Annoncering

Collapse
No announcement yet.

VB "på vippen"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    VB "på vippen"

    Det snerper til derovre i Vejle. Jeg har vist tidligere nævnt det i anden sammenhæng, men jeg har et lille blødt punkt for netop VB, og jeg håber sgu, de klarer skærene og finder sig et passende niveau at satse fodbold på...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2273400.ece
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    #2
    ja det noget skidt at det kan gå sådan for en af traditionsklubberne....men viser jo også bare at det ikke er givet med topbold(supper/1div.) selv i de største danske byer.

    Comment


      #3
      Det vil jeg være ked af. Vejle er en traditionsklub, som vi har haft mange intense opgør med. De var vel en slags "arvefjende", når AGF eller B1909 ikke lige stod på programmet.

      Comment


        #4
        Det er simpelthen så ærgeligt.

        Men Vejle er blevet drevet af idioter og charlataner i snart mange år. Det er ikke så mærkeligt, at erhvervslivet i trekantsområdet er blevet trætte af at smide penge i en elendigt drevet underskudsforretning, der har underpræsteret i mange år.

        Men det er synd og skam at en gammel traditionsklub, med et så smukt stadion, er på kanten af konkurs. Håber virkelig for dem, at der findes en løsning.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          For halvandet år siden, hvis ikke det er mere, hørte jeg direkte fra direktionsgangen at det var ved at være slut... man har så formået at holde den gående, men nu er det så slut, ved mindre det her altså lykkes, men det er der ikke noget der tyder på det gør...

          VB satsede voldsomt økonomisk, i samme periode som vi selv gjorde det, og vi kan jo se hvordan vi selv kæmper med det endnu, og det har også været på grænsen af hvad VB har kunne klare...

          Problemet er også, at de større sponsorer i byen og området, smider de store sponsorater i andre klubber... Ejner Hessel FcM, Tre-for i OB, osv...

          ... men hvem er der til at redde dem, også så klubben ikke står her igen om 2 sæsoner..? Eneste mulighed jeg ser, er Kirk Kapital/Legofamilien, som før har smidt penge i foretagendet, og er ved at etablere sig i byen, bla. med nyt hovedsæde... men det bliver nok ikke med den ledelse der er i VB nu, og de havde vel også slået til, hvis det var tilfældet det havde så stor interesse...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Det kommer nu ikke som en stor overraskelse for mig. Hvornår var det at Kim Brink m.fl. blev opsagt med en begrundelse om at der ikke var råd til dem hvis de ikke rykkede op. Det gjorde/gør de så ikke så det er vel skriften på væggen for dem. Jeg håber at der kommer en mand med en papkasse under armen med de mønter de mangler, men det vil sikkert betyde en kraftig reducering af alt i VB. Jeg tænker ikke de er nogen der poster 4-5 mill. i klubben uden at have en form for sikkerhed for at de ikke bare bliver væk i et stort hul. Som Ebbe Skovdahl sagde da han tiltrådte som træner i VB "Der dufter så dejligt af fodbold i Vejle"
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              http://www.bt.dk/fodbold/faar-ikke-f...ngs-nedrykning
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Så fik de skrabet 4 millioner sammen, og klubben er foreløbig reddet...

                Det er nu godt nok...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Så fik de skrabet 4 millioner sammen, og klubben er foreløbig reddet...

                  Det er nu godt nok...
                  det er fedt, en traditionsklub der overlever er altid dejligt. Lad os håbe de får styr på det og får noget fremgang
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    https://www.bt.dk/fodbold/avis-kines...jene-millioner
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Besynderlig underrubrik.

                      "Den traditionsrige klub Vejles hovedaktionær, Andrew Zolotko, og hans kinesiske partner, bestyrelsesmedlem Lucas Chang, har haft planer om at udnytte klubben til egen vinding."

                      Ja, det er vel derfor han har købt den? Det skyldes vel næppe hans store hjerte for Vejle-området. Med det sagt, så er det da en kynisk tilgang til fodbolden, som er lidet flatterende. Men business er business, desværre.

                      Comment

                      Working...
                      X