Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom - fcv - ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom - fcv - ob

    Man kan ikke påstå at der var mange som bød sig til som MOM.

    Bodul kommer ind med lidt vilje og overstråler med flere længder Mos i angrebet .
    Toppel var nærmest arbejdsløs hvilket man dog ikke kan takke OB for , men havde dog et skidt udspark.

    Hvis det tæller giver jeg den til de stakkels folk på lægterne som havde ofret tid og penge på at overvære denne pinsel.

    Ellers må det blive Bodul.

    #2
    Enig. Min stemme går til de medrejsende fans. Ingen af spillerne kan komme i betragtning i dag.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #3
      Der er sgu ingen af spillerne i dag, der fortjener en MOM-titel for spillet på banen i dag...

      Jeg giver min stemme til Spelmann, fordi han havde mod til at tale rent ud af posen efter kampen
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Enig. Min stemme går til de medrejsende fans. Ingen af spillerne kan komme i betragtning i dag.
        Fedt at man kunne hører deres opbakning i tv'et. Giver også gerne min stemme til dem - ellers blank denne gang.

        Comment


          #5
          Diarra...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Spelmann - god arbejdsindsats, kommer tilbage og redder friløber, tager mange løb, hvor andre tager sol.

            Comment


              #7
              Spelmann og Høgh for deres ærlighed om tingenes tilstand i OB i interviews efter kampen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Der er sgu ingen af spillerne i dag, der fortjener en MOM-titel for spillet på banen i dag...

                Jeg giver min stemme til Spelmann, fordi han havde mod til at tale rent ud af posen efter kampen
                du har ret Spelmann fortjener den for at sige sandheden.......jeg trækker den dog tilbage igen for hans statement om at "FCV er et hold vi skal slå 9 af 10 gange" arrogant og uden selvindsigt er det.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Jeg kan, set fra stadion gennem en tåge af øl og depression, kun pege på én spiller, hvor jeg kan sige at han i det mindste gjorde sit arbejde og ikke fuckede op, og det er Toppel.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment

                  Working...
                  X