Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK, klubben uden traditioner..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Har lige hørt Stephan Andersen stå og ævle som en hjernedød idiot på TV3. Du er pisse dårlig Stephan Andersen. Når man saver en mand i knæhøjde med fodsålerne forrest, er der normalt frispark/straffe - og desuden rødt kort. Kæmpeidioten står og sår tvivl om straffesparket - idiot mand. Og de pivende Københavnere - brokker sig hele tiden, selv om dommeren dømmer rigtigt. Alt det brokkeri og pvieri burde give kort - få det dog stoppet!
    Han er simpelthen sådan et usympatisk svin.

    "Jeg giver dommeren mulighed for at dømme den" - Ja, ved at flyve ud i en mand med knopperne forrest i knæhøjde og skade ham. Den burde have været direkte rødt, uden tvivl. Også selvom kommentatorerne var enige med dommeren om, at den kun var til gult. Jeg tror ikke FCK skal brokke sig alt for meget over dommerne, med deres hjemmebanemedvind. Jeg kan hurtigt nævne et par straffespark til os, man allerede i situationen vidste, aldrig ville blive dømt i Telia Parken.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      http://www.bold.dk/blog/2309/321/FC-Klynk-i-kamp

      Udmærket skrevet

      Comment


        #33
        Hahahahhaha nu har de udlejet Mussis til Genoa....

        Comment


          #34
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...udlejer-mussis

          Lovely - der skal ikke så meget mere grus i maskineriet, så når de heller ikke mesterskabet i denne sæson.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...udlejer-mussis

            Lovely - der skal ikke så meget mere grus i maskineriet, så når de heller ikke mesterskabet i denne sæson.
            Jo, hvis bare ikke det betyder at de har fået gjort plads til Falk :/.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...udlejer-mussis

              Lovely - der skal ikke så meget mere grus i maskineriet, så når de heller ikke mesterskabet i denne sæson.
              puha, en 5 årig kontrakt der sikkert er en total fejlvurdering af CV. Pludselig ser Erik Larsen og PH's 4 åringe til CNK og Diarrá mere spiselige ud
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Fantastisk at læse bold - hvor alle FCK'erne blindt æder pressemedelelsen uden at sætte spørgsmålstegn!
                De lejer ham ud, for at vænne ham til Europa - det gør man så ved at sende ham til et land der stort set ikke bruger engelsk, og til en klub med mange af hans landsmænd. Jovist - måske kommer han til at trives, men sender de ham retur får de da ikke en europæisk spiller tilbage!!
                De tager for givet, at købsoptionen er væsentligt højere end indkøbsprisen på 2 mio. euro. Det kan jeg have min store tvivl om - man henter vel ikke en spiller som falder fuldstændig ud i den danske liga, for + 20 mio. kr i købsoption?
                Men man forstår Mussis lidt. København er en lorteby, med mennesker der er så langt oppe i røven på sig selv over at bo i den! Det kan jeg godt forstå han ikke gider!

                Comment


                  #38
                  Spændende med et stort bud på Bengtsson, tænker om Kadrii mon kan trække nitten igen... (venstre backen)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #39
                    Så blev Kadrii matchvinder for 2. gang i denne sæson - han har sikret 6 af deres 11 point - det er dyrt at være fattig :o(

                    Comment


                      #40
                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5085618.ece

                      Vildt at de stadig satser på at være en elefantkirkegård, når det nu rent faktisk er tre unge spillere, der skaber de fleste af deres points.

                      Comment


                        #41
                        Sweet!

                        http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...3%A5r-tilbage/
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #42
                          Nåh ja. Hvis man ikke lige har opdaget det (jeg har selv opdaget det i dag):
                          Udebanefans er nu flyttet til afsnit A11 i Parken. Dvs. højt oppe i det ene hjørne på langsiden. Dårligere placering og mindre plads.
                          Til gengæld er prisen 165,-. Det er jeg ret sikker på er højere end sidst OB var forbi. Og vil man købe på forhånd, så har man værsgo at oprette sig som bruger hos FCK.

                          Hører i øvrigt fra en kammerat, der er bolsjefan, at prisen er sat lige over 200 kr.... i anledningen af topkamp.
                          Fuck dem.
                          Last edited by jchristo; 09-03-2016, 10:44.

                          Comment


                            #43
                            Var det ikke deroppe hvor udebane afsnittet var under bygningen af den nye tribune?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Yeaaahhh den her onsdag bliver da bare federe og federe....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Yeaaahhh den her onsdag bliver da bare federe og federe....
                                Hvis man ignorerer at nyheden er over et år gammel...

                                Comment

                                Working...
                                X