ens backups til en given plads spiller et andet sted på banen. Reelt er det kun Vadocz, der så kommer i overskud i start-11eren.

                              JCRuud AMC KL Ari

                              Falk Spel Azer/Schoop EL

                              Skoubo Bodul

                              Bænk: Vadocz, Djeppe/Anier, N'Koum, Diarra, Høegh, Barret, Toppel

                              Så begynder det at ligne lidt på bænken også...
                              syntes også det giver god mening....kv så godt nok sløv ud i søndags, så en backup på midten virker som en glimrende ide - så skal vi lige have en angriber, så begynder det at se ok ud

                              Comment


                                #30
                                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                                Okay, jeg hørte det her i morges af Azers fætter (der som regel kan lide at ''ændre'' lidt på sandheden), og troede heller ikke på det på daværende tidspunkt, at Azer havde skrevet under på en 2-årig kontrakt, men der kan man bare se!

                                0% Svin i det her!

                                Comment

                                Working...
                                X